SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Bolk...Don't follow me. I am lost too
Had je meegekregen wat ze met het oude stadion hebben gedaan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 6 juli 2025 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Er zijn maar een paar personen die mij de mond mogen snoeren.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, vertelquote:Op zondag 6 juli 2025 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je meegekregen wat ze met het oude stadion hebben gedaan?
Don't follow me. I am lost too
Again...quote:Don't follow me. I am lost too
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh verhip. Net nu.quote:
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie en kijkt afwachtend naar Greys.How can I make this topic about me?![]()
Stelletje Hooligans...Don't follow me. I am lost too
quote:Op zondag 6 juli 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh verhip. Net nu.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie en kijkt afwachtend naar Greys.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zinloosquote:Op zondag 6 juli 2025 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/ta(...)d=100126809_2fa2ca1d
Dat niet, maar droog is het ook weer niet. Straks even met de regenjas en capuchon naar de winkel.quote:How can I make this topic about me?![]()
Viel hier wel mee. Het noorden had het minst...quote:Don't follow me. I am lost too
Nou waar ik was welquote:Op zondag 6 juli 2025 15:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Viel hier wel mee. Het noorden had het minst...
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dat blijft prachtig spul. Zelfs mijn hordeur is daarmee weer gerepareerd.quote:
Het enige nadeel is dat het alleen werkt op droge oppervlakken.How can I make this topic about me?![]()
Het is tenslotte zondag...quote:Don't follow me. I am lost too
En de politie vraagt alleen vriendelijk of ze weg willen gaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, als het KNMI zegt: "hier en daar een bui maar dat heeft niet veel te betekenen" weet je zeker dat buiten de tuin blank staat.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Klopt. Al zijn de oppervlakken waar ik het op gebruik over het algemeen wel droog.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat blijft prachtig spul. Zelfs mijn hordeur is daarmee weer gerepareerd.
Het enige nadeel is dat het alleen werkt op droge oppervlakken.![]()
Je zal er maar net lopen...quote:Op zondag 6 juli 2025 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/ta(...)d=100126809_2fa2ca1dDon't follow me. I am lost too
Eens. Maar vanmorgen nog even lekker in de tuin gewerkt en had dat nog wel wat langer willen doen.quote:![]()
Idioot is het..quote:Op zondag 6 juli 2025 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de politie vraagt alleen vriendelijk of ze weg willen gaan.Don't follow me. I am lost too
Nou voor vandaag en morgen werd er sowieso veel regen voorspeld met onweerquote:Op zondag 6 juli 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als het KNMI zegt: "hier en daar wat buitjes maar dat heeft niet veel te betekenen" weet je zeker dat buiten de tuin blank staat.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Verplicht stoppen met werken.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. Maar vanmorgen nog even lekker in de tuin gewerkt en had dat nog wel wat langer willen doen.
Onweer is altijd goed...Don't follow me. I am lost too
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
God save the KingDon't follow me. I am lost too
quote:Op zondag 6 juli 2025 15:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe jas gescoord
@:vino_tinto en @:FreshFruit vinden dit leuk
Nog meer geel
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dan koelt het tenminste even goed af.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mex VersteppenDon't follow me. I am lost too
Met signaalstrepen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Die smiley stond er nog voor de smiley diarreequote:
Mijn onesie zit in de was![]()
Mijn dunne, heb alleen die dikke. maar die is echt te heet
Kunnen we weer slapenquote:Op zondag 6 juli 2025 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan koelt het tenminste even goed af.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gekocht bij Gideon Italiaanderquote:ik zei toch dat het bakken met geld scheelt
MaximaalDon't follow me. I am lost too
Ah, op die fietsquote:Op zondag 6 juli 2025 15:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die smiley stond er nog voor de smiley diarree
Mijn onesie zit in de was![]()
Mijn dunne, heb alleen die dikke. maar die is echt te heet![]()
Straks even in de droger en is weer klaar voor gebruik, de dunne![]()
![]()
We moeten allemaal naar Gideonquote:Op zondag 6 juli 2025 15:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gekocht bij Gideon Italiaanderik zei toch dat het bakken met geld scheelt
Hebben vaak echt leuk spul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hij zit nu in de 2 uur 60 graden was. Daarna 1,5 uur drogerquote:Op zondag 6 juli 2025 15:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, op die fiets![]()
Straks even in de droger en is weer klaar voor gebruik, de dunne
maar eigenlijk wil ik een nieuwe hebben
Ook vast wel dunne onesies.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Don vitoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een heel goedemiddag.quote:
Vanavond wel klaar dusquote:Op zondag 6 juli 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja hij zit nu in de 2 uur 60 graden was. Daarna 1,5 uur droger
maar eigenlijk wil ik een nieuwe hebben![]()
Heb hier nog wel aantal maar dat is waarschijnlijk niet je smaak en die zijn allemaal dik en warm![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2025 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Vanavond wel klaar dus![]()
Heb hier nog wel aantal maar dat is waarschijnlijk niet je smaak en die zijn allemaal dik en warm
Zit een vlekje op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Go onDon't follow me. I am lost too
Je kunt een heel leuk rondje Amsterdam doenquote:
Wel uitkijken dat je niet overal achter blijft hangen met die lappen stof onder de armenquote:![]()
Trek je zo je fles wijn van tafel...![]()
Kan ik mijn cupjes inleveren van mijn waterdropquote:Op zondag 6 juli 2025 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kunt een heel leuk rondje Amsterdam doen
Ja dat is niet handig neequote:Op zondag 6 juli 2025 16:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet overal achter blijft hangen met die lappen stof onder de armen![]()
Trek je zo je fles wijn van tafel...
Of je mok koffiequote:Op zondag 6 juli 2025 16:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet overal achter blijft hangen met die lappen stof onder de armen![]()
Trek je zo je fles wijn van tafel...
Wijn gewoon in je waterdrop gooien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had nog mazzel ook. Jasje kostte eigenlijk 45
Beterquote:Op zondag 6 juli 2025 16:10 schreef DJMO het volgende:
Ik had nog mazzel ook. Jasje kostte eigenlijk 45
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Misschien dan maar ff een paramolletje nemenquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Hey Vinoquote:
Hey Lovely. Net een uurtje. Duurde lang dit keer. Lief dat je vraagtquote:
Ik las het vanmorgen.. En toen was je ook ineens afwezigquote:Op zondag 6 juli 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Vino
[..]
Hey Lovely. Net een uurtje. Duurde lang dit keer. Lief dat je vraagt
Ja. Ben rustig op de bank gaan liggen. En dan weer zitten en dan weer liggen.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik las het vanmorgen.. En toen was je ook ineens afwezigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig is t nu overquote:Op zondag 6 juli 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Ben rustig op de bank gaan liggen. En dan weer zitten en dan weer liggen.
Blij dat het weer voorbij is. Duurt het vaker zo lang?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Ben rustig op de bank gaan liggen. En dan weer zitten en dan weer liggen.How can I make this topic about me?![]()
Gelukkig wel. Het blijft een eng en supercermoeiendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb het wel eens langer en ook wel eens korterquote:Op zondag 6 juli 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blij dat het weer voorbij is. Duurt het vaker zo lang?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt mij ook heel engquote:Op zondag 6 juli 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Het blijft een eng en supercermoeiend
quote:
Ja en vooral wetende dat er bloedpropjes naar je hoofd kunnen schietenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pfff, heftig. Gelukkig is het nu weer voorbij.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het wel eens langer en ook wel eens korter
quote:Op zondag 6 juli 2025 15:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet, post er zo nu en dan ook wel en best leuke SC wat dat betreft![]()
En @:Essnhills is daar dus dat is altijd goed![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ja, dat.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vooral wetende dat er bloedpropjes naar je hoofd kunnen schieten
Hé bah.. Gelukkig nog nooit gebeurd..quote:Op zondag 6 juli 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Essquote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En er is niks tegen te doen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Je hebt de smaak te pakken hè?quote:
Eens kijken of een wandeling naar de supermarkt nog gaat lukken vandaag.How can I make this topic about me?![]()
Niet slaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan elke dag wel.vlamtosti etenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken hè?
Eens kijken of een wandeling naar de supermarkt nog gaat lukken vandaag.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Safety carDon't follow me. I am lost too
quote:Alles goed
Wel okequote:
Beetje bijkomen van de warmte enzo
Met jou?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja wat was het warm hè. Kan daar ook niet goed tegen hoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel oke
Beetje bijkomen van de warmte enzo
Met jou?
Hier ook alles goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanavond dan geen trek meer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Overstappen kan ingewikkeld zijn. Maar daar houd jij wel van.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:59 schreef bondage het volgende:
Was even kijken of de SEX SC misschien iets voor mij was om naar over te stappen maar dat is helaas zo dood als een pier.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Rustig hierDon't follow me. I am lost too
Ik las Verstappenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Overstappen kan ingewikkeld zijn. Maar daar houd jij wel van.
O, o den BolkDon't follow me. I am lost too
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je staat op 1 🫢quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je goed gedaan. Killem was er ook niet vannacht.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als Max een kind krijgt en hem Olaf noemt, dan is dat O. Verstappenquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
A zo. Dan kan die morgen weer aan de strijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yesquote:Op zondag 6 juli 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo. Dan kan die morgen weer aan de strijd
dino filmquote:
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Ik zou er voor gaan nu je toch op 1 staat.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee is effe leuk. Maar geen hele maandquote:Op zondag 6 juli 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou er voor gaan nu je toch op 1 staat.
ik verwacht nog veel regen vandaagHey there sunshine lift my heart
en morgen ookHey there sunshine lift my heart
Dat is het weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gelukkig is het warmHey there sunshine lift my heart
Lekker even. Goed voor de plantjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewoon weerHey there sunshine lift my heart
Is maar even.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben blijkbaar geen fan van 4dx filmsHey there sunshine lift my heart
quote:quote:
Je wordt liever geroerd dan geschud?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben blijkbaar geen fan van 4dx films
🐙![]()
007“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
009Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Mario.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:30 schreef mario390 het volgende:
de rijden en zo en mist vandaag in silv.stone
doppeldrehung![]()
Rotterdam.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Parool bolkIk heb er één en ik ben er trots op
quote:
![]()
020
Bah 020, overhyped stadWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Drop die beat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drop it.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AMSTERDAM OLE OLEEEEEquote:
Zo, toch maar even door de regen heen naar de winkel op en neer. Met paraplu is het prima te doen.How can I make this topic about me?![]()
Appeltaart?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, toch maar even door de regen heen naar de winkel op en neer. Met paraplu is het prima te doen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ajuu paraplu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Umbrella.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk lkDon't follow me. I am lost too
Topdrop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van Venco?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dropshot“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klassiekertje deze.quote:
ik zit leiver stil zonder dat er iets in me nat spettertquote:Hey there sunshine lift my heart
morgen is het beloofde landquote:Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wil vanaf morgen stoppen m3t suikersHey there sunshine lift my heart
Was de dinofilm op zijn minst nog een beetje de moeite waard?quote:Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit leiver stil zonder dat er iets in me nat spettert🐙![]()
morgenquote:
waar alles kan
en ik al mijn problemen heen verschuifHey there sunshine lift my heart
Koenquote:
ja en nee?quote:Op zondag 6 juli 2025 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was de dinofilm op zijn minst nog een beetje de moeite waard?
bedoel het is volledig naar verwachting voorspelbaar (je krijgt de cast, je weet binnen 2 tellen in welke volgorde wie dood gaat), er zijn dino's, sommige zijn lelijker dan normaal, sommige knuffelen
dus mooi, beetje spannend, betrouwbaarHey there sunshine lift my heart
Let me take you to the promised land,quote:
you and I, together we stand.
Let me guide you to tomorrow,
let me free you from the sorrow.
Let me take you to a place I know,
soul to soul, baby it shows
Let me free you from the sorrow,
let me guide you to tomorrow.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De laatste Jurassic Parc?quote:Op zondag 6 juli 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en nee?
bedoel het is volledig naar verwachting voorspelbaar (je krijgt de cast, je weet binnen 2 tellen in welke volgorde wie dood gaat), er zijn dino's, sommige zijn lelijker dan normaal, sommige knuffelen
dus mooi, beetje spannend, betrouwbaar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaquote:
ik had grotere dino's verwacht thoHey there sunshine lift my heart
Paint by numbers.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en nee?
dus mooi, beetje spannend, betrouwbaar🐙![]()
Koop 1 bier voor de prijs van 2 en krijg de tweede helemaal gratis!!quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
leg uitquote:Hey there sunshine lift my heart
Dat geloof ik gelijk.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
ik had grotere dino's verwacht tho“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
massagequote:Hey there sunshine lift my heart
VolDon't follow me. I am lost too
Godzillic World 2: Dino Harder.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
ik had grotere dino's verwacht tho🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: