SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door CherryLips op 06-07-2025 00:11:05 (GOD GLOEIENDE) ]Tap tap tap
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen zonder ad block?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawerkt die ook op Youtube?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
*meldt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen zonder ad block?
Ja, al loopt momenteel YT wel een beetje te kutten dat die video's wat trager in laadtquote:
Hier werken ze ook gewoonquote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaIk weet niet precies wat ik gebruik, het houdt niet alles tegen maar wel op YouTube dus dat is goed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Hmm, als ik op die link van de foto klik geeft die ook image not found, zal die nog wel in de cache hebben gezetenquote:Op zondag 6 juli 2025 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij doet hij het nu ook niet meer.
@:kwiwi heeft de foto verwijderd
Ik was al bezigquote:
Eeh ja dat is wel zo'n beetje hoe dat gaatquote:Op zondag 6 juli 2025 00:06 schreef Koen66 het volgende:
in alle voorgaande topics is ie ook weg daardoor
onder die URL kan ook Kwiwi hem niet meer fiksenquote:Op zondag 6 juli 2025 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh ja dat is wel zo'n beetje hoe dat gaat
Nog wel even bij de eerste tag [img=720] makenquote:
Het is kwiwi's foto niet meerquote:Op zondag 6 juli 2025 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onder die URL kan ook Kwiwi hem niet meer fiksen
Godsamme. Gepriegel op de telefoon met dikke vingers.quote:Op zondag 6 juli 2025 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog wel even bij de eerste tag [img=720] maken
Foqueville Public Domainquote:
Ik zie 'm.quote:Op zondag 6 juli 2025 00:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. En toen een verkeerd haakje erin gezet. Nu moet het goed zijn.
praise the lordquote:Op zondag 6 juli 2025 00:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen als ik in de spiegel kijk.
Goed gedaan #trotsquote:Op zondag 6 juli 2025 00:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. En toen een verkeerd haakje erin gezet. Nu moet het goed zijn.
Zzzzzzzzzzquote:Op zondag 6 juli 2025 00:56 schreef mschol het volgende:
goede plannen hierik ga ook maar even bomen zagen
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:56 schreef mschol het volgende:
goede plannen hierik ga ook maar even bomen zagen
Ik denk iets te veel adrenaline (en alcohol) in mijn lijf. Vanwege metal in de Effenaarquote:Op zondag 6 juli 2025 02:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen bos. Waarom ben je nog wakker?
ohhhquote:Op zondag 6 juli 2025 02:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk iets te veel adrenaline (en alcohol) in mijn lijf. Vanwege metal in de Effenaar
Zeker. Ik was wel mijn gehoorbescherming vergeten. Dus uir voorzorg achteraan blijven staan, maar het was toch genieten..quote:
Slaap lekker Bosquote:Op zondag 6 juli 2025 02:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar proberen echt te slapen nu
Ja ik zet elke foto op automatisch verwijderen na x dagen, wist niet dat Venti in de OP zou komen. Sworryquote:Op zondag 6 juli 2025 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij doet hij het nu ook niet meer.
@:kwiwi heeft de foto verwijderd
Nog steeds een gemiste kans dat CL nooit in Den Haag is komen wonen. Had hier prima gepast met haar grofgebektheid tussen alle autochtone Hagenezen.quote:
Het is nu al aan het regenen hierquote:
Waarom twijfel je nog?quote:
Bang dat je weer allemaal slangen plat gaat rijden?quote:
awww die ene. Zal vast een pijnlijke dood zijn geweestquote:Op zondag 6 juli 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bang dat je weer allemaal slangen plat gaat rijden?
Ik vond het al zo apart dat hij om klokslag middernacht verdweenquote:Op zondag 6 juli 2025 06:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zet elke foto op automatisch verwijderen na x dagen, wist niet dat Venti in de OP zou komen. Sworry![]()
Mooie edit reden in de OP trouwens
Ik gebruik "gloeiende hoeren" nog regelmatig.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds een gemiste kans dat CL nooit in Den Haag is komen wonen. Had hier prima gepast met haar grofgebektheid tussen alle autochtone Hagenezen.
Wel even een momentje stilte houden voor de gevallen geplette slangquote:
Ik gebruik sars nog vaakquote:Op zondag 6 juli 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik "gloeiende hoeren" nog regelmatig.
krijg H5N1quote:Op zondag 6 juli 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik sars nog vaakVooral als dingen niet helemaal gaan zoals je wilt, dat je een bakje uit je handen laat flikkeren ofzo, dan is het al gauw 'jezus, krijg fucking sars' en andere varianten
Ik ben ouderwets met "godverdomme" zie ikquote:Op zondag 6 juli 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik sars nog vaakVooral als dingen niet helemaal gaan zoals je wilt, dat je een bakje uit je handen laat flikkeren ofzo, dan is het al gauw 'jezus, krijg fucking sars' en andere varianten
Dat hoestte je vroeger in je elleboog als mensen te dicht op je stondenquote:Op zondag 6 juli 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
God jezus en godverdekutquote:Op zondag 6 juli 2025 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets met "godverdomme" zie ik
Zie je wel vaker met Nederlanders die naar het buitenland gaan hoor. Spreken nog de taal van vroeger.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
tijd voor een overdekte tuin.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:29 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh.
Regen moet nog even wegblijven, moet nog de tuin in
quote:Op zondag 6 juli 2025 09:30 schreef kwiwi het volgende:
We hebben zo'n ronde kiezelplaats in de tuin laten maken voor de vuurschaal. En nu krijgen we van een vriendin die moet verhuizen haar tripod en ketel voor erbij![]()
Zit al te denken dat we daar in de winter glühwein in kunnen maken, en de hele straat kunnen uitnodigen voor een kopje (of twee)
Oh die valt ook nog genoeg hoorquote:Op zondag 6 juli 2025 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver de tyfusquote:
Ja dat is wel zo. Mijn oom die 50 jaar geleden uit België vertrokken is spreekt ook nog zo'n heel ouderwets Vlaams. Maar die had natuurlijk ook niet echt een manier om Vlaams te blijven spreken toen, zoals ik nu wel heb door met familie te bellen, appen, nieuws lezen en hier posten e.d.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je wel vaker met Nederlanders die naar het buitenland gaan hoor. Spreken nog de taal van vroeger.
Ja, maar daar staan de professionals die een wijnwinkel hebbenquote:Op zondag 6 juli 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie ook een dorpsfeest waar je met een kraampje kunt gaan staan?
Anders had je Heerlie de peerlie nooit toe kunnen voegen aan je vocabulairequote:Op zondag 6 juli 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Mijn oom die 50 jaar geleden uit België vertrokken is spreekt ook nog zo'n heel ouderwets Vlaams. Maar die had natuurlijk ook niet echt een manier om Vlaams te blijven spreken toen, zoals ik nu wel heb door met familie te bellen, appen, nieuws lezen en hier posten e.d.
kwiwi die nog hip d'r eigen taaltje kan door hier te postenquote:Op zondag 6 juli 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Mijn oom die 50 jaar geleden uit België vertrokken is spreekt ook nog zo'n heel ouderwets Vlaams. Maar die had natuurlijk ook niet echt een manier om Vlaams te blijven spreken toen, zoals ik nu wel heb door met familie te bellen, appen, nieuws lezen en hier posten e.d.
Maar doordat ik eigenlijk vooral hier nederlands 'spreek', weet ik niet goed wat normaal nederlands is en wat hier verzonnen isquote:Op zondag 6 juli 2025 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders had je Heerlie de peerlie nooit toe kunnen voegen aan je vocabulaire
Wij houden je jong en hip ja?quote:Op zondag 6 juli 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cholera bekt ook lekker, wel met een goede harde G en niet met een Zeeuwsequote:Op zondag 6 juli 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tyfus tering en takke liggen ook goed ja. Of ergens gewoon "graf" voor zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |