Dat komt omdat ze in Frankrijk gewoon de beste spelers selecterenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Frankrijk heeft een enorm GROOT STERK NEGER DOM gehalte.
Ondanks dat ze eindelijk de altijd overschatte Renard hebben gedumpt.
Als ze de beste spelers selecteren presteren ze wel al jaren ontzettend matig met een groot potentieel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in Frankrijk gewoon de beste spelers selecteren
In Nederland mogen er tegenwoordig maar 2 of 3 negers opgesteld worden omdat we een PVV land zijn geworden...
Je ziet dat ook in heel het betaalde voetbal in de eredivisie
Misschien is dat gewoon het maximale niveau in frankrijk bij de vrouwenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze de beste spelers selecteren presteren ze wel al jaren ontzettend matig met een groot potentieel.
Huidskleur was ook niet het punt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien is dat gewoon het maximale niveau in frankrijk bij de vrouwen
Bij de mannen zijn het bijna allemaal negers en die hebben het aardig gedaan de afgelopen 20 jaar
goal voor de negerinnenquote:
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk is een stukje beter de laatste minuten
Mwah, Engeland was de eerste fase echt ruim beter. Die zouden er de tweede helft ook nog zomaar 2 kunnen maken.quote:
Lijkt me niet nodig, gewoon terughalen zonder represailles.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jota omruilen bij God voor Lang. Mag dat wel?
Oke boomerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
dit shirt van engeland heb ik ook nog gehad in de jaren 70/80
althans het lijkt er veel op denk ik
mooi shirt
Jota Leerdam omruilen voor Suzy Schultingquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jota omruilen bij God voor Lang. Mag dat wel?
Fok! gaat voorlopig in elk geval niet het (extreem)rechtse label kwijtraken. Ergens ook wel ironisch hier.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in Frankrijk gewoon de beste spelers selecteren
In Nederland mogen er tegenwoordig maar 2 of 3 negers opgesteld worden omdat we een PVV land zijn geworden...
Je ziet dat ook in heel het betaalde voetbal in de eredivisie
Ik heb schijt aan Fok, ik heb mijn eigen labels en die kan de ene keer rechts zijn en de andere keer links zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Fok! gaat voorlopig in elk geval niet het (extreem)rechtse label kwijtraken. Ergens ook wel ironisch hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |