SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik slaap zo 1.5 uur en dan ben ik om de haverklap wakker en zit tussen 3 en 5 altijd al gedoucht en aangekleed benedenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Holy hellquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap zo 1.5 uur en dan ben ik om de haverklap wakker en zit tussen 3 en 5 altijd al gedoucht en aangekleed beneden![]()
ook niet normaal toch? of althans. zolang jij het oke vind ik ook best. maar tis niet een standaard nacht en dag ritme.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap zo 1.5 uur en dan ben ik om de haverklap wakker en zit tussen 3 en 5 altijd al gedoucht en aangekleed benedenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 429 / +132 / +91 / 187 / 323
2. Vino_Tinto / 279 / +78 / +8 / 2027 / 2147
3. FreshFruit / 243 / +67 / +8 / 640 / 792
4. loveislikeakiss / 181 / +47 / +3 / 1027 / 1134
5. DJMO / 110 / +24 / +2 / 237 / 290
6. MizzezAmy / 89 / +21 / +0 / 422 / 490
7. Dr.Mikey / 86 / +21 / +15 / 65 / 97
8. RedShoe / 71 / +7 / +15 / 1128 / 1178
9. gebrokenglas / 62 / +8 / +11 / 375 / 415
10. marretak / 59 / +0 / +0 / 37 / 70
11. mario390 / 54 / +9 / +0 / 227 / 262
12. KoningWouter / 53 / +1 / +0 / 305 / 326
13. sp3c / 51 / +0 / +0 / 140 / 150
14. hemarookworst / 48 / +19 / +0 / 270 / 314
15. kree / 48 / +3 / +45 / 102 / 146
16. Lovely / 47 / +10 / +0 / 562 / 599
17. Fogel / 41 / +3 / +1 / 278 / 318
18. Sally / 35 / +0 / +8 / 40 / 65
19. HappyCharly / 35 / +3 / +8 / 59 / 80
20. Bally-b / 30 / +5 / +1 / 13 / 21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Slaap ook liever door hoor, maar als het er niet is is het er nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
ook niet normaal toch? of althans. zolang jij het oke vind ik ook best. maar tis niet een standaard nacht en dag ritme.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
8 al vandaagquote:![]()
Killem scoort goed in de nacht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mag van mij wel winnenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
8 al vandaag![]()
Killem scoort goed in de nacht
Had wel verwacht dat ff weer tweede zou staanIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Slaap nog even lekker Mutskequote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:32 schreef marc0871 het volgende:
Morrie mense
Ik draai me nog lekker een uurtje om, hoor![]()
Gun het Killem ook wel een keertjequote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja mag van mij wel winnen
Had wel verwacht dat ff weer tweede zou staan
waar en zo denk ik er ook wel over, en soms hoor ik dan was je hele nacht wakker, jaaaaaa ben ik soms who cares? andere slaap ik mss om 8 uur in de avond al.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap ook liever door hoor, maar als het er niet is is het er niet
lol bind het wel grappig dat iedereen daar gelijk meningen over heeft? en zeker midden in de nacht. naja.
mij maakt t niet uit. lekker doen wat je zelf wil daar ben ik voorstander van.Do what you love, love what you do!![]()
jawel alleen kan me niet voorstellen dart iemand ook gaat denken van jeeeeeeeeee ik ben de winnaar. en dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow je snapt nog steeds niet dat dit een spel is?
niks
naja eeuwige roem in de gedrochten van DTS, maar laten we het erin houden, want daardoor loopt dit topic iig wel.
Do what you love, love what you do!![]()
Spelletjes zijn er om te winnen.
Als je monopoly speelt wil je toch ook winnen? Krijg je ook geen certificaat voor ofzo.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zitten er wel meer een hele nacht hier, als je niet kan slapen kan je niet slapen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:34 schreef kree het volgende:
[..]
waar en zo denk ik er ook wel over, en soms hoor ik dan was je hele nacht wakker, jaaaaaa ben ik soms who cares? andere slaap ik mss om 8 uur in de avond al.
lol bind het wel grappig dat iedereen daar gelijk meningen over heeft? en zeker midden in de nacht. naja.
mij maakt t niet uit. lekker doen wat je zelf wil daar ben ik voorstander van.
Maar als men speciaal opblijft om punten te pakken vind ik er wel wat van.
Maar dat hou ik wel voor mij zelf
"ga direct naar gevangenis" die krijg ik vaakquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Spelletjes zijn er om te winnen.
Als je monopoly speelt wil je toch ook winnen? Krijg je ook geen certificaat voor ofzo.
Do what you love, love what you do!![]()
Puntjes?Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
over spelletjes. ik had hem al eens genoemd, mijn zusje had wel een leuke?
weten jullie vast nog wel welke natuurlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Hitsterquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:38 schreef kree het volgende:
over spelletjes. ik had hem al eens genoemd, mijn zusje had wel een leuke?
weten jullie vast nog wel welke natuurlijk?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
"MicroMacro: Crime City". die is leuk voor volwassenen en met kinderen. ik hou voor geen reet eigenlijk van die bord spellen, maar deze vond ik leuk. tis beetje teamwork enzo en werkt ook met kinderen.quote:
er zitten best nog doordenkers in trouwens, het grappige is kinderen kunnen ook gewoon meeraden want er is een hele kaart en moet je mannetje zoeken etc. om een misdaad op te lossen. Echt moet zeggen het eerste spel waarvan ik dacht op bord en tafel. nou is weer eens wat leuks, ik raad hem aan.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: