Elis Ligtlee gisteren ook. 31 pff..quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ik ben nu 62, ze vallen bij bosjes in Bommel. Ook 60-50-jarigen. Qua BNers en Bekende buitenlanders gaat het loos
Ik kreeg in 2022 twee hartaanvallen kado, met een open hartoperatie als toetje. Twee maanden na de operatie kreeg ik te horen dat ik prostaatkanker had. Het leert je wel relativeren. Dat deed ik toch al. Maar het is nu een en al Carpe Diem in huize van Tongerlo. Take care brother, truste en tot merrege.quote:
Goeiemorgen brother.........quote:
Ik heb in 2019 alweer heel veel mazzel gehad met een licht herseninfarct. Ben zelfs gewoon blijven werken. Pas na een dag toen ik nog steeds uitval had aan mijn hand, ben ik naar de dokter gegaan. Onderzoeken de volgende dag, konden zenog niet echt iets vinden, maar namen de klacht wel serieus Toen een MRi van het hoofd gehad en toen werd pas de diagnose herseninfarct definitief.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg in 2022 twee hartaanvallen kado, met een open hartoperatie als toetje. Twee maanden na de operatie kreeg ik te horen dat ik prostaatkanker had. Het leert je wel relativeren. Dat deed ik toch al. Maar het is nu een en al Carpe Diem in huize van Tongerlo. Take care brother, truste en tot merrege.
Zo dan!quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb in 2019 alweer heel veel mazzel gehad met een licht herseninfarct. Ben zelfs gewoon blijven werken. Pas na een dag toen ik nog steeds uitval had aan mijn hand, ben ik naar de dokter gegaan. Onderzoeken de volgende dag, konden zenog niet echt iets vinden, maar namen de klacht wel serieus Toen een MRi van het hoofd gehad en toen werd pas de diagnose herseninfarct definitief.en dat op je 38e
Ach Bossie, Jezus Christus was pas 33 toen hij 6 jaar ouder was dan de club van 27 en de naald bleef hangen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb in 2019 alweer heel veel mazzel gehad met een licht herseninfarct. Ben zelfs gewoon blijven werken. Pas na een dag toen ik nog steeds uitval had aan mijn hand, ben ik naar de dokter gegaan. Onderzoeken de volgende dag, konden zenog niet echt iets vinden, maar namen de klacht wel serieus Toen een MRi van het hoofd gehad en toen werd pas de diagnose herseninfarct definitief.en dat op je 38e
Nee, ik had toen echt nog een goede hardloopconditie, dat heeft denk ik wel geholpen dat ik er zo goed vanaf ben gekomenquote:
Poh ik zou er ook wel een emotionele opdoffer van krijgen. Vertrouwen in je lichaam is wel ff kwijt lijkt me.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik had toen echt nog een goede hardloopconditie, dat heeft denk ik wel geholpen dat ik er zo goed vanaf ben gekomen
Oh dat zeker, maar nu heb ik daar niet meer veel last van. Ik heb al genoeg mentale issues....quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Poh ik zou er ook wel een emotionele opdoffer van krijgen. Vertrouwen in je lichaam is wel ff kwijt lijkt me.
En ook Hulk Hogan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |