abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218125754
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 02:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik lees nu al een paar keer over de reactie Michelle, Koen en Jacqueline en moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb waar het dan over gaat en waar die reactie dan gezien is
Ze gaven een reactie aan realityfbi.
pi_218125774
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 02:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik lees nu al een paar keer over de reactie Michelle, Koen en Jacqueline en moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb waar het dan over gaat en waar die reactie dan gezien is
In de stories van realityfbi zijn ze gevraagd een reactie op de "juice" van juicechannel
pi_218125778
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 07:07 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Oh het was al gezegd 🤣
pi_218125793
Wat heeft Debbie eigenlijk weer allemaal voor een zooi gekocht bij de Hema, die Takkie en Nijntje dingen...ik vind het ook best schattige spulletjes, maar wat móet je ermee? En ik vind het ook een beetje infantiel voor een 30-jarige...
pi_218125809
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Wat heeft Debbie eigenlijk weer allemaal voor een zooi gekocht bij de Hema, die Takkie en Nijntje dingen...ik vind het ook best schattige spulletjes, maar wat móet je ermee? En ik vind het ook een beetje infantiel voor een 30-jarige...
Ik vind het vooral onnodig voor iemand die net met een opruimcoach haar hele huis door geweest is, om te kunnen ‘ontspullen’.
pi_218125910
Ik kan het zo even niet terug terugvinden maar iemand schreef hier iets over de vlog van BWvP, die verbouw Q&A.
Dus ik heb een poging gewaagd om deze te kijken. Eerste 10 min. heb ik volledig gezien: K die in een soort van negeermodus naar M zit, zich steeds van haar afdraait en nauwelijks op haar reageert en J die er nog steeds bij zit als een bakvis, een verliefde puber compleet met bijbehorend gegiechel. De rest van de vlog heb ik steeds stukjes vooruit gespoeld. Zij kunnen echt niet praten. Gemompel, gehakkel. Daar is toch niet naar te luisteren?
pi_218125915
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Wil jij dan geen Nijnte op je jas of drinken uit een beker waar heel langzaam Nijntje tevoorschijn komt?
pi_218125944
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wil jij dan geen Nijnte op je jas of drinken uit een beker waar heel langzaam Nijntje tevoorschijn komt?
Die laatste zou ik dan nog wel grappig vinden (maar zou het niet kopen) maar volgens mij was ik jonger dan 8 dat ik patches op mijn kleding leuk vond 😂 ik heb alleen een reis rugzak van vroeger waar ik alle vlaggen op naaide waar ik geweest was 😂
pi_218125955
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 07:07 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Ah dat verklaard waarom ik het niet gezien heb, want die volg ik niet 😅
pi_218125961
quote:
"Werken lukte me na haar geboorte niet meer, daarvoor deed ik wat figurantenwerk."
🤔😂 Ja zo kan je het ook noemen 😂👌
pi_218125963
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 18:29 schreef Earring het volgende:

[..]
Die twee jongste gaan toch niet mee hoop ik?
Ze heeft niemand die op kan passen als ze zoiets heeft, ik vindt het stom , alle aandacht even naar Guus voor een keer kan niet.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218125964
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Triest in alle opzichten.
'Het is me nooit te veel'
Zegt mw die contant aan t zaniken is op insta over dat haar kinderen niet slapen, niet eten etc.
En ze gebruikt geen anticonceptie vanwege haar eigen gezondheid, er bestaat zoiets als condooms he ( I know, niet 100% betrouwbaar), daar zitten geen hormonen in.

Ik vind het echt sneu voor de kinderen en dan wil ze er het liefst nog een 🤦‍♀️
pi_218125981
ik
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zegt mw die contant aan t zaniken is op insta over dat haar kinderen niet slapen, niet eten etc.
En ze gebruikt geen anticonceptie vanwege haar eigen gezondheid, er bestaat zoiets als condooms he ( I know, niet 100% betrouwbaar), daar zitten geen hormonen in.

Ik volg haar niet, lees alleen dit interview, maar waar leeft ze dan van?
pi_218125984
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 23:30 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik ben compleet flabbergasted door het gedrag van AM en Maarten vandaag. Een bolderkar meenemen voor die 3x vallen van de auto naar school.. AM die zichzelf wéér buiten de situatie en haar gezin zet door er, phone first, achteraan te hobbelen. Ze kan het niet eens opbrengen om bij de tafel te gaan staan bij het tekenen, wat voor moeder ben je dan 🤮 Maarten moet zich ook kapot schamen dat hij dit allemaal maar oké vindt.
Maarten denkt alleen maar aan geld , toen hij van dat paard afviel zei hij toch ook , je filmpt toch wel he , bang dat ze content missen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218125998
Nog even over dat boek van AM, ik denk dat ze dat alleen doet om maar niet onder het hakblok van Tim Hofman te komen , die toch de influencers wil gaan onderzoeken .
Nu kan ze zeggen kijk ik sta aan de goede kant ik zie (zgn) de negatieve kanten ook blabla bla
pi_218126002
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

‘Ik heb dit de mannen altijd verteld. Ze vonden het prima, als ze maar niet voor een kind op hoefden te draaien’ en ‘mijn ouders vinden het maar niks, maar ze zien dat ik het goed doe’. Volgens mij zijn deze zinnen ook regelrechte onzin. Maar goed, ik geloof ook echt niet dat ze alles alleen maar met de bakfiets doet. En het is een artikel van Hester Zitvast, die schrijft wel vaker onzin. Ook interview(s) met Annemarie toch, waar we nogal wat leugens in terug zagen? Of ben ik nu in de war met andere ‘journalisten’? 😂
pi_218126004
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:24 schreef Vingerkeautje het volgende:
ik
[..]
Bijstand, kinderbijslag en toeslagen.
pi_218126012
quote:
ik
[..]
Uitkering, tegemoetkomingen, toeslagen, kwijtscheldingen, reclameshoots met haar kinderen en misschien nog wel wat ‘figurantenwerk’ in ‘films’ voor volwassenen.
Veel kleding en spullen krijgt ze gesponsord.

En ze is tegen vaccinaties, tegen het CB etcetera, dus ook tegen anticonceptie.
pi_218126015
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:29 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
‘Ik heb dit de mannen altijd verteld. Ze vonden het prima, als ze maar niet voor een kind op hoefden te draaien’ en ‘mijn ouders vinden het maar niks, maar ze zien dat ik het goed doe’. Volgens mij zijn deze zinnen ook regelrechte onzin. Maar goed, ik geloof ook echt niet dat ze alles alleen maar met de bakfiets doet. En het is een artikel van Hester Zitvast, die schrijft wel vaker onzin. Ook interview(s) met Annemarie toch, waar we nogal wat leugens in terug zagen? Of ben ik nu in de war met andere ‘journalisten’? 😂
Zo'n typisch 'vrouwen blaadje journalist' idd.
pi_218126021
quote:
ik
[..]
Uitkering en toeslagen. Ooit vertelde ze in een ander interview dat ze daar prima van rond kan komen (+/- 3200 p/m, kinderbijslag niet meegerekend).
pi_218126023
Ik keek even op de Vriendin-pagina op FB om te zien welke reacties er zouden komen, maar het staat er niet op?
(En jeetje, wat een enorme hoeveelheid artikelen plaatsen ze daar per dag..)
pi_218126024
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:30 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Bijstand, kinderbijslag en toeslagen.
Vergeet haar acteer carrière niet hé... En de shoots van de kinderen
pi_218126030
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:29 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik ook niet. 4 of 5 kinderen in de bakfiets als ze naar het strand gaan, een bolderkar, parasol, strandlakens, eten/drinken/speelgoed er nog bij..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')