Ik zie jou nooit in wielertopics. Geen fan?quote:
Ik kijk veel, ben geen expert en voel niet vaak de behoefte te posten. Gisteren nog met m'n buurman op balkon zitten ouwehoeren over deze Tour. Heb hem de biografieën van Tyler Hamelton en Thomas Dekker meegegeven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik zie jou nooit in wielertopics. Geen fan?
Goeiemorgen.quote:
Ali op 1?quote:Op zondag 20 juli 2025 07:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Al 3 uur op. Net de briljante documentaire The Last Dance gekeken. Over de op één na grootste sportman. Nu alternatieve muziek naar believen.........
Bekijk deze YouTube-video
Oh ja, ook nog een briljant gedicht over Zaltbommel geschreven.
Dat ene jaar eredivisie wil je idd niet missen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:13 schreef borisz het volgende:
Seizoenskaart Telstar binnen
Voor de Noord-tribune zijn inde verkoop gegaan. Direct toegeslagen.
Echt he, wat een mazzel weer..quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:31 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Sarina is met een gouwe pik geboren.
Ze vallen met bosjes Bossie.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt he, wat een mazzel weer..
Ja. Ik kan het nog steeds niet echt bevatten. Ik luister regelmatig naar zowel Ozzy/Sabbath als de Earring...quote:
Vergeet niet dat pop/rock muziek een relatief jong iets is. Het stikt van de muzikanten op leeftijd. Ik merk het in m'n eigen omgeving, er vallen steeds meer mensen weg.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het nog steeds niet echt bevatten. Ik luister regelmatig naar zowel Ozzy/Sabbath als de Earring...
Ben bang dat het einde en topje van de berg nog niet behaald is en dat er nog zeker 1 of 2 grote namen in de rock (of metal) scene bij gaan komen...
Ja dat ook.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat pop/rock muziek een relatief jong iets is. Het stikt van de muzikanten op leeftijd. Ik merk het in m'n eigen omgeving, er vallen steeds meer mensen weg.
Wat ik zeg, ik ben nu 62, ze vallen bij bosjes in Bommel. Ook 60-50-jarigen. Qua BNers en Bekende buitenlanders gaat het loosquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:57 schreef mitt het volgende:
Er zijn zoveel legendarische namen uit de jaren 60/70 die nu de leeftijd hebben dat het voorbij kan zijn.
Zal de komende jaren niet anders gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |