Als je het kijkt op een Chinese of Russische streamingswebsite, is het niet erg.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
Ik doe mijn best.
Het is alleen jammer dat Andor (van Disney) zo'n fantastische serie is.
Ik download via torrents.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je het kijkt op een Chinese of Russische streamingswebsite, is het niet erg.
Goed punt, misschien moeten we ook kijken wat z'n politieke positie is om het af te keuren. Als hij niet met dictatoriale regimes mee wil waaien is het misschien nog een pass.quote:
Rutracker?quote:
Geen zin om een abbo te nemen voor een enkele seriequote:
Eerste die ik aanklik (omdat ik aan startpagina.nl moest denken)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:18 schreef Hanca het volgende:
Er is trouwens een website voor Europese alternatieven, als je zelf wel heel graag de VS wil boycotten: https://european-alternatives.eu/
Ik heb juist geen zin om 28 abo's te nemen om maar te kunnen kijken wat ik wil kijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen zin om een abbo te nemen voor een enkele serie
Ja, ik dus ook niet. En ik ben old-skool, dus ik heb de bytes liever op een hd staan dan dat ik ze stream.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb juist geen zin om 28 abo's te nemen om maar te kunnen kijken wat ik wil kijken.
Je moet wel aardig je best doen om alle digitale producten van Amerikaanse bodem te mijden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:11 schreef Marsenal het volgende:
Niet eens dat ik Amerikaanse producten bewust ontwijk, maar ik kan even niet bedenken wat ik eigenlijk allemaal vam Amerikaanse bodem heb of gebruik. Ik denk dat ik ze al boycot. Je mag van mij echter wel 2 miljoen Oeigoeren in een kamp houden.
Onderdelen, misschien. Maar qua apparatuur heb ik veel Aziatische merken. Niet dat ik weet waar mijn broodrooster of koffieautomaat vandaam komt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet wel aardig je best doen om alle digitale producten van Amerikaanse bodem te mijden.
Ik zeg, digitale producten. Alles van Microsoft, Amerikaanse cloudproducten en -diensten en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Onderdelen, misschien. Maar qua apparatuur heb ik veel Aziatische merken. Niet dat ik weet waar mijn broodrooster of koffieautomaat vandaam komt.
Yup, gebruik ik natuurlijk. Betaal er nooit zelf voor, maar ja, dat maakt het niet minder waar.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zeg, digitale producten. Alles van Microsoft, Amerikaanse cloudproducten en -diensten en ga zo maar door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |