Wat een mensonterend stukje mens is dat, mijn hemel.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan heb je dit stuk van zijn vrouw nog niet gelezen
[..]
Bron: In de Leiderstrui
Zijn vrouw heeft de broek aanquote:
Capuchon woest, RR woest, Milan woest, Cockard woest, Vauquelin woest, vrouwtje Vinegaard woest, iedereen woest.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou jij ook al ZIEDEND? Nog maar 19 etappetjes te gaan hoor, er kan nog wel iets veranderen
Ik denk dat Jonas zelf vraagt om extra hoogtestages om niet te vaak bij zijn vrouw te hoeven zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan heb je dit stuk van zijn vrouw nog niet gelezen
[..]
Bron: In de Leiderstrui
Doet die zodat ze hem gewoon laten gaan op La Plagne.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:10 schreef Idisrom het volgende:
Arensman vandaag weer op iets meer dan 5 minuten gefietst.
Mwoah, context is in dat laatste geval wel van belang. We lachen voornamelijk over de manier waarop de Vlaamse pers ogenschijnlijk idolaat is van Sarah De Bie, die bij ieder wissewasje weer voor een draaiende camera verschijnt alleen omdat ze de vrouw van is, terwijl ze in realiteit van toeten noch blazen weet. Het is inmiddels zelfs nieuws als Sarah De Bie een kinderboek schrijft, wat vooral bezigheidstherapie lijkt omdat ze verder geen reet in haar leven te doen heeft en lekker kan teren op het harde werk en ditto salaris van Wout.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Topsport is zwaar, zeker in het geval van klassementsrenners. Maar het is tijdelijk en iemand als Vingegaard wordt er vorstelijk voor betaald. Ondanks de drukke en strakke planning geeft dat financiële aspect nu ook al vrijheid en als hij stopt al helemaal. Dan kan Jonas zoveel klussen als hij wil. We doen hier soms lacherig over Wout en Sarah + kinderen maar volgens mij is dat wel de manier om topsport en gezin te combineren.
Oscar Sevilla heeft geen kind?quote:Op zondag 6 juli 2025 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gedweep met de kinderen is overigens wél pas echt een enorme ergernis. Het hele peloton heeft inmiddels Betancuritis. Het is mijn hoop dat er één is die én vroeg vader is geworden én dusdanig lang profrenner is, om zodoende het hele spel eens belachelijk te maken door gewoon een keer met een kind van +/- 20 op dat podium te verschijnen.
Is Thomas niet opa al ondertussen?quote:Op zondag 6 juli 2025 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gedweep met de kinderen is overigens wél pas echt een enorme ergernis. Het hele peloton heeft inmiddels Betancuritis. Het is mijn hoop dat er één is die én vroeg vader is geworden én dusdanig lang profrenner is, om zodoende het hele spel eens belachelijk te maken door gewoon een keer met een kind van +/- 20 op dat podium te verschijnen.
quote:Op zondag 6 juli 2025 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Wtf, ik krijg ineens advertenties op HBO Max.
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren ook al. Ultiem bedrog, hier betalen we niet voor.
Topic stond hier nog op open, dus lekker late reactie.quote:
Ik heb gewoon volwaardig HBO abo zonder reclame. Zelfs daar worden die reclames bij Eurosport ineens erin geplaktquote:Op zondag 6 juli 2025 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Topic stond hier nog op open, dus lekker late reactie.
Heb ik ook, maar dan heb je waarschijnlijk 'Basic met reclame', dus het hoort zo helaas.
Had inderdaad zelf ook abo zonder reclame genomen en had vandaag reclame.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb gewoon volwaardig HBO abo zonder reclame. Zelfs daar worden die reclames bij Eurosport ineens erin geplakt
Same.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb gewoon volwaardig HBO abo zonder reclame. Zelfs daar worden die reclames bij Eurosport ineens erin geplakt
Die waren dan ook groter dan hij op een gegeven momentquote:Op zondag 6 juli 2025 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Piti heeft inmiddels ook best oude kinderen.
Ja, idem hier. Normaal nooit reclame er tussen. Nu allerlei reclame er tussendoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |