Dat zou ik wel doen ja, of een mitamientjesoplossing ofzo.quote:
Ze moeten 2 liter overal met zich mee slepen ja?quote:
Je hebt ook obese mensen die hun "hydration station" showen net tig siroop en poedertjes.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom water drinken als je ook cola kunt klappen.
Elke 3 stappen hier ook een watertappunt + bij bijna alle Albert Heijns een watertappunt...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Sowieso die grote flessen. Net alsof er in Nederland nergens een kraan is.
@Lienekienquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:06 schreef Marsenal het volgende:
Welke fok!ster zullen we mentionen om uitsluitsel te brengen?
Da's primaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:09 schreef Evangelion het volgende:
En dunne mensen met een teringgrote waterfles?
asking for a friend
Wat zijn schommelaars?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:24 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik ben vandaag 2x in de lach geschoten, puur omdat ik 2 schommelaars zag lopen. (waterflessen boeien me niet zo, postzakken is een ander verhaal. RIP Dries)
Ik kreeg gelijk een deuntje in m'n hoofd
Bekijk deze YouTube-video
Edit oh, schopje JUI dan maar
Voel je je beter als je aan fatshaming doet?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:52 schreef Mikeytt het volgende:
Valt me iets op de laatste tijd... Waarom hebben al die moddervette mensen tegenwoordig zo'n tantoegrote waterfles bij zich van net geen 2 liter?? Snap dat je meer water nodig hebt als calorierijk persoon, maar waarom gelijk zo'n monster van een ding?
Weinig fatshaming aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:20 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Voel je je beter als je aan fatshaming doet?
Deze man weetquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het waggel-loopje mensen met veel overgewicht krijgen, een beetje zoals een penguïn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |