SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja je zegt t, weet niet in hoeverre het goed voor je is idd.quote:
tis wss wel teringzooi, want zie idd dan heel zooitje dooie muggen op de vensterbank liggen.Do what you love, love what you do!![]()
Is ondertussen wel nodigquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja je zegt t, weet niet in hoeverre het goed voor je is idd.
tis wss wel teringzooi, want zie idd dan heel zooitje dooie muggen op de vensterbank liggen.
Een hor is gezonder.![]()
zou het heel veel erger zijn als roken denk? t wordt zo verkocht ook. dus zou je denken zal wel keurmerk gecheckt zijn enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En die kun je ook gewoon bestellen en als pakketje laten bezorgenquote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
hahaha jaaaaa maar vereist klussen en moet ik ze echt overal maken want wil nog wel ff de ramen tegen elkaar over open zetten, zeker van de week.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha jaaaaa maar vereist klussen en moet ik ze echt overal maken want wil nog wel ff de ramen tegen elkaar over open zetten, zeker van de week.Laten monteren ook nog.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:26 schreef notturna het volgende:
[..]
En die kun je ook gewoon bestellen en als pakketje laten bezorgen![]()
Dank voor de tip , ik ga ff zoekenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lees vorig topic maar terug. Weet niet of ik nou moet lachen of huilen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dan hoeft kree eigenlijk niet van luie reet af te komen. Alleen om de voordeur open te doen.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan hoeft kree eigenlijk niet van luie reet af te komen. Alleen om de voordeur open te doen.![]()
![]()
![]()
niet zo makkelijk als t lijkt dus, als je ramen hebt met van die uitklap-ijzers.quote:
althans kan wel, maar kan je raam weer niet open
Do what you love, love what you do!![]()
Dat kunnen die monteurs vast welquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:30 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo makkelijk als t lijkt dus, als je ramen hebt met van die uitklap-ijzers.
althans kan wel, maar kan je raam weer niet openHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
nou wat ik eigenlijk wil is gewoon zo'n airco unit ofzo, maar dan eentje die ook kan opwarmen, denk daar bespaar ik mee want heb nu zonnepanelen die ik huur dus eigenlijk. Waar ik 9 van de 10 keer voor moet betalen omdat ik energie lever aan het netquote:![]()
![]()
tenminste nog niet helemaal want nog soldering, maar straks wel.
Ellende dit is woningbouw huis en daarvoor moet je toch ff dingen aanpassen etc met elektra en ook buiten dus.
Maar ik denk dat ik nog een poging ga wagen. en gooi ik het wel op groen bezig zijn. mssss mag het dan?
of beter nog dokken ze eraan mee.Do what you love, love what you do!![]()
story of my life dit met studeren.........quote:
wss denk ik morgen, fuck had toch eerder moeten beginnen.
maar voor deze heb ik de theorie vorige keer gehaald in 1 keer wel. dus oke zou ik het nog onthouden hebben denken jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Ja joh, makkelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
story of my life dit met studeren.........
maar voor deze heb ik de theorie vorige keer gehaald in 1 keer wel. dus oke zou ik het nog onthouden hebben denken jullie?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Dat weet je pas als je de uitslag hebtquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
maar voor deze heb ik de theorie vorige keer gehaald in 1 keer wel. dus oke zou ik het nog onthouden hebben denken jullie?![]()
Zei er iemand bolk?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat is het voor examen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
maar voor deze heb ik de theorie vorige keer gehaald in 1 keer wel. dus oke zou ik het nog onthouden hebben denken jullie?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
gehehe ja tochquote:
wss dus niet, maar oke nog hele dag morgen. hoop weet ik ook el hoor. ff de details doornemen.Do what you love, love what you do!![]()
IV/WV stipel dubbel * laagspanning examen. elektrotechniek, basis/certificering/schakelbrief/praktijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ach en anders heb je een herexamen gewonnen. Krijg je vast nog wel een extra dag studeren voorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ja toch
wss dus niet, maar oke nog hele dag morgen. hoop weet ik ook el hoor. ff de details doornemen.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Spannendquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
IV/WV stipel dubbel * laagspanning examen. elektrotechniek, basis/certificering/schakelbrief/praktijk.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
deze is geen weggever idd. moet wel meer van die cursussen doen enzo. maar deze is landelijk gecertificeerd enzo en ben echt al 2x op de praktijk gezakt. de theorie haalde ik wel. Maarja inmiddels verlopen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat wordt onder hoogspanning het examen doen![]()
FTFYquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:52 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een frustratie ...
Die friet patat helpt daar niet aan hoor ...Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
eerlijknals ik de praktijk nu maar haal ben ik blij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach en anders heb je een herexamen gewonnen. Krijg je vast nog wel een extra dag studeren voor
maar ik zakte erop omdat ik dan een onwijze zenuwlijer ben enzo he. en vergeet dan dingen.
ten onrechte want weet t wel. of deed t wel, maar niet zoals ze het willen zien (net als rijbewijs halen dus) vergelijk het daarmee, ook 1 examinator die op elk fucking ding let.Do what you love, love what you do!![]()
Ff je provider bellen en om een e-sim vragenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dat terwijl (vind ik) de praktijk het leukste is en niet de theorie. Ben niet zo van lezen en leren, meer van dingen doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
deze is geen weggever idd. moet wel meer van die cursussen doen enzo. maar deze is landelijk gecertificeerd enzo en ben echt al 2x op de praktijk gezakt. de theorie haalde ik wel. Maarja inmiddels verlopen.![]()
Als je het tijdens een examen al een enorme zenuwlijer ben, hoe ben je dan als het echt nood aan de man is?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
eerlijknals ik de praktijk nu maar haal ben ik blij.
maar ik zakte erop omdat ik dan een onwijze zenuwlijer ben enzo he. en vergeet dan dingen.
ten onrechte want weet t wel. of deed t wel, maar niet zoals ze het willen zien (net als rijbewijs halen dus) vergelijk het daarmee, ook 1 examinator die op elk fucking ding let.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ben nu aan het kutten met die esim bij ben. Maar kan wachtwoord niet wijzigen.
Ik denk dat ik op zoek moet naar mijn pasje want dit wordt niet wat.![]()
Dokter Bibber ...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als je het tijdens een examen al een enorme zenuwlijer ben, hoe ben je dan als het echt nood aan de man is?![]()
nou is het ook, de praktijk. alleen die examinators zijn wel fucking streng hierin.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:42 schreef bondage het volgende:
[..]
En dat terwijl (vind ik) de praktijk het leukste is en niet de theorie. Ben niet zo van lezen en leren, meer van dingen doen.
en dan is het gewoon niet meer leuk, maar heb vrijdag laatste praktijkdag gedaan, bid maar voor mij dat ik het nu haal. of hopelijk iig niet de moeilijkste krijg uit de hele selectie.Do what you love, love what you do!![]()
Ja een examinator moet ook op elk fucking ding letten, dat is nl zijn taak. Je moet het gewoon goed doenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
eerlijknals ik de praktijk nu maar haal ben ik blij.
ten onrechte want weet t wel. of deed t wel, maar niet zoals ze het willen zien (net als rijbewijs halen dus) vergelijk het daarmee, ook 1 examinator die op elk fucking ding let.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Er is een kaartje over en heb best zin. Maar geen zin om een grote groep collegas regen te komenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Tel even tot tien. Ga een rondje lopen buiten en ga er dan nog eens rustig voor zitten ...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:43 schreef KoningWouter het volgende:
Ja ben nu aan het kutten met die esim bij ben. Maar kan wachtwoord niet wijzigen.
Ik denk dat ik op zoek moet naar mijn pasje want dit wordt niet wat.![]()
Met jouw username? Hou op hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik twijfel of ik nog naar een feestje zal gaan....![]()
![]()
moet trouwens zeggen, klaag er wel over, maar ben er niet op tegen he?
want gaat om veiligheid van je zelf en je collega's in dezeDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat wou ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:45 schreef kree het volgende:
moet trouwens zeggen, klaag er wel over, maar ben er niet op tegen he?
want gaat om veiligheid van je zelf en je collega's in deze![]()
Bidden doe ik niet maar hoop he wel voor je.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou is het ook, de praktijk. alleen die examinators zijn wel fucking streng hierin.
en dan is het gewoon niet meer leuk, maar heb vrijdag laatste praktijkdag gedaan, bid maar voor mij dat ik het nu haal. of hopelijk iig niet de moeilijkste krijg uit de hele selectie.![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
waar, maar had wel zeikerd vorige keer, ze kunnen het ook overdrijven he???? en naja soms denk ik?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja een examinator moet ook op elk fucking ding letten, dat is nl zijn taak. Je moet het gewoon goed doen
moet je me daar op laten zakken....? echt???
maar oke tis volgens certificering, ik kan er niks aan doen.Do what you love, love what you do!![]()
Herkenbaar. Maar als ik ergens interesse voor heb dan kan ik daar helemaal in opgaan #hyperfocusquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:42 schreef bondage het volgende:
[..]
En dat terwijl (vind ik) de praktijk het leukste is en niet de theorie. Ben niet zo van lezen en leren, meer van dingen doen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als je vind dat je onterecht bent gezakt, had je bezwaar moeten makenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
waar, maar had wel zeikerd vorige keer, ze kunnen het ook overdrijven he???? en naja soms denk ik?
maar oke tis volgens certificering, ik kan er niks aan doen.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
haha dan alsnog bedanktquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Bidden doe ik niet maar hoop he wel voor je.Do what you love, love what you do!![]()
Ja zeker maar die is niet vol geloof ikquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb jij niet zo'n chique elektrisch fahrrad?
En check het weer ook.Terug een uurquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is alleen de heenweg erg. Als het goed is
Yeahhquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:45 schreef KoningWouter het volgende:
Oke hij doet het, nu ing app en boodschappen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja boeie. Jij hebt ook altijd commentaar op mensen die er te makkelijk over denken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
waar, maar had wel zeikerd vorige keer, ze kunnen het ook overdrijven he???? en naja soms denk ik?
maar oke tis volgens certificering, ik kan er niks aan doen.![]()
juist en opvragen voor euro 80 ofzo....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Als je vind dat je onterecht bent gezakt, had je bezwaar moeten maken
tja net zoveel gedoe als her examen aanvragen dus.
ik hoef het niet te betalen, dat doen jullie voor me gelukkig. maar bedoel ik zakte niet omdat ik dingen onveilig deed, helemaal niet trouwens. maar omdat niet helemaal procedure.
\
maar oke daar is die hele certificering en standaard voor. zoals ik zei niet tegen, maar het is best lastig.Do what you love, love what you do!![]()
Oh, je hebt het verdwalen alvast ingecalculeerd?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja zeker maar die is niet vol geloof ik
En check het weer ook.
[..]
Terug een uur![]()
![]()
Ik ook. Als ik aan het scripten ben dan ga ik daar ook helemaal in op en vergeet ik bijvoorbeeld de tijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar als ik ergens interesse voor heb dan kan ik daar helemaal in opgaan #hyperfocus![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, je hebt het verdwalen alvast ingecalculeerd?
Ja en het kanaal inrijden enzo
Dan zou ik maar een gaan leren voor het examen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
juist en opvragen voor euro 80 ofzo....
tja net zoveel gedoe als her examen aanvragen dus.
ik hoef het niet te betalen, dat doen jullie voor me gelukkig. maar bedoel ik zakte niet omdat ik dingen onveilig deed, helemaal niet trouwens. maar omdat niet helemaal procedure.
\
maar oke daar is die hele certificering en standaard voor. zoals ik zei niet tegen, maar het is best lastig.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Regen op komst?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja zeker maar die is niet vol geloof ik
En check het weer ook.
[..]
Terug een uur
Hier op dit moment voornamelijk harde wind.![]()
praktijk kan ik niet voor leren he.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een gaan leren voor het examen.
ja de veilige 5 weten?
elektro monteurs hier? die weten hem wel........???Do what you love, love what you do!![]()
En je telefoon op stil zetten @kreequote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een gaan leren voor het examen.![]()
Dit herken ik zó!!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik aan het scripten ben dan ga ik daar ook helemaal in op en vergeet ik bijvoorbeeld de tijd.![]()
Ik zit dan ook helemaal in die bubbel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als je in de ziektewet bent dan is het lullig als je naar een feestje gaat lijkt mijquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Er is een kaartje over en heb best zin. Maar geen zin om een grote groep collegas regen te komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: