Brobbey (goed he) terugkopen voor 20 miljoen nadat hij je een jaartje daarvoor in je bek had gepoept was wel echt wild.quote:
Dat hij zijn best heeft gedaan.quote:
Sommigen hier waren lyrisch over hem toen hij kwam, maar hij heeft nooit bewezen waarom dat zo was.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel benieuwd of Sosa het dan wel weer laat zien straks.
In een 5mans verdediging een goede linksback denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sommigen hier waren lyrisch over hem toen hij kwam, maar hij heeft nooit bewezen waarom dat zo was.
Wat een kut leven moet je hebbenquote:
Ik laat mij dit niet vertellen door een fotograaf voor de frontpage.quote:
Zo'n constructie hebben we al vaker gezien. Volgens mij hebben we er zelfs nog eentje van op de bank zitten.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Heerkens wordt op termijn onze eerste keeper
https://www.ajaxshowtime.(...)tekenen-in-amsterdam
Klinkt als een goed doordacht plan
Nou...quote:Op maandag 7 juli 2025 19:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb ook helemaal geen zin in weer een jaar Brobbey in de spits eigenlijk.
Ben ik al jaren niet meer joh. Bestaat denk ik niet eens meer. Geen idee eigenlijk waarom het er nog staat.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik laat mij dit niet vertellen door een fotograaf voor de frontpage.
Zelfs dat ben je dus verloren.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben ik al jaren niet meer joh. Bestaat denk ik niet eens meer. Geen idee eigenlijk waarom het er nog staat.
(was trouwens wel leuk hoor. gratis naar festivals enzo beetje fotos maken, ook nog wat betaalde opdrachten aan over gehouden)
En dan hebben we het nog niet over z'n salaris gehad.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey (goed he) terugkopen voor 20 miljoen nadat hij je een jaartje daarvoor in je bek had gepoept was wel echt wild.
Zelden zo gelachen.
Echte top spitsen uit de opleiding is wel lang geleden, denk ik. Cruijff, Basten, Kluivert, Bergkamp. Al was o.a Cruijff niet echt een spits, toch?quote:Op maandag 7 juli 2025 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wie was nou de laatste echt goede spits bij Ajax?
En de laatste goede die uit de opleiding kwam?
je pusht het te ver vrees ik voel reacties.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Echte top spitsen uit de opleiding is wel lang geleden, denk ik. Cruijff, Basten, Kluivert, Bergkamp. Al was o.a Cruijff niet echt een spits, toch?
Verder kom ik tot Huntelaar en Suarez. Zlatan, Milik en Dolberg hadden we ook nog. Kolbeinn, Mido.
de laatste zal kluivert zijn denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
dat denk ik ook wel. Het kaar ervoor een prima rendement, maar afgelopen jaar om te janken.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:58 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat Brobbey het goed gaat doen in het buitenland. Laten wij inderdaad maar kiezen voor een spits met veel rendement.
Dat bewijst elke Nederlandse club he.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Sowieso echt goede spitsen opleiden in NL is al een tijd geleden. Dat zie je ook aan het NL elftal.
Hier gaan we flink verlies op maken.quote:Rosario Central zou Ajax willen verlossen van miskoop Ávila
In de Argentijnse media weten ze het zeker: Gaston Ávila gaat Ajax verlaten. De 23-jarige Argentijn zou aan de slag kunnen bij Rosario Central. Ávila staat sinds 2023 onder contract bij Ajax, maar kwam daar geen moment uit de verg. De verdediger wordt tot december 2025 nog verhuurd aan het Braziliaanse Fortaleze. Rosario Central zou Fortaleze hebben benaderd om de laatste maanden van de huurperiode te beëindigen en moet daarna nog naar Ajax om een akkoord te bereiken over een transfer. Wordt hoe dan ook vervolgd! (Bron: TyC Sports)
Ach ja, hoort erbij he.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier gaan we flink verlies op maken.
Haller heeft het wel goed gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Elke euro die je nog terugkrijgt is pure winst.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier gaan we flink verlies op maken.
Soort Hancko.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Elke euro die je nog terugkrijgt is pure winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |