SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee ik ga daar nu niet meer mee klooien. Dan weet ik al helemaal niet meer waar, wanneer en of het uberhaupt nog komt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:34 schreef Sally het volgende:
[..]
En je kan niet nu de bezorging alsnog wijzigen?
(je moet het zelf in ontvangst nemen ivm id-kaart laten zien, dat wel. Maar bij pakketpunt mss?)
Maar wil even bellen straks, en moet boodschappen doen.![]()
ja zal dr ff belletje geven. echt ik weet niet volgens mij had ik dat eerst al eens verteld enzo hier?quote:
toen er onwijs zorgen over waren.
anyway nu niet dacht ik, maar zou wel goed zijn off van dr te horen voor ik het allemaal laat gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb twee witte puntjes met ontbijtspek en gekruid gehakt (rauw) als ontbijt! Lekker hoorIk heb er één en ik ben er trots op
Nopequote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:40 schreef roos94 het volgende:
Krijgen jullie ook steeds dit?
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
weet niet he?
mss is het wel soort van liefde dat ik me toch beetje zorgen dan maak als ze zo vaag doet?Do what you love, love what you do!![]()
ja fok doet kut, ook met posten. zit een dikke vertraging in.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:40 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
/edit/quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:42 schreef roos94 het volgende:
Het forum zal weldra vallen, tot ziens allemaal
ondertussen in het fok hoofdkwartier
[ Bericht 17% gewijzigd door kree op 05-07-2025 12:51:23 ]Do what you love, love what you do!![]()
Vaarwel!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:42 schreef roos94 het volgende:
Het forum zal weldra vallen, tot ziens allemaalIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ahhhh, gelukkig....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Gebrokenglas je bent niet de enige die dit overkomtDacht ik de enige uilskuiken te zijn, maar het overkomt dus ook de beste.....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
Sorry @:swj ik heb per ongeluk op tr gedrukt
Wilde iets wijzigen.
Die kmoppen moet echt verder uit elkaar hoor
How can I make this topic about me?![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahhhh, gelukkig....
[..]
Dacht ik de enige uilskuiken te zijn, maar het overkomt dus ook de beste.....
Ja ik nu ookquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel heel erg traag, en krijg foutmeldingen.
hmmmms of was dat te erg..... nah kan wel denk tis maar grapje
mss dacht ik nu ff. wellicht gaat dat te ver. haha maar tis maar in hoever je humor erin ziet natuurlijk
Do what you love, love what you do!![]()
Ja die krijg ik ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:40 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
Nog steeds nergens last van hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
laat maar ook vond het eigenlijk tever gaan toen ik er eff wat meer over nadacht.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kreeg een hele tijdquote:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safeHow can I make this topic about me?![]()
Ja ik las het. Zie dat er al aan gewerkt wordt. Hopelijk is het snel voorbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik stel voor dat iedereen tot vanavond stopt met posten om mij punten te gunnen de servers wat rust te geven.How can I make this topic about me?![]()
duurt ff wat langer als 100ms jongens.
denk even terug aan de tijd dat we nog SMS stuurden enzo??? a 25c per stuk ?Do what you love, love what you do!![]()
NahI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja nee, dat was vroeger. Heel vroeger liepen we nog in berenvellen rond en slingerden we aan lianen tussen de bomen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:55 schreef kree het volgende:
duurt ff wat langer als 100ms jongens.
denk even terug aan de tijd dat we nog SMS stuurden enzo??? a 25c per stuk ?
[ Bericht 2% gewijzigd door gebrokenglas op 05-07-2025 13:02:52 ]How can I make this topic about me?![]()
toch is dat nog niet heel lang geleden en jij weet t nog wel denk.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, dat was vroeger. Heel vroeger liepen we nog in berenvellen rond en slingerden we aan lianen tussen de bomen.Do what you love, love what you do!![]()
Kree je vertelt er veel te veel over.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja zal dr ff belletje geven. echt ik weet niet volgens mij had ik dat eerst al eens verteld enzo hier?
toen er onwijs zorgen over waren.
anyway nu niet dacht ik, maar zou wel goed zijn off van dr te horen voor ik het allemaal laat gaan.
En doe het anders in een spoiler.
[ Bericht 5% gewijzigd door maily op 05-07-2025 13:38:57 ]![]()
mssss. maarja wie gaat zover zoeken he?
of hotel het zou me niet eens verbazen, want we zijn naar het trieste van trieste van dit forum afgezakt dat je ook niet eens meer wat kunt zeggen.
Want voor je het weet gooien ze eieren op je ramen of erger.
Echt kut maatschappij enzo, tis dat ik hier nog mijn leven heb, maar zou het liefst emigreren en meen ik echt.Do what you love, love what you do!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nou rook nog ff dikke vanille zwaar enzo voor dat de volgende post laad?
hahhaha FOK!-stroke
t zijn de russen, zeg t je.Do what you love, love what you do!![]()
Niet te doenDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
RokeNquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:16 schreef kree het volgende:
hahhaha FOK!-stroke
t zijn de russen, zeg t je.
Don't follow me. I am lost too
NehDon't follow me. I am lost too
Klopt, Breuls is ermee bezig geweest en lijkt nu weer goed. Was een probleem met één van de webservers.quote:![]()
Mooi geregeld. Wat een impact dan, 1 webserver die hapert.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, Breuls is ermee bezig geweest en lijkt nu weer goed. Was een probleem met één van de webservers.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:16 schreef kree het volgende:
hahhaha FOK!-stroke
t zijn de russen, zeg t je.![]()
![]()
Top dat het weer opgelost is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, Breuls is ermee bezig geweest en lijkt nu weer goed. Was een probleem met één van de webservers.![]()
![]()
Zit een loadbalancer tussen, daarom soms ook zomaar melding/traag en andere keer weer niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi geregeld. Wat een impact dan, 1 webserver die hapert.![]()
Je merkt pas als het een keertje hapert dat het eigenlijk over het algemeen gewoon als een zonnetje draait allemaal.How can I make this topic about me?![]()
Klopt, maar er moet nog heel veel gebeuren. Staat op de planning, wat nog in de weg zat was Mycroft maar die heb ik overgezet dus kunnen weer verder.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Je merkt pas als het een keertje dat het eigenlijk over het algemeen gewoon als een zonnetje draait allemaal.![]()
OJDon't follow me. I am lost too
Bluf!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Tyfus bedrijf, ik ga die bezorger zo schoppen.![]()
Maar je hebt nu wel tijdvakquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Tyfus bedrijf, ik ga die bezorger zo schoppen.
Ja dat had ik vanmorgen ook al. Mag hopen dat er een bezorger is verongelukt voor deze vertraging.quote:![]()
Zelfde boot...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Tyfus bedrijf, ik ga die bezorger zo schoppen.![]()
![]()
olkDon't follow me. I am lost too
Misschien kan hij/zij er niks aan doen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
Mag hopen dat die klootzak zo op zijn knietjes gaat om zijn excuses aan te bieden.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dan moet hij stoppen met werken voor zulke prutsers.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Misschien kan hij/zij er niks aan doen?![]()
Jemig KW doe eens rustig johquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
Mag hopen dat die klootzak zo op zijn knietjes gaat om zijn excuses aan te bieden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien druk op de weg? Files gehad? Lekke bandquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan moet hij stoppen met werken voor zulke prutsers.
Dan nog. Dit heeft toch geen zin. Dan moet je gewoon niet bestellen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben er helemaal klaar mee. Zit al vanaf 8 uur klaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
Mag hopen dat die klootzak zo op zijn knietjes gaat om zijn excuses aan te bieden.![]()
![]()
Wat dacht je 10000de meer die hij moet bezorgenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Misschien druk op de weg? Files gehad? Lekke bandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze komen sowieso nooit om 8 uur. Geen elke postnl bezorgerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben er helemaal klaar mee. Zit al vanaf 8 uur klaar.
Het is niet dat die medicijnen moet leveren die je echt nu nodig hebtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, wel een telefoon die ik nu echt nodig heb.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Het is niet dat die medicijnen moet leveren die je echt nu nodig hebt![]()
Er kan altijd iets tussenkomen. File. Lekke band. Lege tank. Lege accu.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan moet hij stoppen met werken voor zulke prutsers.
Oponthoud door een ander pakketje (halve bus moeten leeghalen).
Enz. Enz.![]()
Pindasaus is wel lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah.
Mijn vader ook niet.
Toch vond hij pindasaus een godengerecht.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja dat heb ik dus ook. Boterham met pindakaas meh, maar thai peanut sauce of pindasaus bohquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah.
Mijn vader ook niet.
Toch vond hij pindasaus een godengerecht.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Misschien moest hij nog even het pakketje wat vorige maand van me gejat is en me 60 euro heeft gekost nog ergens wegvissen.quote:![]()
Dat hij dacht: "heej dat voor dezelfde meneer. Los ik dat ook ff op."quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien moest hij nog even het pakketje wat vorige maand van me gejat is en me 60 euro heeft gekost nog ergens wegvissen.
Of hij durft niet. Dat hij denkt dat hij de volle laag krijgt vanwege dat andere pakket.![]()
Of KFC.quote:
Hier hebben we alleen donkere mensjes bij postnl
Ik heb mijn dwangbuis van zolder gehaald. Komt goed.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hij dacht: "heej dat voor dezelfde meneer. Los ik dat ook ff op."
Of hij durft niet. Dat hij denkt dat hij de volle laag krijgt vanwege dat andere pakket.![]()
Ik hou niet van de pindakaas structuurquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, dat snap ik dan niet helemaal, hè.
Het wordt toch van pindakaas gemaakt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bij de plaatselijke chinees stonden de lege 10 liter emmers pindakaas soms met 6 tegelijk naast de buitendeur van de keuken.![]()
Oh oh, hoor je de bel wel op zolder?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb mijn dwangbuis van zolder gehaald. Komt goed.![]()
![]()
Raarrrrquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:06 schreef marc0871 het volgende:
Bij de plaatselijke chinees stonden de lege 10 liter emmers pindakaas soms met 6 tegelijk naast de buitendeur van de keuken.![]()
![]()
Oh. Okay.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hou niet van de pindakaas structuur
Nou ja, dat heb ik met champignons![]()
Ik ook en met boterquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh. Okay.
Nou ja, dat heb ik met champignons
Ja maar op het moment dat je op zolder dat ding aan het halen bent zul je zien dat 'ie net aanbelt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is niet voor mij, die is voor de bezorger.How can I make this topic about me?![]()
En als @KoningWouter die dwangbuis eindelijk aanheeft kan hij de deur niet meer opendoenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar op het moment dat je op zolder dat ding aan het halen bent zul je zien dat 'ie net aanbelt.![]()
![]()
Ja zo fight or flight zit ik hier al de hele dag. 100% alert om maar niet de bel te missen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar op het moment dat je op zolder dat ding aan het halen bent zul je zien dat 'ie net aanbelt.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:11 schreef maily het volgende:
[..]
En als @:KoningWouter die dwangbuis eindelijk aanheeft kan hij de deur niet meer opendoen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Je kunt ook op de stoep gaan zitten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo fight or flight zit ik hier al de hele dag. 100% alert om maar niet de bel te missen.![]()
ik doe helemaal niets meer, ik lig gewoon op de bank te wachten. als hij komt zeg ik netjes dankjewel. zo ben ik dan ook wel weer.
maar ik ben wel heeeeeel erg frusti![]()
Misschien lust hij wel een kopje koffie.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:12 schreef KoningWouter het volgende:
ik doe helemaal niets meer, ik lig gewoon op de bank te wachten. als hij komt zeg ik netjes dankjewel. zo ben ik dan ook wel weer.
maar ik ben wel heeeeeel erg frusti
En misschien is het een aardige zij![]()
![]()
Nee nee, geen koffie. Ik wil die foon zodat ik boodschappen kan doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:13 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien lust hij wel een kopje koffie.
En misschien is het een aardige zij![]()
2 tellen nadat je in slaap gevallen bent, belt ie aanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:12 schreef KoningWouter het volgende:
maar ik ben wel heeeeeel erg frustiIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zeker, en hij tijdsvak verschuift dus nu telkens. Hij had er al moeten zijn volgens hun site een half uur geleden.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
2 tellen nadat je in slaap gevallen bent, belt ie aan![]()
Ow ... het is niet jouw dag ....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:14 schreef KoningWouter het volgende:
En elektrische fiets is ook kapot gegaan vandaag.
![]()
![]()
Doe maar niet nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, en het kan nog veel erger.
Maar daar denk ik maar even niet over na.
Heb je niks aan![]()
![]()
Ik had ook wat besteld. Maar dat stond voor mijn deur
Gelukkig stond het er nog...Don't follow me. I am lost too
Dat vind ik altijd zo asociaal van die bezorgersquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:22 schreef RedShoe het volgende:
Ik had ook wat besteld. Maar dat stond voor mijn deur
Of van de werkgevers die hun dwingen om dat te doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo asociaal van die bezorgers
Iets met werkdruk...Don't follow me. I am lost too
Ze laten ook geen briefje achter...
Pakket is bezorgd
Ja of bezuinigingen voordoen alsof het iets goeds is.
Zoals met dat pakketpunt
Dit:
Zet er gewoon bij dat er weer bezuinigd moet worden en ze geen zin meer hebben om langs mijn huis te rijden.
Nee hoor, ga maar lekker op de fiets of lopends is goed voor het milieu.
Paarse broeken gedoe![]()
![]()
Zelf dik tevreden over PostNL hier. Vorige week de bezorger nog een blikje cola gegeven met de hitte. Goeie vent.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vroeger ging dat toch anders.
Nu bezorgen ze het bij de buren....maar welke buren mag jezelf uitvogelen
En dan hopelijk bij leuke burenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:28 schreef RedShoe het volgende:
Vroeger ging dat toch anders.
Nu bezorgen ze het bij de buren....maar welke buren mag jezelf uitvogelen![]()
![]()
Tuurlijk....de bezorger doet gewoon zijn werk. Het is de werkgever.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
Zelf dik tevreden over PostNL hier. Vorige week de bezorger nog een blikje cola gegeven met de hitte. Goeie vent.Don't follow me. I am lost too
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 430 / +132 / +92 / 190 / 327
2. Vino_Tinto / 378 / +78 / +107 / 2224 / 2373
3. FreshFruit / 243 / +67 / +8 / 640 / 792
4. loveislikeakiss / 181 / +47 / +3 / 1028 / 1135
5. DJMO / 112 / +24 / +4 / 252 / 310
6. MizzezAmy / 89 / +21 / +0 / 428 / 497
7. Dr.Mikey / 86 / +21 / +15 / 65 / 97
8. gebrokenglas / 78 / +8 / +27 / 401 / 453
9. RedShoe / 73 / +7 / +17 / 1183 / 1246
10. kree / 61 / +3 / +58 / 139 / 195
11. marretak / 59 / +0 / +0 / 37 / 70
12. KoningWouter / 56 / +1 / +3 / 342 / 367
13. mario390 / 54 / +9 / +0 / 227 / 262
14. hemarookworst / 52 / +19 / +4 / 276 / 320
15. Lovely / 51 / +10 / +4 / 614 / 658
16. sp3c / 51 / +0 / +0 / 140 / 150
17. Fogel / 43 / +3 / +3 / 281 / 323
18. Sally / 35 / +0 / +8 / 43 / 74
19. HappyCharly / 35 / +3 / +8 / 59 / 80
20. Bally-b / 30 / +5 / +1 / 13 / 21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja, dat is ook nog wat idd..quote:Don't follow me. I am lost too
Wat liefquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
Zelf dik tevreden over PostNL hier. Vorige week de bezorger nog een blikje cola gegeven met de hitte. Goeie vent.
Ja totdat ze je pakketje jatten zoals ze dat bij mij hebben gedaan. Dan gaan ze een onderzoek doen waar niets uit komt en dan heb je gewoon lekker pech.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
Zelf dik tevreden over PostNL hier. Vorige week de bezorger nog een blikje cola gegeven met de hitte. Goeie vent.![]()
Geen kaas meerquote:
![]()
Het tijdsvak verschuift telkens. Hij zal wel even een balletje gehakt met pindasaus aan het happen zijn. Hij is nu toch al te laat.![]()
Maar als je die telefoon hebt, die moet je eerst opladen en configureren enzo toch?How can I make this topic about me?![]()
Yupquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als je die telefoon hebt, die moet je toch eerst opladen en configureren enzo toch?![]()
Ah, vandaar de haast, als je die vandaag nog moet gebruiken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Yupquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, vandaar de haast, als je die vandaag nog moet gebruiken.![]()
Ik heb ook een keer de bezorging van mijn telefoon gemist, maar die hadden ze gewoon in de buitenbrievenbus gedropt gelukkig!How can I make this topic about me?![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Met een dikke grijns op de bakkes zeker
Nee nee, gewoon serieus.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Met een dikke grijns op de bakkes zekerHow can I make this topic about me?![]()
Oor zit open.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel ff op de postbode wachten, broederquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb ook honger man. Ga zo mooi een bak patat halen weer. En dan MET mijn foon het bed in.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zal wel moeten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel ff op de postbode wachten, broeder![]()
Zozo, hopen dat een pakketbezorger zich kapot rijdt omdat een pakket wat later is. Het glijdt wel af hier he.![]()
![]()
Het zou wel een valide reden zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:50 schreef Sodeknetters het volgende:
Zozo, hopen dat een pakketbezorger zich kapot rijdt omdat een pakket wat later is. Het glijdt wel af hier he.![]()
Komop man, hoe haal je het in je hoofdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het zou wel een valide reden zijn.![]()
Wat een frustratie ...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb ook honger man. Ga zo mooi een bak patat halen weer. En dan MET mijn foon het bed in.
Die friet helpt daar niet aan hoor ...![]()
Wouter geef je ze met de feestdagen wel 50 euro?
(grapje kut voor je snap ik)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou zoals ik het zeg. Het zou een valide reden zijn om een pakket 5 uur te laat af te leveren.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Komop man, hoe haal je het in je hoofd![]()
Hoiquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:50 schreef Sodeknetters het volgende:
Zozo, hopen dat een pakketbezorger zich kapot rijdt omdat een pakket wat later is. Het glijdt wel af hier he.
Te voetquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb ook honger man. Ga zo mooi een bak patat halen weer. En dan MET mijn foon het bed in.![]()
![]()
Ze hebben dat andere pakket al gekregen voor 60 euroquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:52 schreef StevenHyde het volgende:
Wouter geef je ze met de feestdagen wel 50 euro?
(grapje kut voor je snap ik)![]()
![]()
Misschien wordt het wel morgen. Is er nog een doodquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou zoals ik het zeg. Het zou een valide reden zijn om een pakket 5 uur te laat af te leveren.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:54 schreef maily het volgende:
[..]Ja ik weet, maar je durft hem gewoon te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het dinsdag want zondag en maandag bezorgen ze niet. Ach ja, ik eet wel even een paar dagen niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel morgen. Is er nog een dood![]()
Hier wel op maandagquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan wordt het dinsdag want zondag en maandag bezorgen ze niet. Ach ja, ik eet wel even een paar dagen niet.
Overleef je welquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan wordt het dinsdag want zondag en maandag bezorgen ze niet. Ach ja, ik eet wel even een paar dagen niet.![]()
kan ook best dat ze je pakkettje gewoon ff in je tuin dumpen of bij de buren enzo, zonder kaartje in de bus te doen.
Ohja op de app zie je dan niet thuis staan
heerlijk die bezorgers, heb er al van geleerd nadat iets hier dus een dag voor de deur heeft gelegen (nu was dat voor 30 euro ofzo) maar toch.
laat wel naar pakketpunt komen nu
Komt dat dan wel op dezelfde dag aan als dat het voor thuislevering is? Dat weerhoudt me, als ik het dezelfde dag kan ophalen ga ik dat vanaf nu ook doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:02 schreef kree het volgende:
kan ook best dat ze je pakkettje gewoon ff in je tuin dumpen of bij de buren enzo, zonder kaartje in de bus te doen.
heerlijk die bezorgers, heb er al van geleerd nadat iets hier dus een dag voor de deur heeft gelegen (nu was dat voor 30 euro ofzo) maar tpch.
laat wel naar pakketpunt komen nu![]()
Tja, het moet allemaal zo goedkoop mogelijk. Iemand betaalt uiteindelijk die rekening. In dit geval de chauffeurquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:02 schreef kree het volgende:
heerlijk die bezorgers, heb er al van geleerd nadat iets hier dus een dag voor de deur heeft gelegen (nu was dat voor 30 euro ofzo) maar toch.
laat wel naar pakketpunt komen nu![]()
jawel meestal wel. tenzij ze onwijs uitlopen en weer terug naar distributie centrum gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Komt dat dan wel op dezelfde dag aan als dat het voor thuislevering is? Dat weerhoudt me, als ik het dezelfde dag kan ophalen ga ik dat vanaf nu ook doen.
maar meestal is er ergens in de buurt wel een winkel waar ze zeg maar alle pakketjes dumpen. maar dat kun je aangeven met bestellen meestal.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
dit zouden zo mijn vriendin en ik kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 05-07-2025 15:34:50 ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat klinkt ook niet erg betrouwbaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
jawel meestal wel. tenzij ze onwijs uitlopen en weer terug naar distributie centrum gaan.
maar meestal is er ergens in de buurt wel een winkel waar ze zeg maar alle pakketjes dumpen. maar dat kun je aangeven met bestellen meestal.![]()
Bijna !quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet erg betrouwbaar.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Vaak rijden ze twee, soms zelfs drie routes op een dag. Ligt er aan met welke route je pakket mee gaatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
jawel meestal wel. tenzij ze onwijs uitlopen en weer terug naar distributie centrum gaan.
maar meestal is er ergens in de buurt wel een winkel waar ze zeg maar alle pakketjes dumpen. maar dat kun je aangeven met bestellen meestal.![]()
klopt en ik geef ook niet alleen de chauffeur de schuld dan. Maar dam'n hup zo voor de deur neergezet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tja, het moet allemaal zo goedkoop mogelijk. Iemand betaalt uiteindelijk die rekening. In dit geval de chauffeur
Echt t had ook een laptop van 300 euro kunnen zijn ofzo, geen handtekening niks.
Als je het dan neit hebt kun je natuurlijk zeggen, maarrrrrrre ik heb nooit gehad. Oke dan heb je shizzle alleen niet en ben je maanden en maanden verder voordat je ook nog eens geld terug hebt., want de winkel zegt nl, ja dat ligt aan de bezorger.
uiteindelijk moet je bij de winkel zijn trouwens als eerst. die mag het uitzoeken met de bezorgdienst.
Maar nog, voorkom het wel en loop ff 500m naar dichtstbijzijnde pakketpunt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:08 schreef KoningWouter het volgende:
Oke, eindelijk zitten we in het tijdsvak.
Binnen nu en 36 minuten zou het er moeten zijn.
Wat een geklaag over pakketjes. Misschien niet meer online bestellen, lijkt mij de beste oplossing.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
klopt en met welke bezorger, bij mij was dit TPG trouwens. lol echt gewoon voor de deur geflikkerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vaak rijden ze twee, soms zelfs drie routes op een dag. Ligt er aan met welke route je pakket mee gaat
De oude PTT Post dus, of POSTNL weet ik veel hoe ze nu heten weerDo what you love, love what you do!![]()
Ja idd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en ik geef ook niet alleen de chauffeur de schuld dan. Maar dam'n hup zo voor de deur neergezet.
Echt t had ook een laptop van 300 euro kunnen zijn ofzo, geen handtekening niks.
Als je het dan neit hebt kun je natuurlijk zeggen, maarrrrrrre ik heb nooit gehad. Oke dan heb je shizzle alleen niet en ben je maanden en maanden verder voordat je ook nog eens geld terug hebt., want de winkel zegt nl, ja dat ligt aan de bezorger.
uiteindelijk moet je bij de winkel zijn trouwens als eerst. die mag het uitzoeken met de bezorgdienst.
Maar nog, voorkom het wel en loop ff 500m naar dichtstbijzijnde pakketpunt.![]()
Moest wel want ik had gisteren geen tijd om naar de winkel te gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:09 schreef notturna het volgende:
Wat een geklaag over pakketjes. Misschien niet meer online bestellen, lijkt mij de beste oplossing.
Misschien moeten die postbezorgingsbedrijven eens gaan doen waar ze voor opgericht zijn. Veilig een pakketje van A naar B brengen, op tijd.![]()
Je had ook gisteren boodschappen kunnen doen al je wist dat vandaag je pakketje zou komen tochquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan wordt het dinsdag want zondag en maandag bezorgen ze niet. Ach ja, ik eet wel even een paar dagen niet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Post NLquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en met welke bezorger, bij mij was dit TPG trouwens. lol echt gewoon voor de deur geflikkerd.
De oude PTT Post dus, of POSTNL weet ik veel hoe ze nu heten weer
Erg tevreden over. Gaat altijd goed eigenlijk.![]()
Dan had je vandaag toch naar de winkel kunnen gaanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moest wel want ik had gisteren geen tijd om naar de winkel te gaan.
Misschien moeten die postbezorgingsbedrijven eens gaan doen waar ze voor opgericht zijn. Veilig een pakketje van A naar B brengen, op tijd.
Nee gisteren is mijn telefoon gesneuveld. Heb direct een nieuwe besteld die dus vandaag zou komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had ook gisteren boodschappen kunnen doen al je wist dat vandaag je pakketje zou komen toch![]()
Nee want ik betaal met mijn telefoon. Die is dus kapot.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dan had je vandaag toch naar de winkel kunnen gaan![]()
Lijkt mij ook gezonderquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:09 schreef notturna het volgende:
Wat een geklaag over pakketjes. Misschien niet meer online bestellen, lijkt mij de beste oplossing.
Blijft toch je vrije keuzequote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien moeten die postbezorgingsbedrijven eens gaan doen waar ze voor opgericht zijn. Veilig een pakketje van A naar B brengen, op tijd.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Doen ze ook, die afspraak maken ze met de verzenderquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien moeten die postbezorgingsbedrijven eens gaan doen waar ze voor opgericht zijn. Veilig een pakketje van A naar B brengen, op tijd.![]()
Heb je geen bankpas?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee want ik betaal met mijn telefoon. Die is dus kapot.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Maar dan had je toch gisteren boodschappen kunnen doen? De winkels zijn bijna 24 uur per dag open.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee gisteren is mijn telefoon gesneuveld. Heb direct een nieuwe besteld die dus vandaag zou komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O oke en je hebt geen pasje?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee want ik betaal met mijn telefoon. Die is dus kapot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe dan? Ik heb geen telefoon.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan had je toch gisteren boodschappen kunnen doen? De winkels zijn bijna 24 uur per dag open.![]()
Die heb je zo wel weer nodig om je bankpas op je telefoon te activerenquote:
Grapje zeker.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die heb je zo wel weer nodig om je bankpas op je telefoon te activeren![]()
nou ik had dat dus juist niet van hun verwacht. maar echt gewoon voor de deur gezet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Post NL
Erg tevreden over. Gaat altijd goed eigenlijk.
Nu (was) is het nog niet zo crimineel hier. maar nadat ze me gewoon ruit intikten van bedrijfswagen midden in een woonwijk enzo, ben ik er niet meer zo van overtuigd.Do what you love, love what you do!![]()
Hey pa luister even. Mijn tel is kapot en ik kan even geen boodschappen doen kan ik ff 20 euro van je lenen dan krijg je die terug zodra mijn tel er isquote:
Uh neequote:
Je moet straks je pasje tegen je telefoon aan houden om te connecten.
Had ik ook met mijn nieuwe samsungIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
hier niet hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan had je toch gisteren boodschappen kunnen doen? De winkels zijn bijna 24 uur per dag open.
En gelijk nummer geblokkeerdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey pa luister even. Mijn tel is kapot en ik kan even geen boodschappen doen kan ik ff 20 euro van je lenen dan krijg je die terug zodra mijn tel er is
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Zulke appjes gaan nogal rond heb ik gelezen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey pa luister even. Mijn tel is kapot en ik kan even geen boodschappen doen kan ik ff 20 euro van je lenen dan krijg je die terug zodra mijn tel er is![]()
![]()
Straks een bericht....quote:
We hebben u gemist
Dat gebeurd regelmatig hier
quote:hij kan niet belluhhhh dus moet ff langs zijn pa die woont dichtbijquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zulke appjes gaan nogal rond heb ik gelezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe moet ik mijn pa bellen zonder telefoon.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey pa luister even. Mijn tel is kapot en ik kan even geen boodschappen doen kan ik ff 20 euro van je lenen dan krijg je die terug zodra mijn tel er isKan hem op zich even mailen en dan met mijn kapotte loodzwaar trappende electrische fiets ophalen.
Weet je, ik hoop gewoon dat het zo allemaal lukt.
Dat pasje ligt vast ook wel ergens.
Even rust in de keet. Als hij er zo is ga ik eerst een koud glas cola drinken.![]()
Pakketje staat al uren voor de deurquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Straks een bericht....
We hebben u gemist
Dat gebeurd regelmatig hier
Wat een systeem.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Uh nee
Je moet straks je pasje tegen je telefoon aan houden om te connecten.
Had ik ook met mijn nieuwe samsung![]()
Als je de accu eruit haalt dan is de fiets lichterquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn pa bellen zonder telefoon.Kan hem op zich even mailen en dan met mijn kapotte loodzwaar trappende electrische fiets ophalen.
Even rust in de keet. Als hij er zo is ga ik eerst een koud glas cola drinken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Met zijn nieuwe telefoon zo welquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hij kan niet belluhhhh dus moet ff langs zijn pa die woont dichtbij
Heb je verder niks in huis?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En kan je broer anders niet even een paar boterhammen missen?![]()
Zit in het frame.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als je de accu eruit haalt dan is de fiets lichter![]()
Je maakt je veel te druk relax menquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn pa bellen zonder telefoon.Kan hem op zich even mailen en dan met mijn kapotte loodzwaar trappende electrische fiets ophalen.
Even rust in de keet. Als hij er zo is ga ik eerst een koud glas cola drinken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de banden heul heul hard oppompequote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als je de accu eruit haalt dan is de fiets lichter![]()
maar dan kan hij weer boodschappen doenquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als je de accu eruit haalt dan is de fiets lichter
Flesje cola wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je verder niks in huis?
En kan je broer anders niet even een paar boterhammen missen?
Weet je no worries, hij zal zo komen. Ga ik daarna even het pasje zoeken. En de pincode van mijn simkaart.
En aan het eind van de dag is alles goed gekomen hoop ik.![]()
Hij kan internetten dus ook zijn pa mailenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
hij kan niet belluhhhh dus moet ff langs zijn pa die woont dichtbij
En tegenwoordig kun je ook op je laptop whatsappen.![]()
Als hij zijn pasje kan connecten met de phonequote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
maar dan kan hij weer boodschappen doenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Hou wel de bel in de gatenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Flesje cola wel.
Weet je no worries, hij zal zo komen. Ga ik daarna even het pasje zoeken. En de pincode van mijn simkaart.
En aan het eind van de dag is alles goed gekomen hoop ik.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moet aan Samson denken.
"Ik moest kloppen want de bel deed het niet"
Staat die bezorger al een uur te kloppen
Daar heb je wel je telefoon voor nodig in eerste instantiequote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:18 schreef maily het volgende:
[..]
Hij kan internetten dus ook zijn pa mailen
En tegenwoordig kun je ook op je laptop whatsappen.![]()
O dat wist ik niet ...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar heb je wel je telefoon voor nodig in eerste instantie
Ik probeer gewoon mee te denken he!![]()
Weet ik tochquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:20 schreef maily het volgende:
[..]
O dat wist ik niet ...
Ik probeer gewoon mee te denken he!![]()
![]()
Moet je hem wel connecten met je moibelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:18 schreef maily het volgende:
[..]
Hij kan internetten dus ook zijn pa mailen
En tegenwoordig kun je ook op je laptop whatsappen.ik heb wa ook op mijn laptop handig hoor
nu jullie het over bestellen hebben trouwens.
moet ff zo'n dispenser flesje hebben, tegen muggen enzo. ook alweer last van gehad.Do what you love, love what you do!![]()
LLekker jezelf vergiftigenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:22 schreef kree het volgende:
nu jullie het over bestellen hebben trouwens.
moet ff zo'n dispenser flesje hebben, tegen muggen enzo. ook alweer last van gehad.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: