Je mag er vanuit gaan dat ze dat hebben uitgezocht en dat dat ook duidelijk omschreven staat bij de advertentie van de camper.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:27 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik hoop dat ze ook weet dat je met een camperop en je B rijbewijs ook maar een x aantal kilo's mag vervoeren. Dat is inclusief personen en brandstof enzovoort
Ik heb ooit 1 echt unit van een camper gezien waar een mini Cooper of een Fiat 500 (dat weet ik niet meer, lang geleden het was een iig een kleine auto). Maar had niet verwacht dat je zoiets zou hebben als jij omschrijft.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je mag er vanuit gaan dat ze dat hebben uitgezocht en dat dat ook duidelijk omschreven staat bij de advertentie van de camper.
Hoe dan ook, ik snap die camper niet. Een accommodatie huren is veel comfortabeler. En dan heb je gewoon je auto bij de hand.
Met zulke vrienden heb je in ieder geval geen vijanden nodig.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Als ik M, K en J zou zijn zou ik de mensen om mij heen nu trouwens echt met argusogen bekijken.
Wij hadden zelf zoveel ruimte in de garage dat onze fietsen daarin pasten. Ideaal!quote:Op maandag 7 juli 2025 14:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 echt unit van een camper gezien waar een mini Cooper of een Fiat 500 (dat weet ik niet meer, lang geleden het was een iig een kleine auto). Maar had niet verwacht dat je zoiets zou hebben als jij omschrijft.
Ik snap idd de keuze voor die camper ook niet, ik denk sat een camper fijn is om rond te trekken, maar niet voor op 1 plek te staan.
Had een huisje/stacaravan/tent gehuurd en neem je eigen auto mee.
Denk alleen dat het grootste probleem is dat hun auto niet groot genoeg is om met zijn 5en op vakantie te gaan.
Ik volg haar ook, vindt het leuk hoe ze de tuin gaat veranderenquote:Op maandag 7 juli 2025 13:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Met jou eens. Ik volg haar ook graag
En het huis vind ik prachtig. Kleur erker niet de mijne maar het gaat ook niet om mij
Dat dus. Ik vraag mij nu opeens af of J eigenlijk ook (nog) eigen vrienden heeft. Of zal haar hele leven bestaan uit het leven wat M en K al hadden?quote:Op maandag 7 juli 2025 14:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je in ieder geval geen vijanden nodig.
Klopt niet helemaal... ze hadden deze auto besteld omdat haar ouders die ook hebben.. ze hebben toen 2 kinderen en maxi cosi bij haar ouders geprobeerd en dat paste dus hebben ze de auto besteld maar bleek een ander type te zijn die kleiner is dan die van haar ouders 🙈 was echt een "alweer net niet" actiequote:Op maandag 7 juli 2025 14:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wij hadden zelf zoveel ruimte in de garage dat onze fietsen daarin pasten. Ideaal!
Toen ze deze auto uitzochten wisten ze al dat die te klein zou zijn voor bijv. vakanties. Ze zei toen dat ze dan konden ruilen met haar ouders die dezelfde auto hebben maar dan een iets ruimere uitvoering. Waarom ze voor deze auto kozen terwijl ze zwanger was van de jongste is mij ook een raadsel.
Ha, dan is het dus net iets anders gegaan. Hoe dan ook, niet handig. Maar ze heeft toen wel gezehd de auto’s te ruilen voor vakanties etc.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal... ze hadden deze auto besteld omdat haar ouders die ook hebben.. ze hebben toen 2 kinderen en maxi cosi bij haar ouders geprobeerd en dat paste dus hebben ze de auto besteld maar bleek een ander type te zijn die kleiner is dan die van haar ouders 🙈 was echt een "alweer net niet" actie
Ze laat ze in elk geval nooit zien, dat kan, maar haar instaleven bestaat alleen uit M. en K. en hun circle.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vraag mij nu opeens af of J eigenlijk ook (nog) eigen vrienden heeft. Of zal haar hele leven bestaan uit het leven wat M en K al hadden?
Ik denk dat er een max jaar km opgenomen is in het lease contract van de auto? En ze dus niet met eigen auto op vakantie kunnen ongeacht ruimte.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal... ze hadden deze auto besteld omdat haar ouders die ook hebben.. ze hebben toen 2 kinderen en maxi cosi bij haar ouders geprobeerd en dat paste dus hebben ze de auto besteld maar bleek een ander type te zijn die kleiner is dan die van haar ouders 🙈 was echt een "alweer net niet" actie
Ze laat ook nooit zien dat ze ergens alleen naartoe gaat.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:05 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ze laat ze in elk geval nooit zien, dat kan, maar haar instaleven bestaat alleen uit M. en K. en hun circle.
Daar horen we eigenlijk niks over. Ik hoop hoe dan ook dat het gewoon onzin is en dat eigenlijk alleen al vanwege het feit dat hier veel kinderen mee gemoeid zijn die elkaar als broers/zus moesten gaan zien. Wat ga je die kinderen dan vertellen vraag ik mezelf af.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vraag mij nu opeens af of J eigenlijk ook (nog) eigen vrienden heeft. Of zal haar hele leven bestaan uit het leven wat M en K al hadden?
Debbie gaat ook het liefst all inclusive op vakantie (haar woorden) dus misschien zijn ze nooit uitgegaan van autovakanties.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:09 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik denk dat er een max jaar km opgenomen is in het lease contract van de auto? En ze dus niet met eigen auto op vakantie kunnen ongeacht ruimte.
Nou vind ik het een hele rare actie maar zou het voor de kids wel een leuk avontuur vinden in een huisje op wielen. Je begint je vakantiepret al.
Waarschijnlijk hetzelfde als de vorige keer: er gaat iemand weg, er komt iemand bij.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:11 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Daar horen we eigenlijk niks over. Ik hoop hoe dan ook dat het gewoon onzin is en dat eigenlijk alleen al vanwege het feit dat hier veel kinderen mee gemoeid zijn die elkaar als broers/zus moesten gaan zien. Wat ga je die kinderen dan vertellen vraag ik mezelf af.
Geen idee wat voor contract ze hebben.. maar toen zei ze dat ze voor vakantie de auto zouden ruilen met ouders omdat de kinderwagen nog niet eens in de auto paste en als ze met 5 weg gaan er geen 3 kinderstoelen achter passenquote:Op maandag 7 juli 2025 15:09 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik denk dat er een max jaar km opgenomen is in het lease contract van de auto? En ze dus niet met eigen auto op vakantie kunnen ongeacht ruimte.
Nou vind ik het een hele rare actie maar zou het voor de kids wel een leuk avontuur vinden in een huisje op wielen. Je begint je vakantiepret al.
Volgens mij kregen wij vroeger de okkie ook “pas” in groep 4.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:31 schreef Danielle_ het volgende:
De zoon van Judith (juuds_singlemom_life) begint na de zomer in groep 3, dus volgens Judith kan hij na een half jaar wel aardig lezen. Daarom mag hij nu 6x de Okki, een tijdschrift speciaal voor de beginnende lezers in groep 3 én 4, want daarna past een tijdschrift vanaf 7 jaar met een natuur/wetenschappelijk thema natuurlijk veel beter bij hem. Ze heeft niet helemaal door dat het zomaar kan zijn dat hij halverwege groep 3 nog lang niet zo ver is dat hij überhaupt de Okki al goed leest? 🤣
Tja..... maar haar kind leest al heel goed he.. die groep 3 gaat hij in een treinvaart door en dan kan hij zo door naar de universiteit 👌 niet dat ze dat wilt want tja het blijft een school 🤷quote:Op maandag 7 juli 2025 15:31 schreef Danielle_ het volgende:
De zoon van Judith (juuds_singlemom_life) begint na de zomer in groep 3, dus volgens Judith kan hij na een half jaar wel aardig lezen. Daarom mag hij nu 6x de Okki, een tijdschrift speciaal voor de beginnende lezers in groep 3 én 4, want daarna past een tijdschrift vanaf 7 jaar met een natuur/wetenschappelijk thema natuurlijk veel beter bij hem. Ze heeft niet helemaal door dat het zomaar kan zijn dat hij halverwege groep 3 nog lang niet zo ver is dat hij überhaupt de Okki al goed leest? 🤣
Hij leest echt niet beter dan andere kinderen met beginnende interesse in letters en lezen, wat in groep 2 een heel normaal verschijnsel is. Maar eens hoor, Judith heeft ‘m vast al ingeschreven op de uni. Wel voor facultatieve lessen natuurlijk😉quote:Op maandag 7 juli 2025 15:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja..... maar haar kind leest al heel goed he.. die groep 3 gaat hij in een treinvaart door en dan kan hij zo door naar de universiteit 👌 niet dat ze dat wilt want tja het blijft een school 🤷
Is ook wel een beetje de insteek van het tijdschrift: al leuk voor kinderen met veel interesse in lezen in groep 3, maar voor de meeste kinderen ook in groep 4 nog meer dan uitdagend genoeg. 😉quote:Op maandag 7 juli 2025 15:38 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Volgens mij kregen wij vroeger de okkie ook “pas” in groep 4.
In mag toch hopen dat dit niet de hoofdmaaltijd is. Als dat wel zo is verwacht ik op z’n minst broodjes o.i.d. erbij.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke eet vanavond een preisoepje. ‘Minder dan ¤ 2,- 😍’
Ik zou er mijn maag niet mee kunnen vullen als abo deren, maar fijn dat ze wat gevonden heeft onder de 2,-
Die reactie op facebook heb ik geschreven, en ja het is idd de vader van Jayda🫣 Als je goed tussen de andere reacties leest zie je mensen schrijven dat ze vorige zomer met alle 6 de kids all inclusive in Tunesië zat voor 3 weken. Deze "influencer" leeft op leugens en iedereen trapt erin.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:54 schreef Latteanais het volgende:
Even correctie: het hoeft niet Jayda haar vader te zijn waar ze min of meer een relatie mee heeft. De reactie heeft het over 1 van de vaders.
Maar we begrijpen haar natuurlijk verkeerd (zij is immers niet onduidelijk): het moest maximaal ¤ 2,- per gerecht zijn. 4 gerechten is dan ook prima.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In mag toch hopen dat dit niet de hoofdmaaltijd is. Als dat wel zo is verwacht ik op z’n minst broodjes o.i.d. erbij.
Dat hij zo goed leest is sarcasme natuurlijk. Hij leest ook niet slecht voor groep 2... maar denk dat het straks wel kan gaan frustreren als ze steeds dingen (boeken, rekenwerkjes enzovoort) blijft aanbieden boven zijn kunnen.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:45 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Hij leest echt niet beter dan andere kinderen met beginnende interesse in letters en lezen, wat in groep 2 een heel normaal verschijnsel is. Maar eens hoor, Judith heeft ‘m vast al ingeschreven op de uni. Wel voor facultatieve lessen natuurlijk😉
Dan lijkt me het plezier van lezen ook te dalen.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat hij zo goed leest is sarcasme natuurlijk. Hij leest ook niet slecht voor groep 2... maar denk dat het straks wel kan gaan frustreren als ze steeds dingen (boeken, rekenwerkjes enzovoort) blijft aanbieden boven zijn kunnen.
Gelukkig won ze dit nu bij de postcodeloterij. Anders had het een beetje zonde geweest want dat leest hij echt nog niet nuquote:Op maandag 7 juli 2025 15:31 schreef Danielle_ het volgende:
Toevallig de Okkie vandaag bekeken. Vond m wel wat simpel. Zoek dezelfde letters... Etc.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dan lijkt me het plezier van lezen ook te dalen.
Weet ik hoor, dat sarcasme 😉 Het is inderdaad ook heus niet slecht, maar niet nu al uitzonderlijk goed. Maar daar zijn we het wel over eens geloof ik, net als dat ik met je mee hoop dat ze hem niet steeds gaat overvragen straks…quote:Op maandag 7 juli 2025 15:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat hij zo goed leest is sarcasme natuurlijk. Hij leest ook niet slecht voor groep 2... maar denk dat het straks wel kan gaan frustreren als ze steeds dingen (boeken, rekenwerkjes enzovoort) blijft aanbieden boven zijn kunnen.
Ik denk dat Bob het zwaar gaat krijgen in groep 3.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja..... maar haar kind leest al heel goed he.. die groep 3 gaat hij in een treinvaart door en dan kan hij zo door naar de universiteit 👌 niet dat ze dat wilt want tja het blijft een school 🤷
Ik vind dat echt het dubbele aan Judith... enorm tegen het schoolsysteem maar kind moet wel presteren in schoolse vakken 🤷quote:Op maandag 7 juli 2025 16:05 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Weet ik hoor, dat sarcasme 😉 Het is inderdaad ook heus niet slecht, maar niet nu al uitzonderlijk goed. Maar daar zijn we het wel over eens geloof ik, net als dat ik met je mee hoop dat ze hem niet steeds gaat overvragen straks…
Tot het rapporten-tijd is, dan is het even niet zo belangrijk allemaal zodat ze kan verdoezelen dat ze het eigenlijk tegen vindt vallen😜quote:Op maandag 7 juli 2025 16:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind dat echt het dubbele aan Judith... enorm tegen het schoolsysteem maar kind moet wel presteren in schoolse vakken 🤷
Oh zij heeft toen (vorig jaar?) echt een paar hysterische dagen entertainment verzorgd, toen ze haar gehuurde vakantiehuisje volledig ging restylen omdat het niet naar haar zin was. Echt serieus een dag lang van je vakantie (!!) naar de woonwinkels zodat ze de juiste vibe had.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:58 schreef Missinglink24 het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig naar het minecraft hoofd en vakantiehuisjes hysterie van die Lot Keckels ik ga es ff volgen
Ze heeft in ieder geval al weer reisplannen nu ze Bob zijn rooster met studiedagen heeft gezienquote:Op maandag 7 juli 2025 16:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat Bob het zwaar gaat krijgen in groep 3.
Een kind wat autonoom word opgevoed zal zich nu aan de regels moeten gaan houden, waar mama het best vind dat hij zijn eigen weg gaat.
Ik ben heel benieuwd hoe dit aankomende schooljaar gaat verlopen we zullen zien.
Ik dacht serieus dat ze onder invloed was ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:27 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh zij heeft toen (vorig jaar?) echt een paar hysterische dagen entertainment verzorgd, toen ze haar gehuurde vakantiehuisje volledig ging restylen omdat het niet naar haar zin was. Echt serieus een dag lang van je vakantie (!!) naar de woonwinkels zodat ze de juiste vibe had.
(ik weet niet meer hoe het precies zat maar dat was echt een wilde trip!)
Ja dat was echt te raar toch?quote:Op maandag 7 juli 2025 16:33 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ze onder invloed was ofzo.
Ik ga zo boodschappen doen... zal ik live gaan als ik de kasten in ga ruimem? Eventueel met q&aquote:Op maandag 7 juli 2025 16:42 schreef Ballerina888 het volgende:
Milou heeft een nieuwe koelkast en filmt hoe ze hem vult🙈.
Nou mensen als jullie woensdag willen zien hoe ik mn wasmachine vul dan roepen he?🤣
Ze gaat deze zomer met haar ouders naar Italie, zou ze ook weer met die een ouder reizen op vakantie gaan en dan nog “reisvlinders” hebben voor komend schooljaar, het mag wat kosten.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:32 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval al weer reisplannen nu ze Bob zijn rooster met studiedagen heeft gezien
Deel je dan ook nog even de link van je horloge? 😉quote:Op maandag 7 juli 2025 16:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ga zo boodschappen doen... zal ik live gaan als ik de kasten in ga ruimem? Eventueel met q&a
Wel een like voor een like he?quote:Op maandag 7 juli 2025 16:42 schreef Ballerina888 het volgende:
Milou heeft een nieuwe koelkast en filmt hoe ze hem vult🙈.
Nou mensen als jullie woensdag willen zien hoe ik mn wasmachine vul dan roepen he?🤣
Ze gaat eerst naar een bruiloft in Oostenrijk (of Zwitserland) en B en ongetwijfeld andere kinderen zijn daar niet uitgenodigd. Ik kan me dat wel voorstellen, een groep al-dan-niet autonome kinderen heeft een bepaalde sfeer op een feest waar andere mensen het middelpunt horen te zijn.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:55 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze gaat deze zomer met haar ouders naar Italie, zou ze ook weer met die een ouder reizen op vakantie gaan en dan nog “reisvlinders” hebben voor komend schooljaar, het mag wat kosten.
Met bonnetjes en wat je er mee kan koken a.u.b.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ga zo boodschappen doen... zal ik live gaan als ik de kasten in ga ruimem? Eventueel met q&a
Krijg bij haar altijd een beetje het idee dat ze haar kinderen als een soort poppen behandeld 😅quote:Op maandag 7 juli 2025 15:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Huisje.in.brabant is op vakantie. En uiteraard hebben haar kinderen het fantastisch gedaan tijdens de vliegreis. Ik vraag mij bij haar weleens af of er leven in de kinderen zit.
Maar wel alleen als t voor onder de 3euro kan alsjeblieft. En geen pijnboompitten.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Met bonnetjes en wat je er mee kan koken a.u.b.
Alleen als je van die bakken van de Wibra hebt en dan zo'n hippe restock video maakt (wat een jaar geleden hip was)quote:Op maandag 7 juli 2025 16:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Inderdaad! Wat een druk ligt er op die jongen.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:31 schreef Danielle_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |