Nee klopt. Ik heb wel een brede smaak, van indie tot punk tot country tot folk tot rock.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hmm, slechts een gedachte, je bent geen techno liefhebber?
Iedereen is goed nat.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:18 schreef Vincent_student het volgende:
Ze hebben daar hetzelfde weer als hier.
Je hebt nog nooit naar darts gekeken?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wielrenners zijn echt ranzige minderwaardige figuren.
De babbelbox vraagt zich af: heeft u al een keer in de broek geplast tijdens het fietsen?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wielrenners zijn echt ranzige minderwaardige figuren.
Alleen James Wade laat af en toe een scheetje.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit naar darts gekeken?
In het hoofd van Wade stormt het altijdquote:Op zondag 6 juli 2025 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen James Wade laat af en toe een scheetje.
5% wat?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Army Rail. Decathlon haalt die 5% wel.
Ik ga nu koffie zetten.quote:
Axel Boman, David Vunk, Dr Dubplate, Elias Mazian & Tsepo, Lauer toch allemaal vrij prima. Alleen de invasie van quasi-hip volk met snorren en 90s trainingsjackies is voor mij voldoende reden niet meer te gaan.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen enkele Fok!er verlaat zn zolderkamertje of durft zn gezicht hier te laten zien. Maar wel echt totale kutmuziek op Wildeburg al gaan Charlot, Jungle By Night en Merol nog wel
Ik mijd sowieso drukke plekkenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Axel Boman, David Vunk, Dr Dubplate, Elias Mazian & Tsepo, Lauer toch allemaal vrij prima. Alleen de invasie van quasi-hip volk met snorren en 90s trainingsjackies is voor mij voldoende reden niet meer te gaan.
Prachtige locatie ook.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Karsten op WILDEBURG!?
Mijn waardering voor deze man is wederom gestegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |