Ik heb ineens zin in babi spekquote:Auto vol chinees eten over de kop
In Tricht is vrijdagavond bij een ongeval een auto over de kop gegaan. Dat gebeurde om 17.40 op de kruising van de Oude Hoevenseweg met de Brugsteeg.
Bij een voorrangsfout belandde de auto door de klap op z'n kop. De bestuurster hoefde niet naar het ziekenhuis, concludeerde de toegesnelde ambulance. Met de tas Chinees die ze net gehaald had was het een stuk minder goed gesteld. Alle gerechten lagen door de auto heen verspreid. De andere auto met meerdere inzittenden raakte door de aanrijding zwaar beschadigd. Beide voertuigen zijn afgesleept door de berger.
Dat verklaart een hoop. Ik dacht dat het bloedvlekken waren.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
De hamvraag is: hoe is het met de sambal🐝
Spek is altijd babi.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:38 schreef Optimizer het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)ol-chinees-op-zn-kop
[..]
Ik heb ineens zin in babi spek
quote:Een man heeft vrijdagmiddag op de Lassuslaan in Dieren per ongeluk de auto van zijn buren in brand gestoken. Hij was aan het werk met een onkruidbrander op zijn oprit, toen het vuur oversloeg naar een coniferenhaag en daarna naar de auto van de buren.
quote:Een fietser raakte vrijdag gewond op de Postjesweg in Wageningen toen hij tijdens het oprijden van een vluchtheuvel zijn voorwiel verloor. Het wiel schoot los uit de voorvork, waardoor de man ten val kwam. Hulpdiensten brachten hem met hoofdletsel naar het ziekenhuis.
quote:Een automobilist raakte donderdagavond op de binnendoorweg van Mariënvelde naar Zieuwent van de weg, botste tegen een boom en kwam tot stilstand tegen een hek. De man is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Omwonenden keken op dat moment naar 112-nieuws op tv. Ze hoorden een klap en twijfelden of het uit de uitzending kwam of uit de buurt. Daarna liepen ze naar buiten om hulp te bieden.
Ik vroeg mij af of de kroepoek nog heel wasquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
De hamvraag is: hoe is het met de sambal🐝
Hard gelachenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een bloemlezing van fascinerende ongelukken in die link!
[..]
[..]
[..]
Dat ligt eraan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:51 schreef kladderadatsch het volgende:
Doodzonde van het voedsel maar de auto zal wel lekker geroken hebben.
Over 2 dagen niet meerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:51 schreef kladderadatsch het volgende:
Doodzonde van het voedsel maar de auto zal wel lekker geroken hebben.
Varken is niet altijd spek. Dus babi is niet altijd spek.quote:
Klopt ookquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Varken is niet altijd spek. Dus babi is niet altijd spek.
Dat laatste hebben wij ook een keer gehad. Ze hadden toen net Milly Boelen gevonden in de tuin van die politieagent. Dus op tv flitste alle blauwe zwaailichten tegemoet. Tot ik ineens dacht "lijkt wel alsof het buiten flitst". Dus gordijnen open, stond de hele straat volgende politiewagens, ambulances en een brandweerwagen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een bloemlezing van fascinerende ongelukken in die link!
[..]
[..]
[..]
ja overal ligt chinees.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Je zal maar bij een ongeluk gaan helpen en er ligt overal rooie drab met stukjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |