FORBIDDEN.quote:
Blijven doneren!quote:
Het is wachten op Breuls lees ikquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
even melden op de FB pagina
edit is al gedaan
FB / Wtf is er met de foks aan de hand
of misschien @bondagequote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is wachten op Breuls lees ik
Moet er iets worden vastgebonden dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
of misschien @:Bondage
die is ook reuze handig
Eens. Al vind ik alle battles met Max leuk. Zeker op dit circuitquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:15 schreef ZaZoe het volgende:
Ik snak wel weer naar de duels tussen Max en Charles uit het verleden,...mooi was die tijd
Moet dan wel voor P1 zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:15 schreef ZaZoe het volgende:
Ik snak wel weer naar de duels tussen Max en Charles uit het verleden,...mooi was die tijd
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Die laatste sector verliest hij nog steeds bakken met tijd
Werd tijd ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:23 schreef SiGNe het volgende:
Max staat er leuk bij opzich.
En Tsunoda eigenlijk ook wel
Zeg maar gerust ieder weekendquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Red Bu heeft het wel vaker mis op de vrijdag
In een training kan je ook VSC gooien. Dan kan er iets hersteld worden op de baan en verliezen ze minder tijd.quote:
ja want onder VSC rondrijden met een training is erg nuttigquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In een training kan je ook VSC gooien. Dan kan er iets hersteld worden op de baan en verliezen ze minder tijd.
Ja?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want onder VSC rondrijden met een training is erg nuttig
Bij viaplay hebben ze Christijan Albers , in F1 hebben we jouquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja?
Ze rijden langzamer, en hoeven niet in en uit de box te rijden.
Breuls heeft het gefixt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
of misschien @:Bondage
die is ook reuze handig
je bent ook een schat dat je het komt zeggenquote:
wat?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij viaplay hebben ze Christijan Albers , in F1 hebben we jou
jepquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rode vlag, sessie ongetwijfeld klaar nu
Brittle.quote:
Forum Opties | |
---|---|