Ze gaven een reactie aan realityfbi.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik lees nu al een paar keer over de reactie Michelle, Koen en Jacqueline en moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb waar het dan over gaat en waar die reactie dan gezien is
In de stories van realityfbi zijn ze gevraagd een reactie op de "juice" van juicechannelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik lees nu al een paar keer over de reactie Michelle, Koen en Jacqueline en moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb waar het dan over gaat en waar die reactie dan gezien is
Ik vind het vooral onnodig voor iemand die net met een opruimcoach haar hele huis door geweest is, om te kunnen ‘ontspullen’.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Wat heeft Debbie eigenlijk weer allemaal voor een zooi gekocht bij de Hema, die Takkie en Nijntje dingen...ik vind het ook best schattige spulletjes, maar wat móet je ermee? En ik vind het ook een beetje infantiel voor een 30-jarige...
Wil jij dan geen Nijnte op je jas of drinken uit een beker waar heel langzaam Nijntje tevoorschijn komt?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
Wat heeft Debbie eigenlijk weer allemaal voor een zooi gekocht bij de Hema, die Takkie en Nijntje dingen...ik vind het ook best schattige spulletjes, maar wat móet je ermee? En ik vind het ook een beetje infantiel voor een 30-jarige...
Die laatste zou ik dan nog wel grappig vinden (maar zou het niet kopen) maar volgens mij was ik jonger dan 8 dat ik patches op mijn kleding leuk vond 😂 ik heb alleen een reis rugzak van vroeger waar ik alle vlaggen op naaide waar ik geweest was 😂quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wil jij dan geen Nijnte op je jas of drinken uit een beker waar heel langzaam Nijntje tevoorschijn komt?
Triest in alle opzichten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:11 schreef Loveischocolala het volgende:
https://www.vriendin.nl/p(...)erschillende-mannen/
"Werken lukte me na haar geboorte niet meer, daarvoor deed ik wat figurantenwerk."quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:11 schreef Loveischocolala het volgende:
https://www.vriendin.nl/p(...)erschillende-mannen/
Ze heeft niemand die op kan passen als ze zoiets heeft, ik vindt het stom , alle aandacht even naar Guus voor een keer kan niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Die twee jongste gaan toch niet mee hoop ik?
'Het is me nooit te veel'quote:
Ik volg haar niet, lees alleen dit interview, maar waar leeft ze dan van?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
'Het is me nooit te veel'
Zegt mw die contant aan t zaniken is op insta over dat haar kinderen niet slapen, niet eten etc.
En ze gebruikt geen anticonceptie vanwege haar eigen gezondheid, er bestaat zoiets als condooms he ( I know, niet 100% betrouwbaar), daar zitten geen hormonen in.
Ik vind het echt sneu voor de kinderen en dan wil ze er het liefst nog een 🤦♀️
Maarten denkt alleen maar aan geld , toen hij van dat paard afviel zei hij toch ook , je filmpt toch wel he , bang dat ze content missenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:30 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik ben compleet flabbergasted door het gedrag van AM en Maarten vandaag. Een bolderkar meenemen voor die 3x vallen van de auto naar school.. AM die zichzelf wéér buiten de situatie en haar gezin zet door er, phone first, achteraan te hobbelen. Ze kan het niet eens opbrengen om bij de tafel te gaan staan bij het tekenen, wat voor moeder ben je dan 🤮 Maarten moet zich ook kapot schamen dat hij dit allemaal maar oké vindt.
‘Ik heb dit de mannen altijd verteld. Ze vonden het prima, als ze maar niet voor een kind op hoefden te draaien’ en ‘mijn ouders vinden het maar niks, maar ze zien dat ik het goed doe’. Volgens mij zijn deze zinnen ook regelrechte onzin. Maar goed, ik geloof ook echt niet dat ze alles alleen maar met de bakfiets doet. En het is een artikel van Hester Zitvast, die schrijft wel vaker onzin. Ook interview(s) met Annemarie toch, waar we nogal wat leugens in terug zagen? Of ben ik nu in de war met andere ‘journalisten’? 😂quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
'Het is me nooit te veel'
Zegt mw die contant aan t zaniken is op insta over dat haar kinderen niet slapen, niet eten etc.
En ze gebruikt geen anticonceptie vanwege haar eigen gezondheid, er bestaat zoiets als condooms he ( I know, niet 100% betrouwbaar), daar zitten geen hormonen in.
Ik vind het echt sneu voor de kinderen en dan wil ze er het liefst nog een 🤦♀️
Bijstand, kinderbijslag en toeslagen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:24 schreef Vingerkeautje het volgende:
ik
[..]
Ik volg haar niet, lees alleen dit interview, maar waar leeft ze dan van?
Uitkering, tegemoetkomingen, toeslagen, kwijtscheldingen, reclameshoots met haar kinderen en misschien nog wel wat ‘figurantenwerk’ in ‘films’ voor volwassenen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:24 schreef Vingerkeautje het volgende:
ik
[..]
Zo'n typisch 'vrouwen blaadje journalist' idd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:29 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
‘Ik heb dit de mannen altijd verteld. Ze vonden het prima, als ze maar niet voor een kind op hoefden te draaien’ en ‘mijn ouders vinden het maar niks, maar ze zien dat ik het goed doe’. Volgens mij zijn deze zinnen ook regelrechte onzin. Maar goed, ik geloof ook echt niet dat ze alles alleen maar met de bakfiets doet. En het is een artikel van Hester Zitvast, die schrijft wel vaker onzin. Ook interview(s) met Annemarie toch, waar we nogal wat leugens in terug zagen? Of ben ik nu in de war met andere ‘journalisten’? 😂
Uitkering en toeslagen. Ooit vertelde ze in een ander interview dat ze daar prima van rond kan komen (+/- 3200 p/m, kinderbijslag niet meegerekend).quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:24 schreef Vingerkeautje het volgende:
ik
[..]
Vergeet haar acteer carrière niet hé... En de shoots van de kinderenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:30 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Bijstand, kinderbijslag en toeslagen.
Ik ook niet. 4 of 5 kinderen in de bakfiets als ze naar het strand gaan, een bolderkar, parasol, strandlakens, eten/drinken/speelgoed er nog bij..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:29 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
‘Ik heb dit de mannen altijd verteld. Ze vonden het prima, als ze maar niet voor een kind op hoefden te draaien’ en ‘mijn ouders vinden het maar niks, maar ze zien dat ik het goed doe’. Volgens mij zijn deze zinnen ook regelrechte onzin. Maar goed, ik geloof ook echt niet dat ze alles alleen maar met de bakfiets doet. En het is een artikel van Hester Zitvast, die schrijft wel vaker onzin. Ook interview(s) met Annemarie toch, waar we nogal wat leugens in terug zagen? Of ben ik nu in de war met andere ‘journalisten’? 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |