Sprak de man die zelf een trilei en vingers in z'n kont stakquote:Op zondag 6 juli 2025 16:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat is niet gay. Dat is ziek in je hoofd zijn.
Je bent jong er je probeert eens wat.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sprak de man die zelf een trilei en vingers in z'n kont stak
Moet je toch 2 hele dunne piemels voor hebben om samen in een vrouwenmondje te passen.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:06 schreef joe.joe het volgende:
Buttplug en anale penetratie met dildo.
Met twee pikken tegelijkertijd een kutje gepenetreerd. Mondje idem. Niet echt gay, wel fysiek contact met een man.
Dat is wel echt ultra-gay.quote:
Niet iedereen kan het. Google maar eens naar images.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Moet je toch 2 hele dunne piemels voor hebben om samen in een vrouwenmondje te passen.
Of was het een grote kerel?
Gegoogled naar images.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:07 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het. Google maar eens naar images.
Alsjeblieft: https://www.google.com/search?q=double%20oral%20penetrationquote:Op zondag 6 juli 2025 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gegoogled naar images.
Niks relevants gevonden helaas.
Zeker als je die anaal inbrengt.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:13 schreef marc0871 het volgende:
Dat trileitje vond ik maar meh.
Maar een groenteburger is gewoon ziek.
Dat lijkt me helemaal geen fijn gevoel. Iemand hier al ervaring mee?quote:Op zondag 6 juli 2025 22:46 schreef Mylene het volgende:
Je kunt ook je plasbuis vibreren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vibrerende dilator | Penisplug | SM | BDSM | Erg fijne afwerking | Inclusief batterijen
Productbeschrijving
Vibrerende penisplug. Zeer fijne silicone afwerking van hoge kwaliteit. De plug heeft een inbrenglengte van 14 centimeter en is 35MM breed. Hij is zeer flexibel en waterbestendig. Dat hij hierbij nog kan vibreren is exclusief! Er zijn maar weinig vibrerende penispluggen op de markt. De plug wordt geleverd met batterijen. Geef uw sexleven een nieuwe boost en bestel hem vandaag nog!
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_57.63.ProductImage
Lijkt me bijzonder pijnlijk.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:46 schreef Mylene het volgende:
Je kunt ook je plasbuis vibreren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vibrerende dilator | Penisplug | SM | BDSM | Erg fijne afwerking | Inclusief batterijen
Productbeschrijving
Vibrerende penisplug. Zeer fijne silicone afwerking van hoge kwaliteit. De plug heeft een inbrenglengte van 14 centimeter en is 35MM breed. Hij is zeer flexibel en waterbestendig. Dat hij hierbij nog kan vibreren is exclusief! Er zijn maar weinig vibrerende penispluggen op de markt. De plug wordt geleverd met batterijen. Geef uw sexleven een nieuwe boost en bestel hem vandaag nog!
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_57.63.ProductImage
Ervaring mee?quote:Op zondag 6 juli 2025 22:54 schreef Mylene het volgende:
Meer professioneel.
[ afbeelding ]
Productbeschrijving
Voor een ultiem speciaal gevoel!
Deze 8-delige Robebud dilatorset, van medische kwaliteit, is er een voor de echte liefhebber! De prachtige dilators zijn gemaakt van 100% roestvrij chirurgisch staal en verpakt in een handige, mooie zwartleren opberghoes.
De lengte van de zilverkleurige dilators (ofwel ‘sounds’ genoemd) van het merk Kiotos hebben een lengte van 30 cm.
Zeer gemakkelijk te reinigen, dus hygiënisch in gebruik.
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_57.61.ProductImage
Lijkt mij pijnlijk en gevaarlijk.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:54 schreef Mylene het volgende:
Meer professioneel.
[ afbeelding ]
Productbeschrijving
Deze 8-delige Robebud dilatorset, van medische kwaliteit, is er een voor de echte liefhebber! De prachtige dilators zijn gemaakt van 100% roestvrij chirurgisch staal en verpakt in een handige, mooie zwartleren opberghoes.
De lengte van de zilverkleurige dilators (ofwel ‘sounds’ genoemd) van het merk Kiotos hebben een lengte van 30 cm.
Wauw dat ziet er echt uit als professioneel martelwerktuig! Maar dit heeft niets met "gay" te maken toch? ik zou dit eerder in de femdom scene verwachten?quote:Op zondag 6 juli 2025 22:54 schreef Mylene het volgende:
Meer professioneel.
[ afbeelding ]
Productbeschrijving
wellicht in de toekomstquote:Op zondag 6 juli 2025 23:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, ik krijg mijn vent zo gek niet, geen polonaise in mijn lul zei ie.
Hoeveel euro?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:27 schreef Wannebehoer het volgende:
Ik heb me laten overhalen om tegen betaling iemand zijn 20 cm te pijpen en over mijn gezicht te laten spuiten.
Dat heeft niets met gay te maken, maar is gewoon een geweldige ervaring voor de dame in kwestie 😜 (ook aldus miss Sakura 😎)quote:Op zondag 6 juli 2025 18:06 schreef joe.joe het volgende:
Met twee pikken tegelijkertijd een kutje gepenetreerd.
En dat voor 30 ook nog eensquote:Op maandag 7 juli 2025 12:27 schreef Wannebehoer het volgende:
Ik heb me laten overhalen om tegen betaling iemand zijn 20 cm te pijpen en over mijn gezicht te laten spuiten.
Eens. Ook voor de man, overigens. Vooral mentaalquote:Op maandag 7 juli 2025 14:21 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat heeft niets met gay te maken, maar is gewoon ern geweldige ervaring voor de dame in kwestie 😜 (ook aldus miss Sakura 😎)
Nou ja eerlijk gezegd zou ik het zo weer doen denk ik, voor $quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En dat voor 30 ook nog eens
We kunnen jou beter vragen wat het meest heteroding is wat je ooit hebt gedaan als gay zijnde.
Absoluut ook opwindend voor de man(nen).quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:53 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Eens. Ook voor de man, overigens. Vooral mentaalOok eens dat het niet echt gay is, alhoewel anderen het fysieke contact wellicht zo beoordelen.
Van de week nog gedaan: ik lag onder en 4 anderen om en om erbij. Ze wist niet eens dat het kon, maar het kon.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:21 schreef Sakura het volgende:
[..]
Absoluut ook opwindend voor de man(nen).
Het is echt enorm opwindend om (van dichtbij) te zien hoe je eigen vrouw door een andere man (of bij voorkeur meerdere mannen) genomen wordt🤗. Maar om dat tegelijk met een andere man te doen is echt van een nog hogere categorie en is absoluut iets wat ik iedereen kan aanraden 🤪 (en heeft niets met 'gay' te maken).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |