SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door CherryLips op 06-07-2025 00:11:05 (GOD GLOEIENDE) ]Tap tap tap
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen zonder ad block?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawerkt die ook op Youtube?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
*meldt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen zonder ad block?
Ja, al loopt momenteel YT wel een beetje te kutten dat die video's wat trager in laadtquote:
Hier werken ze ook gewoonquote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaIk weet niet precies wat ik gebruik, het houdt niet alles tegen maar wel op YouTube dus dat is goed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Hmm, als ik op die link van de foto klik geeft die ook image not found, zal die nog wel in de cache hebben gezetenquote:Op zondag 6 juli 2025 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij doet hij het nu ook niet meer.
@:kwiwi heeft de foto verwijderd
Ik was al bezigquote:
Eeh ja dat is wel zo'n beetje hoe dat gaatquote:Op zondag 6 juli 2025 00:06 schreef Koen66 het volgende:
in alle voorgaande topics is ie ook weg daardoor
onder die URL kan ook Kwiwi hem niet meer fiksenquote:Op zondag 6 juli 2025 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh ja dat is wel zo'n beetje hoe dat gaat
Nog wel even bij de eerste tag [img=720] makenquote:
Het is kwiwi's foto niet meerquote:Op zondag 6 juli 2025 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onder die URL kan ook Kwiwi hem niet meer fiksen
Godsamme. Gepriegel op de telefoon met dikke vingers.quote:Op zondag 6 juli 2025 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog wel even bij de eerste tag [img=720] maken
Foqueville Public Domainquote:
Ik zie 'm.quote:Op zondag 6 juli 2025 00:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. En toen een verkeerd haakje erin gezet. Nu moet het goed zijn.
praise the lordquote:Op zondag 6 juli 2025 00:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen als ik in de spiegel kijk.
Goed gedaan #trotsquote:Op zondag 6 juli 2025 00:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. En toen een verkeerd haakje erin gezet. Nu moet het goed zijn.
Zzzzzzzzzzquote:Op zondag 6 juli 2025 00:56 schreef mschol het volgende:
goede plannen hierik ga ook maar even bomen zagen
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:56 schreef mschol het volgende:
goede plannen hierik ga ook maar even bomen zagen
Ik denk iets te veel adrenaline (en alcohol) in mijn lijf. Vanwege metal in de Effenaarquote:Op zondag 6 juli 2025 02:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen bos. Waarom ben je nog wakker?
ohhhquote:Op zondag 6 juli 2025 02:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk iets te veel adrenaline (en alcohol) in mijn lijf. Vanwege metal in de Effenaar
Zeker. Ik was wel mijn gehoorbescherming vergeten. Dus uir voorzorg achteraan blijven staan, maar het was toch genieten..quote:
Slaap lekker Bosquote:Op zondag 6 juli 2025 02:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar proberen echt te slapen nu
Ja ik zet elke foto op automatisch verwijderen na x dagen, wist niet dat Venti in de OP zou komen. Sworryquote:Op zondag 6 juli 2025 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij doet hij het nu ook niet meer.
@:kwiwi heeft de foto verwijderd
Nog steeds een gemiste kans dat CL nooit in Den Haag is komen wonen. Had hier prima gepast met haar grofgebektheid tussen alle autochtone Hagenezen.quote:
Het is nu al aan het regenen hierquote:
Waarom twijfel je nog?quote:
Bang dat je weer allemaal slangen plat gaat rijden?quote:
awww die ene. Zal vast een pijnlijke dood zijn geweestquote:Op zondag 6 juli 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bang dat je weer allemaal slangen plat gaat rijden?
Ik vond het al zo apart dat hij om klokslag middernacht verdweenquote:Op zondag 6 juli 2025 06:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zet elke foto op automatisch verwijderen na x dagen, wist niet dat Venti in de OP zou komen. Sworry![]()
Mooie edit reden in de OP trouwens
Ik gebruik "gloeiende hoeren" nog regelmatig.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds een gemiste kans dat CL nooit in Den Haag is komen wonen. Had hier prima gepast met haar grofgebektheid tussen alle autochtone Hagenezen.
Wel even een momentje stilte houden voor de gevallen geplette slangquote:
Ik gebruik sars nog vaakquote:Op zondag 6 juli 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik "gloeiende hoeren" nog regelmatig.
krijg H5N1quote:Op zondag 6 juli 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik sars nog vaakVooral als dingen niet helemaal gaan zoals je wilt, dat je een bakje uit je handen laat flikkeren ofzo, dan is het al gauw 'jezus, krijg fucking sars' en andere varianten
Ik ben ouderwets met "godverdomme" zie ikquote:Op zondag 6 juli 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik sars nog vaakVooral als dingen niet helemaal gaan zoals je wilt, dat je een bakje uit je handen laat flikkeren ofzo, dan is het al gauw 'jezus, krijg fucking sars' en andere varianten
Dat hoestte je vroeger in je elleboog als mensen te dicht op je stondenquote:Op zondag 6 juli 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
God jezus en godverdekutquote:Op zondag 6 juli 2025 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets met "godverdomme" zie ik
Zie je wel vaker met Nederlanders die naar het buitenland gaan hoor. Spreken nog de taal van vroeger.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
tijd voor een overdekte tuin.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:29 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh.
Regen moet nog even wegblijven, moet nog de tuin in
quote:Op zondag 6 juli 2025 09:30 schreef kwiwi het volgende:
We hebben zo'n ronde kiezelplaats in de tuin laten maken voor de vuurschaal. En nu krijgen we van een vriendin die moet verhuizen haar tripod en ketel voor erbij![]()
Zit al te denken dat we daar in de winter glühwein in kunnen maken, en de hele straat kunnen uitnodigen voor een kopje (of twee)
Oh die valt ook nog genoeg hoorquote:Op zondag 6 juli 2025 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver de tyfusquote:
Ja dat is wel zo. Mijn oom die 50 jaar geleden uit België vertrokken is spreekt ook nog zo'n heel ouderwets Vlaams. Maar die had natuurlijk ook niet echt een manier om Vlaams te blijven spreken toen, zoals ik nu wel heb door met familie te bellen, appen, nieuws lezen en hier posten e.d.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je wel vaker met Nederlanders die naar het buitenland gaan hoor. Spreken nog de taal van vroeger.
Ja, maar daar staan de professionals die een wijnwinkel hebbenquote:Op zondag 6 juli 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie ook een dorpsfeest waar je met een kraampje kunt gaan staan?
Anders had je Heerlie de peerlie nooit toe kunnen voegen aan je vocabulairequote:Op zondag 6 juli 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Mijn oom die 50 jaar geleden uit België vertrokken is spreekt ook nog zo'n heel ouderwets Vlaams. Maar die had natuurlijk ook niet echt een manier om Vlaams te blijven spreken toen, zoals ik nu wel heb door met familie te bellen, appen, nieuws lezen en hier posten e.d.
kwiwi die nog hip d'r eigen taaltje kan door hier te postenquote:Op zondag 6 juli 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Mijn oom die 50 jaar geleden uit België vertrokken is spreekt ook nog zo'n heel ouderwets Vlaams. Maar die had natuurlijk ook niet echt een manier om Vlaams te blijven spreken toen, zoals ik nu wel heb door met familie te bellen, appen, nieuws lezen en hier posten e.d.
Maar doordat ik eigenlijk vooral hier nederlands 'spreek', weet ik niet goed wat normaal nederlands is en wat hier verzonnen isquote:Op zondag 6 juli 2025 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders had je Heerlie de peerlie nooit toe kunnen voegen aan je vocabulaire
Wij houden je jong en hip ja?quote:Op zondag 6 juli 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cholera bekt ook lekker, wel met een goede harde G en niet met een Zeeuwsequote:Op zondag 6 juli 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tyfus tering en takke liggen ook goed ja. Of ergens gewoon "graf" voor zeggen.
"Bolk, opgelost slotje. Hihaho. Hier spreekt de brankweer."quote:Op zondag 6 juli 2025 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar doordat ik eigenlijk vooral hier nederlands 'spreek', weet ik niet goed wat normaal nederlands is en wat hier verzonnen isDus soms gebruik ik woorden of uitspraken van hier en dan ligt m'n familie in een deuk
"Even een goede gerrie leggen en de rest van de dag lekker smurfen"quote:Op zondag 6 juli 2025 09:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Bolk, opgelost slotje. Hihaho. Hier spreekt de brankweer."
En hoe vaak heeft hij jou nu al verdoemd?quote:Op zondag 6 juli 2025 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had één kwart spatje onderweg. 6622 stappies inmiddels, het schiet al aardig op zo.quote:
Hebben Zeeuwen een zachtere G?quote:Op zondag 6 juli 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cholera bekt ook lekker, wel met een goede harde G en niet met een Zeeuwse
tijd voor Roosviceequote:Op zondag 6 juli 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
Zo weer mijn vocabulaire ten volle gebruiken met klussen als ik weer eens zo'n godhoerige graftyfus teringsplinter in mijn klauwen heb van die osb-platen
Als je het al een G kunt noemenquote:Op zondag 6 juli 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben Zeeuwen een zachtere G?
Ik heb al koffiequote:
Zeesluis IJmuiden is er niks bijquote:Techmiljardair Elon Musk heeft op X de oprichting van een nieuwe politieke partij in de Verenigde Staten aangekondigd. De partij krijgt de naam The America Party.
Ik zat gisteren te twijfelen of ik het tegen mijn vader nou wel of niet over ‘de budabolide’ heb gehad.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar doordat ik eigenlijk vooral hier nederlands 'spreek', weet ik niet goed wat normaal nederlands is en wat hier verzonnen isDus soms gebruik ik woorden of uitspraken van hier en dan ligt m'n familie in een deuk
Ben je er al wel eens mee naar Boedapest gereden?quote:Op zondag 6 juli 2025 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat gisteren te twijfelen of ik het tegen mijn vader nou wel of niet over ‘de budabolide’ heb gehad.
Nee zegquote:Op zondag 6 juli 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je er al wel eens mee naar Boedapest gereden?
quote:Op zondag 6 juli 2025 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat gisteren te twijfelen of ik het tegen mijn vader nou wel of niet over ‘de budabolide’ heb gehad.
De Boedabolide?quote:Op zondag 6 juli 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je er al wel eens mee naar Boedapest gereden?
Ja dan zou je het nog kunnen uitleggen mochten er vragen komenquote:
Ik kan ook gewoon kwattro zeggen, niemand die het verschil hoortquote:Op zondag 6 juli 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan zou je het nog kunnen uitleggen mochten er vragen komenHeb ik het met de Godin een stuk makkelijker
De Budabolide is nooit verder gekomen dan de Harz. En dat vond ik ver genoeg in die truttenschudderquote:Op zondag 6 juli 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan zou je het nog kunnen uitleggen mochten er vragen komenHeb ik het met de Godin een stuk makkelijker
Ik hoor dat met een heel dik Rotterdams accent nu, dus met een lekkere natte Tquote:Op zondag 6 juli 2025 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon kwattro zeggen, niemand die het verschil hoort
Harz is wel prachtiedepachtiequote:Op zondag 6 juli 2025 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Budabolide is nooit verder gekomen dan de Harz. En dat vond ik ver genoeg in die truttenschudder
Zo ver ben ik met de Godin nog niet eens gekomen, denk dat Düsseldorf vliegveld het verste is dat ik ermee in het buitenland ben geweestquote:Op zondag 6 juli 2025 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Budabolide is nooit verder gekomen dan de Harz. En dat vond ik ver genoeg in die truttenschudder
Ik vind lange stukken snelweg echt oervervelend.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ver ben ik met de Godin nog niet eens gekomen, denk dat Düsseldorf vliegveld het verste is dat ik ermee in het buitenland ben geweest
Oh ik niet, maar ik maak in de VS altijd zoveel kilometers, dan vind ik het hier niet meer zo nodigquote:Op zondag 6 juli 2025 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind lange stukken snelweg echt oervervelend.![]()
@:kwiwi knalt zo met de Kwattro van Zwitsi naar Nederland, maar dat zou ik haar niet na doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik moet nog wat pakjes sorteren en controleren![]()
quote:Op zondag 6 juli 2025 10:18 schreef mschol het volgende:
Doe je dit werk doordeweeks ook al niet offline?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik moet nog wat pakjes sorteren en controleren![]()
ja maar toch gelukkig niet helemaalquote:Op zondag 6 juli 2025 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je dit werk doordeweeks ook al niet offline?
quote:Op zondag 6 juli 2025 10:18 schreef mschol het volgende:
Pallets sorteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik moet nog wat pakjes sorteren en controlerenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die van mij zal wel droog zijn intussen. Dus na het douchen dat maar eens opvouwen en opruimen.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga de was ophangen. (Geen computerspel)
das niet zo handig.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond net onder de douche en moest even wat snoeien, dus pak m'n scheermesje en daar zit zo'n plastic kapje op. Ik laat dat plastic kapje dus vallen. En ik kan het ner-gens meer vinden.
Ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet zo handig.
Je had beter dat plastic kapje vast kunnen houden in plaats van laten vallen.
Ff de beelden terugkijken via OnlyCL.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond net onder de douche en moest even wat snoeien, dus pak m'n scheermesje en daar zit zo'n plastic kapje op. Ik laat dat plastic kapje dus vallen. En ik kan het ner-gens meer vinden.
verstandigquote:Op zondag 6 juli 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer aan denken.
eventueel de VAR inschakelenquote:
quote:
Je kan ook niks meer lezen zonder dat gejammer. Die mensen hebben echt iets van EMDR nodig om eroverheen te komen.quote:Astra Zeneca, het favoriete prikkie van charlatan Van Ranst, de Jonge, Kuijpers, Koopmans.. Hoe voelt het nu dat je ernstig trombose kan krijgen als bijwerking?
is hier een computer spel vanquote:Op zondag 6 juli 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga de was ophangen. (Geen computerspel)
Zou jankzakken een oorzaak zijn van hun coronabesmetting(en) icm het gebrek aan vaccinaties?quote:Op zondag 6 juli 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Onder een bericht over trombose:
[..]
Je kan ook niks meer lezen zonder dat gejammer. Die mensen hebben echt iets van EMDR nodig om eroverheen te komen.
onder elk overlijdensberichtquote:Op zondag 6 juli 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kan ook niks meer lezen zonder dat gejammer. Die mensen hebben echt iets van EMDR nodig om eroverheen te komen.
'Begrafenisondernemers zien allemaal bloedklonten bij de doden!' A) wtf doet een begrafenisondernemer met een lijk B) weet je wanneer je bloed ook stolt? Wanneer je dood bent.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
onder elk overlijdensbericht
Als er geen duidelijke doodsoorzaak nog gemeld wordt in het nieuwsbericht dan staat het vol met die wappen, twitter, blauwelucht,draadjes,facebook.. NWS...
gestoord
Ze zijn er nog steeds druk mee, terwijl de rest alweer hun eigen leven hebben opgepakt.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stel ECT voor.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog wat hangen.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de helft van de was net gevouwen.
Ik weet een snoepje van 1 letter korterquote:Op zondag 6 juli 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
als ik een wondje heb dan stolt mijn bloed ook ineens... zal dat ook door die vaccinatie komen? allemaal van die zwartrode schurftige plekjes op de huidquote:Op zondag 6 juli 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Begrafenisondernemers zien allemaal bloedklonten bij de doden!' A) wtf doet een begrafenisondernemer met een lijk B) weet je wanneer je bloed ook stolt? Wanneer je dood bent.
ElectroConvulsieTherapie. Maar wat educatie zou ze misschien wel goed doen ja.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Studiepunten?
Misschien hebben ze meer aan ACT?
een WII is niet hetzellufde!!quote:
Er is wel een laundry store simulator op Steam.quote:
Uhm er zit een verschil tussen vervelen omdat je niets te doen hebt of vervelen als uitstelgedrag.quote:
die van mij hangen vaak tot ik ze nodig heb... of tot ik echt de ruimte nodig heb en niet meer kan voorkomenquote:Op zondag 6 juli 2025 11:25 schreef mschol het volgende:
ik heb mn handdoeken uitgehangen.. kennelijk was een uur drogen niet voldoende
Verkapte ‘ik heb een wasmachine-droger-combi’ post.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo de schone en droge was uit de machine halen
Ik heb net de helft gedaan omdat die rekjes in de weg stonden. Wat aan de deur hangt, hangt er nogquote:Op zondag 6 juli 2025 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij hangen vaak tot ik ze nodig heb... of tot ik echt de ruimte nodig heb en niet meer kan voorkomen
hmmmmquote:Op zondag 6 juli 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is wel een laundry store simulator op Steam.
quote:Op zondag 6 juli 2025 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkapte ‘ik heb een wasmachine-droger-combi’ post.
was datquote:Op zondag 6 juli 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of ben je op zoek naar Oma's woeste waslijn @:bitterbal
over de deuren hangen vaak de overtrekken, hoeslakens en grote handdoeken.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net de helft gedaan omdat die rekjes in de weg stonden. Wat aan de deur hangt, hangt er nogDan denk ik bij mezelf 'maak het dan af en doe alles' maar nee.
all of the abovequote:Op zondag 6 juli 2025 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer ook te achterhalen of hond weer op bed gaat liggen, omdat
1. Mijn geur
2. Comfortabel ligplek, want memory foam topper
3. Comfortabel ligplek, want wollen dekbed
4. Comfortabel ligplek omdat het zo lekker op de tocht licht
5. Combinatie van bovenstaande.
Ditquote:Op zondag 6 juli 2025 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Mijn geur
quote:2. Comfortabel ligplek, want memory foam topper
Een spel. E en op YouTube kijken. Staan wel wat filmpjes van.quote:
6. Goed overzicht van de kamer.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Mijn geur
Als de optie "al het bovenstaande" aangeboden wordt, altijd kiezen.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Mijn geur
Ben ik dan van het type verwen je hond teveel als ik in de woonkamer een ligplek ga maken met memory foam en wollen onderkleed?quote:
klinkt wat dubieusquote:Op zondag 6 juli 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een spel. E en op YouTube kijken. Staan wel wat filmpjes van.
Zoland je er zelf niet in gaat liggen mist het wel de geur nog dan.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben ik dan van het type verwen je hond teveel als ik in de woonkamer een ligplek ga maken met memory foam en wollen onderkleed?
Dat kan wel op een andere manier gefixt wordenquote:Op zondag 6 juli 2025 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoland je er zelf niet in gaat liggen mist het wel de geur nog dan.
jaquote:Op zondag 6 juli 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben ik dan van het type verwen je hond teveel als ik in de woonkamer een ligplek ga maken met memory foam en wollen onderkleed?
Sorry Âmbar, ik probeerde nog te regelen dat je het bed voor jezelf had.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan wel op een andere manier gefixt worden
ligtquote:Op zondag 6 juli 2025 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Mijn geur
quote:Op zondag 6 juli 2025 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/V91jqSBpsMk?si=9z10Hw95uYcbvOHs
Slim beestquote:Op zondag 6 juli 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
want daar gaat hij dan toch niet op lichen
in dat bed waar hij bij licht 's nachts ga jij elke keer in diepe slaap. En die hond vindt dat dus de plek om te rouwen dat dat gekke mens weer dood ging 's nachts, en ook weer is herrezen uit de dood.
slaapkamer is niet met een deur af te sluiten?quote:Op zondag 6 juli 2025 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ook wel zeggen dat bed ook wel lekkerder ligt dan mijn bank of fauteuil. Dus ik kan hem geen ongelijk geven. Ik vind het alleen zo ongezellig
Jawel, uiteraard.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
slaapkamer is niet met een deur af te sluiten?
het is gewoon gewenning voor het beessie als hij straks in de kamer bij je op de bank of stoel kruipt hoor. wordt er niet minder van. en kan dan snachts nog steeds gewoon genieten van je comfy bed als jij er ook in lichtquote:
nee maar ziet er kleurrijk uitquote:Op zondag 6 juli 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, heb je Ballionaire al?
https://store.steampowered.com/app/2667120/Ballionaire/
Hier gaat het straks ook regenen zegt iequote:Op zondag 6 juli 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
komt met bakken uit de lucht. Gelukkig dat ik eerder van het strand ben weg gegaan
Nee, geen idee of het leuk is.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ziet er kleurrijk uit![]()
heb jij hem?
quote:
ik heb al regen op mn ruggetje gehad. alleen maar omdat ik een foto wilde maken van lekker veul bloempjesquote:Op zondag 6 juli 2025 11:54 schreef essnhills het volgende:
Hu
[..]
Hier gaat het straks ook regenen zegt ie
Wij doen binnen europa eigenlijk alles met de auto dat binnen van 1 dag / 12-13u te bereiken is, ook alleen. Zelfs als vliegen soms misschien iets sneller is ga ik toch liever met de auto.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind lange stukken snelweg echt oervervelend.![]()
@:kwiwi knalt zo met de Kwattro van Zwitsi naar Nederland, maar dat zou ik haar niet na doen.
quote:
Jaaa @bondage heeft ze weer gefixtquote:Op zondag 6 juli 2025 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Die zijn ook weer terug bij de dagcijfers![]()
of was het @Monitor ?quote:
Misschien wel @WrappedEuphoriaquote:
kan ook alle drie zijnquote:
na klagen deed hij het tochquote:
Hier is ie alleen een beetje traagquote:
Blijkbaar doet ie het zo goed dat je spontaan jezelf quotequote:
heul bewustquote:Op zondag 6 juli 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar doet ie het zo goed dat je spontaan jezelf quote
Blijkbaar doet ie het zo goed dat je spontaan jezelf quotequote:
verdrinken in siroop dan maarquote:
buiten gaan staan?quote:
dit is op te lossen met warme kersen en een dot slagroomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2025 12:26 schreef mschol het volgende:
wie bewaard hier matrassen op zn balkon?
kennelijk zijn er mensen hier in de flat die dat doen
Ja dat was ook zo bij mijn vorige huis.. toen het groen licht voor verhuizen er eenmaal was en er dus wekelijks mensen uit de flats vertrokken was het buiten gewoon 1 grote teringzooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden vooraf al afspraken gemaakt met de woningbouw daarover, dus die hadden geregeld dat er gewoon wekelijks grofvuil opgehaald zou worden. Maar man3 wat een tyfusbende pleuren mensen overal neer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Tsja waar het komt is het toch donkerquote:Op zondag 6 juli 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
Welke KSCer is dit?!?!?!
https://www.threads.com/@:byxanderprive/post/DLweAiDNFwe
[ afbeelding ]
Wij zijn allemaal te arm voor cote d'or.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
Welke KSCer is dit?!?!?!
[ afbeelding ]
ook weer waar.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal te arm voor cote d'or.
Eentje die rijk genoeg is voor Cote d'Or? Moet hij niet hier wezen dus.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook weer waar.
Ik zie in zijn profiel dat hij nog een vriendin zoekt...
nee andersom, hij is rijk genoeg voor Cote d'Orquote:Op zondag 6 juli 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eentje die rijk genoeg is voor Cote d'Or? Moet hij niet hier wezen dus.
kennelijk ook mensen van buiten de flat die hun shit erin gooien en als ze aangesproken worden: Het is toch een vuilcontainer, boeiuhquote:Op zondag 6 juli 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo bij mijn vorige huis.. toen het groen licht voor verhuizen er eenmaal was en er dus wekelijks mensen uit de flats vertrokken was het buiten gewoon 1 grote teringzooi.
We hadden vooraf al afspraken gemaakt met de woningbouw daarover, dus die hadden geregeld dat er gewoon wekelijks grofvuil opgehaald zou worden. Maar man3 wat een tyfusbende pleuren mensen overal neer
Ja voor zichzelf. Niet voor nog een kirby van ons erbij.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee andersom, hij is rijk genoeg voor Cote d'Or
wel een voordeel... ze weten wat zuigen isquote:Op zondag 6 juli 2025 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor zichzelf. Niet voor nog een kirby van ons erbij.
Hmmquote:Op zondag 6 juli 2025 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel een voordeel... ze weten wat zuigen is
quote:Op zondag 6 juli 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
jullie moeten die moringa softgel pillen proberen.
Ik denk vrijwel niet meer aan eten , behalve nu zo van ik moet eten omdat ik moet eten maar niet om![]()
te doen.
kan ook een placebo effect zijn
quote:Op zondag 6 juli 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
Welke KSCer is dit?!?!?!
[ afbeelding ]
Maar wat is daar nou leuk aan?quote:Op zondag 6 juli 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
jullie moeten die moringa softgel pillen proberen.
Ik denk vrijwel niet meer aan eten , behalve nu zo van ik moet eten omdat ik moet eten maar niet om![]()
te doen.
kan ook een placebo effect zijn
Jupquote:Op zondag 6 juli 2025 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk ook mensen van buiten de flat die hun shit erin gooien en als ze aangesproken worden: Het is toch een vuilcontainer, boeiuh
ja zoveel dat je dus gewoon te weinig voedsel binnen krijgt zoals jij daar hebt... lijkt me niet handig om te doenquote:Op zondag 6 juli 2025 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou het geeft wel rust moet ik toegeven
ja probeer nu wel wat meer te eten ja.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zoveel dat je dus gewoon te weinig voedsel binnen krijgt zoals jij daar hebt... lijkt me niet handig om te doen
in dat opzicht zou ik best weer in een straat willen wonen met 1 gezinswoningen, heb je het ook wel maar een stuk minderquote:
regelmaat en minder snackenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
maar ik wil ook afvallen dus dan moet je ook minder eten
Ik heb net weer even een rondje gemaakt. 10.103 stapjes inmiddels. Net terug voordat het begon te regenen. Nu lunchen, pootjes omhoog, Tour kijkenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:03 schreef Haags het volgende:
Ik ben echt een bikkel @:dr_flash
5300 stappen gezet in de regen.
Ik woon nu in een straat met rijtjeshuizen. Hier staat alleen grofvuil op straat de avond voordat het grofvuil wordt opgehaaldquote:Op zondag 6 juli 2025 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat opzicht zou ik best weer in een straat willen wonen met 1 gezinswoningen, heb je het ook wel maar een stuk minder
[..]
regelmaat en minder snacken
Hier is het nog droogquote:Op zondag 6 juli 2025 13:12 schreef LTVDK het volgende:
Op zich mag het best even stoppen met regenen, irritant om heel de tijd door de regen naar mijn schuurtje te rennen zodat de platen niet te nat worden
quote:Op zondag 6 juli 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
Wel even bananenpannenkoekjes gemaakt voor de lunch
quote:
Hier is het ook een beetje schampen tot kwart over twee. Daarna gaan we er volledig in ten onderquote:Op zondag 6 juli 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het nog droog
De bui schuift hier steeds nét onderlangs door
Ja maar het is niet heel praktisch om heel de tijd naar daar heen en weer te rijden om plaatjes te zagenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het nog droog
De bui schuift hier steeds nét onderlangs door
Ja dat geeft ie hier al 2 uur aan. Dat het zo echt gaat regenenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het ook een beetje schampen tot kwart over twee. Daarna gaan we er volledig in ten onder
Niet?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het is niet heel praktisch om heel de tijd naar daar heen en weer te rijden om plaatjes te zagen
Ja dat is gewoon 98,8 % vet dus dat smelt wel jaquote:Op zondag 6 juli 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
Dat deed ik voorheen met nicht als die bleef logeren
Kaiserbolletjes afbakken en dan direct uit de oven opensnijden en plakjes leverworst erop. Dan 'smelt' de leverworst een beetje
Die had ik dus net heel de tijdquote:Op zondag 6 juli 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het ook een beetje schampen tot kwart over twee. Daarna gaan we er volledig in ten onder
Nee zeker niet met al die onmogelijk kuthoekjes waardoor je 6 keer heen en weer moet lopenquote:
Geroosterde boterhammen met saksische leverworstquote:Op zondag 6 juli 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
Dat deed ik voorheen met nicht als die bleef logeren
Kaiserbolletjes afbakken en dan direct uit de oven opensnijden en plakjes leverworst erop. Dan 'smelt' de leverworst een beetje
Die horen er ook, was alleen stukgegaan door een wijziging en daarna niet opgemerktquote:
Kan ookquote:
Die wikkelt alleen, ontwikkelen is daar niet aan besteedquote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon 98,8 % vet dus dat smelt wel ja
quote:Op zondag 6 juli 2025 13:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Die horen er ook, was alleen stukgegaan door een wijziging en daarna niet opgemerkt
[..]
Ingewikkeld weerquote:Kan ook
[..]
Die wikkelt alleen, ontwikkelen is daar niet aan besteed
Nou ik denk dat het kwam doordat er ineens een dinosaurus overstak die een meteoriet tegen zijn kop aan gekregen had.quote:In Wezep heeft een automobilist vannacht flinke schade aangericht nadat hij met zijn auto tegen een verkeerslicht was gebotst. De politie heeft de man aangehouden op verdenking van rijden onder invloed.
Het incident gebeurden rond 01.00 uur op de Stationsweg. Hoe het ongeluk kon gebeuren is niet bekend. Ooggetuigen zeggen tegen een 112-verslaggever dat de man nog probeerde door te rijden, maar dat dit niet lukte vanwege de schade.
Vervolgens zou hij zijn uitgestapt met een blik bier en ging hij op de stoep zitten.
Oh ja bijna post-lunch chocola vergetenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Eten
Zo jammer dat er calorieën in zitten.
Daarna even stukje lopen en weer klaarquote:Op zondag 6 juli 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Eten
Zo jammer dat er calorieën in zitten.
Stapjes voor hapjesquote:
Wandelen is ook leukquote:Op zondag 6 juli 2025 13:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat erbij komt kan er ook weer vanaf![]()
En daarnaast is wandelen leuk. Althans, dat vind ik.
Ik ook anders had ik geen wandelverslaafde hond genomenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:41 schreef bondage het volgende:
[..]
een zoon van een woonbegeleidster loopt vandaag de Kennedymars (weet niet of dat landelijk bekend is tbh, iig 80 km wandelen).quote:Op zondag 6 juli 2025 13:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Schreeuw dat je een bejaardenhotel bent zonder te zeggen dat je een bejaardenhotel bent.quote:Frühstücksbuffet:
täglich
8:00 – 11:30 Uhr
Prima tijden.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schreeuw dat je een bejaardenhotel bent zonder te zeggen dat je een bejaardenhotel bent.
Kan niet eens. Zelfs het wereldrecord op de marathon is langzamer dan dat.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
een zoon van een woonbegeleidster loopt vandaag de Kennedymars (weet niet of dat landelijk bekend is tbh, iig 80 km wandelen).
Zegt ze dat de snelste er 3.5 uur over gedaan heeft. Nou die heeft dus echt niet gewandeld.. Schijnt ook niet meer in de uitslag te staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |