Ja bedankt. Had je wel even wat eerder mogen zeggen. Nu zit ik met de gebakken peren.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:37 schreef Aberkullie het volgende:
Odidosucces met je gammele kutinternet
Hogwarts klinkt als huigkanker door teveel deepthroatenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:45 schreef Hogwarts het volgende:
Odido klinkt als balzakkanker door teveel odol
Kun je nog annuleren nu het nog niet wordt geleverd?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja bedankt. Had je wel even wat eerder mogen zeggen. Nu zit ik met de gebakken peren.
Zo doe ik het ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Goed bezig TS. Laat dat hele Ziggo maar klappen en een ander bedrijf het hele zooitje overnemen, Ziggo krijgt dit niet meer op de rit. Ik gebruik al jaren mijn onbeperkte mobiele bundel bij Odido als hotspot
Met de top lag alles ineens plat ja, toen had ik ook voor de 2e keer sinds ik bij Odido zit problemen met mijn verbinding.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook.
Buiten dat het weleens een minuutje wegvalt als het meer dan 2 druppels regent, en vorige week met de top (toeval![]()
), heb ik eigenlijk niet veel te klagen.
Mijn zus is laatst overgestapt naar Delta.
Ging goed, volgens de laatste berichten.
is hier anders retestabielquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:37 schreef Aberkullie het volgende:
😂😂quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hogwarts klinkt als huigkanker door teveel deepthroaten
Zyxel modem?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
is hier anders retestabiel
en minder storingen dat ziggie
Dan heb je geluk.quote:
Sow hé, ruig hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
DIe modem zet ik zo snel mogelijk is brige modus. Ik gebruik een wifi mesh apparatuur
Maand verder, 0 problemen gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:37 schreef Aberkullie het volgende:
Ja maar wel een monteur die niets snaptquote:
Die monteur was van Guideon. Niet van Odidoquote:Op maandag 28 juli 2025 10:09 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Ja maar wel een monteur die niets snapt
Dubbel kut dusquote:Op maandag 28 juli 2025 10:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die monteur was van Guideon. Niet van Odido
Mooi om te horen, ik had wat gedoe bij overstappen (technische dienst die niks snapt) maar heb nu ook weer stabiel internetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |