Ik vind hem gewoon een geweldige gozer.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Heeft George niet gewoon zijn eigen karakter vermoord? Wat is er nog over van die vrolijke jongen die bij Williams reed?
In die optiek rijdt elke coureur met een andere auto. Dus wat is dan het probleem? Of kom je alleen even zagen?quote:
Ja, dat is het wel. Verder rijden er 0 coureurs met exact dezelfde afstelling.quote:
Complete onzin, uitstap in GT3 op de Nurburgring laat duidelijk zien dat auto geen bal gaat uitmaken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:55 schreef Rijksambtenaar het volgende:
[..]
Idem. Als Verstappen naar Mercedes gaat zie ik hem wel problemen krijgen.
Naar mijn mening is het 90% auto en 10% rijder. Het is ook geen echte sport. Niet een teamsport zoals voetbal waar je drie keer per dag traint om net die ene 0.1 seconde sneller te zijn of de bal beter te controleren.
Alles voor de balans, natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon een geweldige gozer.
Stukje PR.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Complete onzin, uitstap in GT3 op de Nurburgring laat duidelijk zien dat auto geen bal gaat uitmaken.
Ook daarmee had men commentaar dat het een andere afstelling zou zijn.
Dit alleen al is zo kleinerend naar zo'n tweede coureur eigenlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:55 schreef Rijksambtenaar het volgende:
Horner geeft hier aan dat het niet dezelfde auto is. Omdat zijn teamgenoten het niet zouden kunnen handelen.
Ik zie inderdaad een énorme bereidheid bij jou om je ongelijk toe te geven..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:03 schreef Rijksambtenaar het volgende:
[..]
Stukje PR.
Of denk je dat luie onbetaalde F1 journalisten zelf een stukje onderzoeks journalisme hebben gepleegd?
Wat heeft dat met balans te maken?quote:
Naar mijn weten was dat een andere coureur. Wat later ontkracht is door Max zelf door uitleg te geven dat de afstelling weldegelijk was zoals verplicht voor de klasses waar hij in mee wil doen met het team.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:03 schreef Rijksambtenaar het volgende:
[..]
Stukje PR.
Of denk je dat luie onbetaalde F1 journalisten zelf een stukje onderzoeks journalisme hebben gepleegd?
Hij kwalificeerde 7e omdat z’n laatste rondje werd afgebroken he, was niet on merit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:06 schreef Tijn het volgende:
Ik was een beetje afgehaakt na het drama van vorige week, toen Max als 7e kwalificeerde op de Red Bull Ring.
Maar ja, toch even spieken wat-ie gedaan heeft natuurlijk... fucking poleWat een eindbaas is het toch ook
Opsteker voor Hamilton ook vind ik.quote:
Dit. Het is gebleken een misselijk zeer onsportief naar ventje te zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Heeft George niet gewoon zijn eigen karakter vermoord? Wat is er nog over van die vrolijke jongen die bij Williams reed?
Vandaag laat hij het wel weer even zienquote:
Hij ging naar Mercedesquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:00 schreef Perox het volgende:
[..]
quote:"F***, f*** f***, f***, f***. F*** that. So f***ing s***, I am. I am so f***ing s***. That's what I am."
Ik tel alleen ding, ding, ding...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
Zou Leclerc een boete kunnen krijgen voor zijn teamradio na Q3?
[..]
Voor de liefhebber:quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
Zou Leclerc een boete kunnen krijgen voor zijn teamradio na Q3?
[..]
Zo heb ik hem nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor de liefhebber:
Bekijk deze YouTube-video
Ach wat overdreven.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor de liefhebber:
Bekijk deze YouTube-video
Kijk je enkel voor Verstappen? Nee toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:06 schreef Tijn het volgende:
Ik was een beetje afgehaakt na het drama van vorige week, toen Max als 7e kwalificeerde op de Red Bull Ring.
Maar ja, toch even spieken wat-ie gedaan heeft natuurlijk... fucking poleWat een eindbaas is het toch ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |