Wat een mensonterend stukje mens is dat, mijn hemel.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan heb je dit stuk van zijn vrouw nog niet gelezen
[..]
Bron: In de Leiderstrui
Zijn vrouw heeft de broek aanquote:
Capuchon woest, RR woest, Milan woest, Cockard woest, Vauquelin woest, vrouwtje Vinegaard woest, iedereen woest.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou jij ook al ZIEDEND? Nog maar 19 etappetjes te gaan hoor, er kan nog wel iets veranderen
Ik denk dat Jonas zelf vraagt om extra hoogtestages om niet te vaak bij zijn vrouw te hoeven zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan heb je dit stuk van zijn vrouw nog niet gelezen
[..]
Bron: In de Leiderstrui
Doet die zodat ze hem gewoon laten gaan op La Plagne.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:10 schreef Idisrom het volgende:
Arensman vandaag weer op iets meer dan 5 minuten gefietst.
Mwoah, context is in dat laatste geval wel van belang. We lachen voornamelijk over de manier waarop de Vlaamse pers ogenschijnlijk idolaat is van Sarah De Bie, die bij ieder wissewasje weer voor een draaiende camera verschijnt alleen omdat ze de vrouw van is, terwijl ze in realiteit van toeten noch blazen weet. Het is inmiddels zelfs nieuws als Sarah De Bie een kinderboek schrijft, wat vooral bezigheidstherapie lijkt omdat ze verder geen reet in haar leven te doen heeft en lekker kan teren op het harde werk en ditto salaris van Wout.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Topsport is zwaar, zeker in het geval van klassementsrenners. Maar het is tijdelijk en iemand als Vingegaard wordt er vorstelijk voor betaald. Ondanks de drukke en strakke planning geeft dat financiële aspect nu ook al vrijheid en als hij stopt al helemaal. Dan kan Jonas zoveel klussen als hij wil. We doen hier soms lacherig over Wout en Sarah + kinderen maar volgens mij is dat wel de manier om topsport en gezin te combineren.
Oscar Sevilla heeft geen kind?quote:Op zondag 6 juli 2025 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gedweep met de kinderen is overigens wél pas echt een enorme ergernis. Het hele peloton heeft inmiddels Betancuritis. Het is mijn hoop dat er één is die én vroeg vader is geworden én dusdanig lang profrenner is, om zodoende het hele spel eens belachelijk te maken door gewoon een keer met een kind van +/- 20 op dat podium te verschijnen.
Is Thomas niet opa al ondertussen?quote:Op zondag 6 juli 2025 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gedweep met de kinderen is overigens wél pas echt een enorme ergernis. Het hele peloton heeft inmiddels Betancuritis. Het is mijn hoop dat er één is die én vroeg vader is geworden én dusdanig lang profrenner is, om zodoende het hele spel eens belachelijk te maken door gewoon een keer met een kind van +/- 20 op dat podium te verschijnen.
quote:Op zondag 6 juli 2025 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Wtf, ik krijg ineens advertenties op HBO Max.
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren ook al. Ultiem bedrog, hier betalen we niet voor.
Topic stond hier nog op open, dus lekker late reactie.quote:
Ik heb gewoon volwaardig HBO abo zonder reclame. Zelfs daar worden die reclames bij Eurosport ineens erin geplaktquote:Op zondag 6 juli 2025 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Topic stond hier nog op open, dus lekker late reactie.
Heb ik ook, maar dan heb je waarschijnlijk 'Basic met reclame', dus het hoort zo helaas.
Had inderdaad zelf ook abo zonder reclame genomen en had vandaag reclame.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb gewoon volwaardig HBO abo zonder reclame. Zelfs daar worden die reclames bij Eurosport ineens erin geplakt
Same.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb gewoon volwaardig HBO abo zonder reclame. Zelfs daar worden die reclames bij Eurosport ineens erin geplakt
Die waren dan ook groter dan hij op een gegeven momentquote:Op zondag 6 juli 2025 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Piti heeft inmiddels ook best oude kinderen.
Ja, idem hier. Normaal nooit reclame er tussen. Nu allerlei reclame er tussendoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat Enric Mas er daar één van is mag best een wonder heten.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twee etappes in Noord-Frankrijk en maar 6 renners die twee keer in de eerste groep geëindigd zijn.
10pm / 100 pj voor Standaard dus en dan 5pm voor Sport?quote:Op zondag 6 juli 2025 19:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Had inderdaad zelf ook abo zonder reclame genomen en had vandaag reclame.
Beflikkering
Yup 100 pj+ 5pmquote:Op zondag 6 juli 2025 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
10pm / 100 pj voor Standaard dus en dan 5pm voor Sport?
Wij hadden eerst ook zonder maar dat is veranderd als je alleen Basic hebt.
Zo ja, dan is het beflikkering inderdaad.
quote:“De weakest link bij Visma Lease a Bike is voorlopig de man uit Lille. Nochtans was het koersscenario van het openingsweekend er één op maat van Wout van Aert. Heeft Wout zich na zijn buikgriep wat geforceerd om de opgelopen achterstand in te halen? Dat hij niet mee was in de waaiers, is alleszins niet uit vrije wil. Om dezelfde boutade als bij Remco te gebruiken: wie goed is, mist geen waaier. Dat Remco en Wout beiden met een opvallende helm rijden, helpt dan niet om te ontsnappen aan die vaststelling.”
Een wave of een snack? Een middelvinger kan ie krijgen!quote:
Lijkt me ook vrij onzinnig om te zeggen dat je geen waaier mist als je goed bentquote:
Volgens Het Nieuwsblad had hij op de finish ook nog een dubbele bidon bij zich. Gewoon vergeten of vanwege de adrenaline om die tussentijds nog weg te gooien.quote:
Matteo wist op dat moment (naar eigen zeggen) niet, dat Wout al ver gelost was. Zowel Jorgenson, Campenaerts en Vingegaard verklaarden dat Visma-LaB de troefkaart Wout van Aert zouden uitspelen in de finale.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben het trouwens wel met Vauquelin eens. Matteo had echt prima mee kunnen trappen.
Matteo zou misschien niet winnen, maar wat tijd pakken voor het klassement zou toch ook heel veel waard zijn.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Matteo wist op dat moment (naar eigen zeggen) niet, dat Wout al ver gelost was. Zowel Jorgenson, Campenaerts en Vingegaard verklaarden dat Visma-LaB de troefkaart Wout van Aert zouden uitspelen in de finale.
Ja, Milan wilde in het treintje van Intermache Wanty gaan rijden en toen heeft Bini zijn plek verdedigd. Meer was het niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er nog wat meer duidelijk geworden over dat gezeik met Milan en Bini?
Die Wout wordt toch ook niet zomaar opeens gelost? Neem aan dat 'ie al wel wist dat 'ie geen benen had om mee te doen voor de overwinning. Geneuzel weer van Visma.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Matteo wist op dat moment (naar eigen zeggen) niet, dat Wout al ver gelost was. Zowel Jorgenson, Campenaerts en Vingegaard verklaarden dat Visma-LaB de troefkaart Wout van Aert zouden uitspelen in de finale.
Ja, hij heeft toch ook Wout kopwerk zien doen? Raar verhaal.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die Wout wordt toch ook niet zomaar opeens gelost? Neem aan dat 'ie al wel wist dat 'ie geen benen had om mee te doen voor de overwinning. Geneuzel weer van Visma.
Nou nou nou, gewoon wat sprinterstrekjes.quote:
Inderdaad. En lijkt me sterk dat ze daar via de oortjes niet over gesproken hebben.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:09 schreef Marcoss het volgende:
Wout ging zelf ook kopwerk doen eerder in de rit. Ik geloof wel dat vooraf het plan was om voor hem te gaan, maar dat je zelf op kop gaat rijden, lijkt me voor de rest van de ploeg een teken dat hij niet goed genoeg is..
Ik kan me niet herinneren wanneer iemand zoveel misbaar heeft gemaakt als Milan gisteren. Terwijl hij zelf kennelijk probeerde in Bini's trein te komen.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou nou nou, gewoon wat sprinterstrekjes.
Cavendish had ook een kort lontje. Al was dit voor een tussensprint, dan is het helemaal overdreven.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer iemand zoveel misbaar heeft gemaakt als Milan gisteren. Terwijl hij zelf kennelijk probeerde in Bini's trein te komen.
Wel daarna zn excuses aangeboden
Ja maar hij bleef maar tieren hèquote:Op maandag 7 juli 2025 10:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Cavendish had ook een kort lontje. Al was dit voor een tussensprint, dan is het helemaal overdreven.
Tom Steels die het onterecht vindt dat ie uit de Tour wordt gezet voor het gooien van een bidon in volle sprintquote:Op maandag 7 juli 2025 10:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer iemand zoveel misbaar heeft gemaakt als Milan gisteren. Terwijl hij zelf kennelijk probeerde in Bini's trein te komen.
Wel daarna zn excuses aangeboden
Milan voor Merlier en Biniquote:Op maandag 7 juli 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie won die tussensprint nou? Want aan die "finishfoto" zonder lijntje hebben we ook niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |