we wachten tot er op FOK! in F1 is beslist wel biertje echt niet kanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nieuw uitstel ivm bandenstapel fixen?
Allemaal. En door.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
we wachten tot er op FOK! in F1 is beslist wel biertje echt niet kan
Somsquote:
Daar is denk ik meer overeenstemming over dan over het beste biertjequote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg. Nou. Niks.quote:
Zandvoort 2023 beldequote:
Zandwaaitvoort.quote:
quote:
quote:
4th dimension racequote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:
Twilight Zonequote:
stelt dus niets voorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
14 km/uur, dat is windkracht 3 op de schaal van Beaufort
Ik zit klaar voor de gifjesquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er zou nog wel een crash kunnen komen
met women in the workplacequote:
Ongekend.quote:
Yellow flag infringementquote:
Zware natuurtegels zeker, gezien z'n snelheid.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft Tsunoda inmiddels ook de nieuwe vloer?
Lekker bezig maat.quote:
Zal onderhand wel een Van Dale zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
*pakt notitieblok om aantekeningen te maken voor stig*
Hij is gewoon lui.quote:
Ultraclosequote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:28 schreef greysbones het volgende:
op 2 na zit het veld echt dicht bij elkaar
excellent drijf , thanks to the teamquote:
Sked is niet meer F1 mod.quote:
Ultraspannend.quote:
hooivorken en fakkels voor nu opgeborgenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Engeland op het nippertje aan grote onlusten ontsnapt.
Volgens de index welquote:
Nog.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hooivorken en fakkels voor nu opgeborgen
ferrari is nog safe
Monza is er ook nogquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hooivorken en fakkels voor nu opgeborgen
ferrari is nog safe
Deze leeft nog.quote:
Wel gepassioneerde italianenquote:
Bij de FIA weet je het nooit...die veranderen zo de uitslag van Q1quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nog verandert. Nu hopen dat hij dat in Q2 en Q3 vol kan houden
Het is toch werkelijk waar ongekend wat dat team allemaal paraat maakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:28 schreef heywoodu het volgende:
Prima zet van Ferrari, Hamilton easy door.
Daaromquote:
Nee, die is dichtbij en bovenwinds aan het boeren en belde Sky dat er geen regen aankwam.quote:
Morgen zeiden ze bij Sky, hij had wel nog even doorgegeven dat het niet echt ging regenen vandaagquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, die bovenwinds aan het boeren en belde Sky dat er geen regen aankwam.
Zo zijn die Aussies nou eenmaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:33 schreef Rijksambtenaar het volgende:
[..]
Gedraagt zich als een stoere boi
Hij krijgt veel online haat.quote:
Spreken ze bij Sky in de toekomstquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Morgen zeiden ze bij Sky, hij had wel nog even doorgegeven dat het niet echt ging regenen vandaag
Coureurs, fans, users idem.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen enkele coureur verdient het om gehaat te worden.
Gelukkig hebben ze het Endurance nogquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is toch werkelijk waar ongekend wat dat team allemaal paraat maakt.
Man man man.
En die Vasseur gaat, zoals verwacht, ook helemaal geen ene kut presteren daar.
Snap niet dat die vent overal zo de hemel in geprezen wordt. Die had al lang en breed moeten ingrijpen en die shit moeten regelen daar.
Maargoed, zoals verwacht, want die knaker heeft in het verleden ook bij geen enkel team überhaupt wat bereikt, dus eigenlijk ook wel logisch dat die spaghettivreters hem hebben aangenomen.
Nogmaals man man man
Die wil wel.quote:
Je weet niet waar die banaan in gaatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
Een banaan met Lando erop. Een opblaaspapaya was zeker lastiger te vinden.
Volg ik niet zo, doen ze het daar structureel beter?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze het Endurance nog
Die wil goeie bankerlap zetten.....hij weet wat er fout kan gaanquote:
Banker in de bunker?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die wil goeie bunkerlap zetten.....hij weet wat er fout kan gaan
bankerlapquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die wil goeie bunkerlap zetten.....hij weet wat er fout kan gaan
Zeg ik een keer wat interessants is het weer niet goedquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg ik een keer wat interessants is het weer niet goed
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Volg ik niet zo, doen ze het daar structureel beter?
Sow.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet onverstandig. Er is daar eerder een aanslag gepleegd
Dat is geen nieuws meer.quote:
de mercs ookquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
oei, de Ferrari's zakken door het ijs
Dus kan sneller.quote:
Gisteren waren de glory runs voor het engelse publiekquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
oei, de Ferrari's zakken door het ijs
Die coureurs denken wij gaan even keihard "tanken" zodat Max niet wil komenquote:
Ja inderdaad. Belt snel Toto afquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die coureurs denken wij gaan even keihard "tanken" zodat Max niet wil komen
zegmaar het omgekeerde van sandbaggen. tijdens vrije training snoeihard en bij de kwali rijden in de ecostandquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gisteren waren de glory runs voor het engelse publiek
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso zoekt weer naar kansen om anderen penalty’s aan te jagen.
Doet Russell nooit gelukkigquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso zoekt weer naar kansen om anderen penalty’s aan te jagen.
Toto die droomt al van 2027 denk ikquote:
Dat verklaart dan in ieder geval wat.quote:
Die weet dat er meer in zit.quote:
Laat Leclerc maar top 3 rijden voor nog groter drama.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:45 schreef raptorix het volgende:
Haha Ferrari eruit, alleen al lachen voor het drama
Die is aan het oefenen met schakelenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die weet dat er meer in zit.
"En dan zet ik hem in de R van Racen!"quote:
vooral de Ferrariquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:50 schreef PzKpfw het volgende:
Die auto's liggen allemaal wel erg laag op de baan.
ff motor opgeschroefdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
wtf, haha wat is dit nou.
Ferrari
Morgen Boom Boom Boom?quote:
Beetje nachtkaars.quote:
Die kans bestaatquote:
Die gaat wel ver terug vallen.quote:
Frans verkeer ergste verkeer.quote:
De huidige Bottas past toch eigenlijk niet meer bij dat stijve Mercedes?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bottas staat als evil plan uitvoerder naast Toto
Ja dat wel. Ook morgen denk, maar wel mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gaat wel ver terug vallen.
Ze missen allemaal nummer 15quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wat hebben de nummers 10, 11, 12, 13, 14 en 16 met elkaar gemeen?
Het zijn samengestelde nummers die uit 2 cijfers bestaanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hij probeert Mercedes van binnenin te slopen/quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De huidige Bottas past toch eigenlijk niet meer bij dat stijve Mercedes?
Ze beginnen met een 1quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Baan is ook sneller aan het wordenquote:
Dit mag zo inmiddels toch geen verrassing meer zijn wel?quote:
Hadjar wil zelf niet.quote:
NEE. Niet ook Hadjar slopen.quote:
Zit je de Tour de France te kijken?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Frans verkeer ergste verkeer.
Wel hoor. Ruitensproeiers aan en er doorheen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit je de Tour de France te kijken?
Daar kom je met de auto niet door
Hadjar is de enige die potentie lijkt te hebben van de drie.quote:
Was het altijd al wat mij betreftquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:59 schreef Evenstar het volgende:
Dat constant elkaar penalties aan proberen te naaien begint vervelend te worden.
Elke coureur doet het helaas.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:59 schreef Evenstar het volgende:
Dat constant elkaar penalties aan proberen te naaien begint vervelend te worden.
probleem isquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:59 schreef Evenstar het volgende:
Bullshit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hadjar is de enige die potentie lijkt te hebben van de drie.
Dat gebeurt altijd wel. Soms terecht en soms niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:59 schreef Evenstar het volgende:
Gaat hem niet wordenquote:
Sow.quote:
Allemaal aan het scherm gekluisterd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:02 schreef raptorix het volgende:
Waarom update de NOS eigenlijk de F1 blog niet
NOS premium nemen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:02 schreef raptorix het volgende:
Tijd voor een Fok Premium.quote:
Druk met EK vrouwenvoetbal voorbeschouwenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:02 schreef raptorix het volgende:
Dat is gewoon mijn mening.quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:03 schreef HiDiHo het volgende:
En weer klagen
[ afbeelding ]
"We will talk about it in de garage"
Is de hype weer begonnen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Druk met EK vrouwenvoetbal voorbeschouwen
Te veel geschaafd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piastri heeft een illegale auto met te weinig vloer.
F1 >>>> VBLquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het nu over Hamilton volgens mij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh nee dat was piastri
hij heeft p2
En toch komen ze van VBL hierheenquote:
dat is mijn meningquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het nu over Hamilton volgens mij.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En toch komen ze van VBL hierheen
Wat heeft dat met mijn post te maken?quote:
aka geen neutrale commentaarquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:05 schreef Ferry_76 het volgende:
F1TV heeft al natte dromen van een hamilton pole.
Over iets meer dan 4 minuten weten we het.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:05 schreef Ferry_76 het volgende:
Dat was raar.....afbeelding was een .png maar de link gaf een jpg link.... amateursquote:
Hup Wales.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Allemaal met nasi.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
jpg zou moeten werken volgens mij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was raar.....afbeelding was een .png maar de link gaf een jpg link.... amateurs
Daar had ze dus een mening over: Absolutely insane kan niet slaan op iemand die P2 rijdt. Is niet zo moeilijk toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn post te maken?
10 is babi pangang.quote:
Al een heel weekend van een Britse pole.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:05 schreef Ferry_76 het volgende:
VBL is een deurtje verderquote:
Kleine afbeeldingen maakt ie .png grotere maakt ie .jpgquote:
wel risico van geel/rood vlag, als iemand eraf schietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |