Zal die meer of minder dan Yohannes opbrengen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier gaan we flink verlies op maken.
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Elke euro die je nog terugkrijgt is pure winst.
Opmerkelijk. Leek me best een ventje met redelijke potentie. Zou me niks verbazen als Twente er over 2 jaar weer 500-% rendement op pakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:45 schreef Black-Death het volgende:
Hlynsson dus voor 2 mio naar Twente. Fooi.
Lijkt me wel typisch zo'n speler die er op het niveau Twente ineens weet ik hoeveel gaat inschieten in de eredivisie.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Leek me best een ventje met redelijke potentie. Zou me niks verbazen als Twente er over 2 jaar weer 500-% rendement op pakt.
Bij Ajax deed hij dat relatief al voor een middenvelder met zijn speelminuten toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me wel typisch zo'n speler die er op het niveau Twente ineens weet ik hoeveel gaat inschieten in de eredivisie.
Dan begrijp ik Twente volledig. Wat een knudde bedrag zeg voor zo'n speler.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:45 schreef Black-Death het volgende:
Hlynsson dus voor 2 mio naar Twente. Fooi.
Ja, lijkt me voor Twente wel een uitstekende speler eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bij Ajax deed hij dat relatief al voor een middenvelder met zijn speelminuten toch?
Kroes wil wel héél graag schoon schip maken. Misschien een beetje té graag.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me wel typisch zo'n speler die er op het niveau Twente ineens weet ik hoeveel gaat inschieten in de eredivisie.
er speelt best veel dus. Goed nieuws, hopelijk zet de schoonmaak doorquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:55 schreef tong80 het volgende:
Sivert Mannsverk staat in de serieuze belangstelling van Blackburn Rovers, zo meldt Voetbal International dinsdag. De middenvelder van Ajax werd afgelopen seizoen verhuurd aan Cardiff City en hij kan nu definitief vertrekken uit de Johan Cruijff ArenA.
Mannsverk werd eerder door Alex Kroes toegevoegd aan de groep ‘bannelingen’: spelers die niet meer welkom zijn bij het eerste elftal van John Heitinga.
Van Akpom, Forbs, Borna Sosa, Christian Rasmussen, Jay Gorter en Branco van den Boomen was al duidelijk dat zij verbannen waren. De toevoeging van Mannsverk is opvallend, omdat Ajax hem pas vorig jaar voor ongeveer zes miljoen euro weghaalde bij Molde FK.
De club wil ruimte en salaris vrijmaken om John Heitinga te kunnen versterken met een nieuwe verdedigende en aanvallende middenvelder. Daarom komt de interesse uit Engeland Ajax zeer goed uit.
Volgens Transfermarkt is Mannsverk op dit moment circa vier miljoen euro waard. Welk bedrag Blackburn Rovers bereid is te betalen, is onbekend.
https://www.voetbalzone.n(...)/blta03146054a43cf4a
Dit noemen we een win-win situatie.
Komen 2 topspelers aan he, daar moet ruimte voor gemaakt worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroes wil wel héél graag schoon schip maken. Misschien een beetje té graag.
Wie dan?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komen 2 topspelers aan he, daar moet ruimte voor gemaakt worden.
wellicht een tropische verrassingquote:
Tadic en Blindquote:
Zeg maar wie het anders moeten worden? Op alle sites en media wordt geklaagd ipv het komen met goede namen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tadic en Blind, over ouwe-jongens-krentenbrood gesproken zeg.
Goed langetermijn beleid ja, allemaal 30( of 40quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeg maar wie het anders moeten worden? Op alle sites en media wordt geklaagd ipv het komen met goede namen.
Tadic en Blind zijn vanuit mijn mening welkom, een of twee seizoenen en dan de jeugdopleiding / staf in.
"Ipv het komen met goede namen" is zo'n vreemde dooddoener. Het is niet het werk van een supporter om de wereld af te struinen naar ideale aanwinsten, die daar onmogelijk de tijd voor heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeg maar wie het anders moeten worden? Op alle sites en media wordt geklaagd ipv het komen met goede namen.
Tadic en Blind zijn vanuit mijn mening welkom, een of twee seizoenen en dan de jeugdopleiding / staf in.
Ohja, de supporter mag alleen maar klagen natuurlijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Ipv het komen met goede namen" is zo'n vreemde dooddoener. Het is niet het werk van een supporter om de wereld af te struinen naar ideale aanwinsten, die daar onmogelijk de tijd voor heeft.
Wie zie jij dan graag komen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:40 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Goed langetermijn beleid ja, allemaal 30( of 40) plussers met dikke
contracten.
Je had klaassen en berghuis niet moeten verlengen en in moeten wisselen voor blind en tadic, dan had je veel meer kwaliteit gehad.
Wat probeer je nu te zeggen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja, de supporter mag alleen maar klagen natuurlijkwas ik even vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |