Nu zit je gewoon weer onnodig flauw te doen. Opgroeien is niet iets waarvoor je je hoeft te schamen ofzo.. verder ontopic graag.. als je dat toestaat?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:46 schreef Moonversion het volgende:
Als je genoeg zuipt worden de meeste vrouwen aantrekkelijk
Misschien maar eens een man proberen te datenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
Terwijl ze wel aantrekkelijk hoort te zijn
[ afbeelding ]
Ze is slank, heeft borsten, haar gezicht is symmetrisch maar toch vind ik haar gezicht helemaal niet aantrekkelijk. Lijkt gewoon stom voor mij. Wat vinden jullie? En waarom is het niet aantrekkelijk terwijl het wel symmetrisch lijkt te zijn toch?
De foto is van de frontpage trouwens:
VrijMiBabes #226 (not very sfw!)
Vind haar ook niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is slank, heeft borsten, haar gezicht is symmetrisch maar toch vind ik haar gezicht helemaal niet aantrekkelijk. Lijkt gewoon stom voor mij. Wat vinden jullie? En waarom is het niet aantrekkelijk terwijl het wel symmetrisch lijkt te zijn toch?
Ik vind het niks.quote:
Haar ogen zijn toch raar, het gezicht van een paard en haar mond overdrevenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ze heeft een mooi figuur maar er is iets in het gezicht wat ik niet zo vindt, toch zou ik haar zeker niet afslaan
Ja haar gezicht is niet echt aantrekkelijk, ook teveel make upquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Haar ogen zijn toch raar, het gezicht van een paard en haar mond overdreven
Nou! Ik wil een jurk waar bepaalde substanties beter zichtbaar op zijn bij kleinere hoeveelheden. .quote:
Nou ja als het een normale foto zou zijn zou er toch niks over te discussiëren zijn dus open ik geen topic erover überhaupt. Maar oké dat je er zoveel meer van weet te maken weer.. Het was ook niet uit frustratie. Ik denk dat je dronken bent..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:31 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom kies je zo'n debiele foto om een vrouw op te beoordelen?
Omdat je aandacht zoekt?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:16 schreef RM-rf het volgende:
Is dit zo‘n topic waar mannen van middelbsre leeftijd met bierbuiken en haaruitval gaan schrijven over jongedames „dat ze niet knap genoeg voor hen zijn“
En zo ja, waarom post ik daar ook in?
Dit. Prima voor SEX, maar geen relatiemateriaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ze heeft een mooi figuur maar er is iets in het gezicht wat ik niet zo vindt, toch zou ik haar zeker niet afslaan
Ik vind dat het vrij zinloos is om je hierover druk te maken. De kans dat je haar ooit tegen zal komen is al nihil. De kans dat zij vervolgens ook maar geïnteresseerd is om met jou te praten acht ik eveneens nihil op basis van hoe jij je hier presenteert.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]
Itt @VEM2012 want die zal haar waarschijnlijk van zich af moeten slaan, vrouwenmagneet dat hij isquote:Op maandag 7 juli 2025 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dat het vrij zinloos is om je hierover druk te maken. De kans dat je haar ooit tegen zal komen is al nihil. De kans dat zij vervolgens ook maar geïnteresseerd is om met jou te praten acht ik eveneens nihil op basis van hoe jij je hier presenteert.
Eigenlijk is het een zegen dat je haar niet aantrekkelijk vindt.
Je hebt weer van je af kunnen bijten. Hoop dat het je blij maaktquote:Op maandag 7 juli 2025 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dat het vrij zinloos is om je hierover druk te maken. De kans dat je haar ooit tegen zal komen is al nihil. De kans dat zij vervolgens ook maar geïnteresseerd is om met jou te praten acht ik eveneens nihil op basis van hoe jij je hier presenteert.
Eigenlijk is het een zegen dat je haar niet aantrekkelijk vindt.
Ik ben getrouwd (met een veel mooiere vrouw dan die op de foto als je het mij vraagt), dus ook voor mij zou het idioot zijn om mij daar druk om te maken.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Itt @:VEM2012 want die zal haar waarschijnlijk van zich af moeten slaan, vrouwenmagneet dat hij is
Als je dit soort reacties niet leuk vindt dan zou je ervoor kunnen kiezen om in plaats van je tijd te verdoen aan dit soort onzin hulp te gaan zoeken.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je hebt weer van je af kunnen bijten. Hoop dat het je blij maaktSterkte
Voor mij maakt zo'n reactie niet echt uit. Ik vind het vooral jammer voor jou dat je zo de drang voelt om zo te reageren. Bedoel, dat kan geen leuk leven zijn..quote:Op maandag 7 juli 2025 18:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je dit soort reacties niet leuk vindt dan zou je ervoor kunnen kiezen om in plaats van je tijd te verdoen aan dit soort onzin hulp te gaan zoeken.
Voor jezelf. Voor jouw kinderen.
Mijn leven is meer dan prima, dank je.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Voor mij maakt zo'n reactie niet echt uit. Ik vind het vooral jammer voor jou dat je zo de drang voelt om zo te reageren. Bedoel, dat kan geen leuk leven zijn..
Ik zoek geen aandacht. Mensen geven mij (teveel naar mijn idee) aandacht. Jij ook weer nu. Offtopic weer, niet inhoudelijk willen reageren. Je voelt je goed als je maar even kan sneren hé. Ik zou willen dat alleen serieuze en weldenkende mensen zouden reageren, maar ja dat is maar een klein deel van FOK! en dat moet ik respecterenquote:Op maandag 7 juli 2025 20:39 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd aandacht zoekt
Jij wil alleen maar dat mensen jou naar de mond spreken. Zo werkt dat natuurlijk niet. Zeker niet als je er zelf een bende van maakt.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zoek geen aandacht. Mensen geven mij (teveel naar mijn idee) aandacht. Jij ook weer nu. Offtopic weer, niet inhoudelijk willen reageren. Je voelt je goed als je maar even kan sneren hé. Ik zou willen dat alleen serieuze en weldenkende mensen zouden reageren, maar ja dat is maar een klein deel van FOK! en dat moet ik respecteren
Dit is ook weer niet waar en ook nergens op gebaseerd. Adviezen wil ik graag, als iemand serieus advies geeft ga ik daar soms ook later nog op in. Maar zoals je hier ook wel weer merkt, ook wat jij doet draagt niks bij. Ik verwacht alleen van mensen dat ze hun waardigheid behouden door niet te schelden, niet te liegen. Maar dat is nogal veel gevraagd hierquote:Op maandag 7 juli 2025 20:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar dat mensen jou naar de mond spreken. Zo werkt dat natuurlijk niet. Zeker niet als je er zelf een bende van maakt.
Jij vindt mijn advies om professionele hulp te gaan zoeken, zodat je je leven op orde kan krijgen en weer een vader kan zijn voor jouw kinderen geen serieus advies?quote:Op maandag 7 juli 2025 21:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dit is ook weer niet waar en ook nergens op gebaseerd. Adviezen wil ik graag, als iemand serieus advies geeft ga ik daar soms ook later nog op in. Maar zoals je hier ook wel weer merkt, ook wat jij doet draagt niks bij. Ik verwacht alleen van mensen dat ze hun waardigheid behouden door niet te schelden, niet te liegen. Maar dat is nogal veel gevraagd hier
Dat is al zovaak gezegd. Wat wil je? Dat ik bij iedereen erop ga reageren ook bij personen die zo reageren zoals jij doet? Je hopt van het ene naar het andere om maar te ontwijken dat wat ik zeg correct en waar is. Waarom wil je zo graag gelijk krijgen? Je zegt 10 dingen verkeerd, slecht (liegend) maar wil krediet voor 1 dingetje waarvan je denkt dat je het wel goed doet. Dat is niet volwassen gedragquote:Op maandag 7 juli 2025 21:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij vindt mijn advies om professionele hulp te gaan zoeken, zodat je je leven op orde kan krijgen en weer een vader kan zijn voor jouw kinderen geen serieus advies?
Leg die eens uit…
Tot zover ‘ik ga in op serieus advies’.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is al zovaak gezegd. Wat wil je? Dat ik bij iedereen erop ga reageren ook bij personen die zo reageren zoals jij doet? Je hopt van het ene naar het andere om maar te ontwijken dat wat ik zeg correct en waar is. Waarom wil je zo graag gelijk krijgen? Je zegt 10 dingen verkeerd, slecht (liegend) maar wil krediet voor 1 dingetje waarvan je denkt dat je het wel goed doet. Dat is niet volwassen gedrag
En waar doe jij volwassen?quote:
Ach hij wil nu alleen maar de moeder van zijn kinderen het land uit krijgen want ze is illegaal. De kinderen zijn maar een bijzaak hier in dat verhaalquote:Op maandag 7 juli 2025 21:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij vindt mijn advies om professionele hulp te gaan zoeken, zodat je je leven op orde kan krijgen en weer een vader kan zijn voor jouw kinderen geen serieus advies?
Leg die eens uit…
Ik zit niet te zeggen dat iemand janktopics opent om maar iets te noemen. Ik reageer vrijwel altijd redelijk en vanuit de derde persoon. Dat is volwassen gedrag. Wat jij hier doet is dat niet omdat je zegt dat ik moet kappen met die jank topics. Ik begrijp dat het niet mogelijk is voor jou (en anderen die hetzelfde denken) om te begrijpen. Maar het is gewoon niet volwassen gedragquote:Op maandag 7 juli 2025 21:53 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
En waar doe jij volwassen?
Je loopt alleen maar hetzelfde riedeltje af te spelen en iedereen die op je reageert krijgt de wind van voren.
Je neemt nooit wat van een ander aan en vervolgens open je weer een nieuwe topic.
Wat wil je dan?
Dus ga eens een keer wat met de adviezen doen en kap met die jank topics.
Ja maar als je dat destijds zei deed iedereen alsof je gek was.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die was ook gewoon enorm overhyped. Zat geen vorm in haar lichaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |