Het is niet zo dat als je bidt, automatisch je wens in vervulling gaat. Zo is het niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:20 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja, dat is triest ja, als je vertelt wordt te bidden voor genezing en het is gewoon verzinsels.
Waarom zou ik? Kan ook op m'n racefiets stappen en de km's wegtrappen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:21 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Je hoeft eigenlijk niet meer te doen dan het evangelie geloven.
Nee, zo is het niet nee. Je moet ook naar de pijpen van de voorganger dansen en hem financieel ondersteunen. Plus z'n wellusten ondergaan.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je bidt, automatisch je wens in vervulling gaat. Zo is het niet.
Ok…quote:Op zondag 6 juli 2025 17:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Nee, zo is het niet nee. Je moet ook naar de pijpen van de voorganger dansen en hem financieel ondersteunen. Plus z'n wellusten ondergaan.
Het is een eenmalige actie, fietsen niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:24 schreef blomke het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Kan ook op m'n racefiets stappen en de km's wegtrappen.
Blomke, probeer een onderscheid te maken tussen God en deze wrede man. Hij is maar een mens, God is geen mens. God is enkel liefde ook al heeft hij jouw gebeden niet verhoord.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Nee, zo is het niet nee. Je moet ook naar de pijpen van de voorganger dansen en hem financieel ondersteunen. Plus z'n wellusten ondergaan.
Ja ieder weldenkend mens denkt hier zo over maar toch zitten die tokos ramvol en de gewone kerken steeds minderquote:Op zondag 6 juli 2025 14:23 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Genoeg uit niet-religieuze christelijke (itt gergem rkk pkn) hoek die hierop kritiek uit omdat het onbijbels is.
Bekijk deze YouTube-video
Eh wacht... Die man zegt dat homo's niet mogen (tegen de scheppingsorde) en dat de vrouw zich moet onderwerpen aan de man.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:29 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja ieder weldenkend mens denkt hier zo over maar toch zitten die tokos ramvol en de gewone kerken steeds minder
Rare vraag, wat bedoel je nu?quote:Op zondag 6 juli 2025 19:19 schreef Telefoonvork het volgende:
En hoeveel procent van de jonge aanwas heeft het constant over dat zijn magische luchtpapa tegen hem praat?
Oh zó. Ik in ieder geval. Zwáár psychotisch.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:21 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Ik zal het botter formuleren: hoeveel procent is psychotisch?
Ja ieder weldenkend mens, als je er niet zo over denkt ben je dus geen weldenkend mens en dat zijn er idd een hele hoopquote:Op zondag 6 juli 2025 18:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Eh wacht... Die man zegt dat homo's niet mogen (tegen de scheppingsorde) en dat de vrouw zich moet onderwerpen aan de man.
Jij denkt dat ieder weldenkend mens daar zo over denkt?
Heb je het filmpje uberhaupt gezien?
Ik denk A en als je het er niet mee eens bent ben je dom.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:53 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja ieder weldenkend mens, als je er niet zo over denkt ben je dus geen weldenkend mens en dat zijn er idd een hele hoop
Wereldwijd heeft religie historisch gezien altijd tot ellende geleid, dus mijn kwalificatie is op zijn plaats.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:36 schreef Scjvb het volgende:
Inderdaad ja, het kan, dan wel met nadruk op 'soms'. Beetje op uw nuances letten @:JopieKlaassen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |