J heeft alleen regenlaarzen, gympen of crocs. Ze heeft geen sandalen, hebben we van de week ontdekt. En zo te zien zijn die laarzen aan de krappe kant, of de pasvorm is gewoon niet mooi. Arme meid. Maar zoals meer mensen hier zeggen: die sneeuwt net zo onder als G in huize Geerts…quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:17 schreef Toedeledoki36 het volgende:
[..]
Serieus! Hebben ze haar nou nog geen fatsoenlijke schoenen gekocht (gesponsord gekregen)?
Ze heeft al vaker aangegeven dat de middelste niet teveel moet eten en leek daarbij te suggereren dat dat was vanwege haar uiterlijk. Dus dat eten daar gaat sowieso niet helemaal op de meest gezonde manier.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:29 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Even gekeken. Ruzie om eten.
Ze heeft twee tieners die beide veel sporten. Zorg dan gewoon voor meer eten. Ik zou mij eerder kapot schamen als ouder als mijn kinderen vinden dat ze niet genoeg gegeten hebben.
Hier mag je maar een paar mensen meenemen, ik weet niet of dat bij andere scholen ook zo is? Bolderkar snap ik echt niet. Waarom? L. is bijna 5 toch? Ik heb soms de indruk dat de jongste twee daar wat klein gehouden worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:59 schreef Miste_28 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ook raar. Zo'n diploma uitreiking is maar 1x, waarom dan niet scouting afzeggen en met iedereen erheen? Dat zou ik iig doen
Vreemde bedoening daar. Zag ook dat lijstje van buitenschoolse activiteiten voor die middelste. Echt bizar.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:36 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze heeft al vaker aangegeven dat de middelste niet teveel moet eten en leek daarbij te suggereren dat dat was vanwege haar uiterlijk. Dus dat eten daar gaat sowieso niet helemaal op de meest gezonde manier.
Mocht hier nooitquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:33 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij een diploma-uitreiking kan prima klein grut, maar ik mis vooral al die broers en zussen die zo gek zijn op Guus.
Vreselijk dat gevecht om een bord pastaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:41 schreef Maremare het volgende:
[..]
Vreemde bedoening daar. Zag ook dat lijstje van buitenschoolse activiteiten voor die middelste. Echt bizar.
Ik vind dit echt heel raar en het komt op mij over alsof de meiden beide op een eet restrictie zitten?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vreselijk dat gevecht om een bord pasta
Ja zou daar ook niet tegen kunnen. Genoeg eten voor iedereen moet toch te regelen zijn. Krijg niet de indruk dat ze erg armlastig zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vreselijk dat gevecht om een bord pasta
Het gaat mij ook niet om dat ranking the stars 😉 maar de schijn op houden van kijk zie ons weer ‘gezellie’ zitten met elkaar. Zoals verwacht….quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind met zijn 3en voor de tv met ranking the stars aan nou niet perse romantisch 😅
Ik was ook maar 1x per week, maar dan is 1 wasje niet genoeg. 1x per week wassen betekent in ons geval niet 1x per week schone kleding aan. Ik was op zaterdag dan hebben mijn mannen weer schone werkkleding op maandag. (En de rest van de week)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik was ook 1x per week. We zijn met z'n drieën en ik jas de was er op 1 dag doorheen. Op die dag heb ik wel 2, 3 of 4 wassen.
Ranking the stars kijken was gisteren. Toen was de paniek nog niet uitgebroken 😜quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:20 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om dat ranking the stars 😉 maar de schijn op houden van kijk zie ons weer ‘gezellie’ zitten met elkaar. Zoals verwacht….
Haar gezeur de hele dag ging nergens over. Kappers zijn te duur, maar het is wel een echt beroep dus ze gaat het niet zomaar zelf doen! Als je inziet dat iets een beroep is, dan snap je toch ook dat iemand betaald moet worden voor het werk wat diegene verricht? En bij een kapper komt die betaling van… De klant…quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nou, de afspraak voor de kapper voor baby M is gemaakt hoor, bij een kapper die iets minder vraagt.
‘Het gaat er niet om dat ik het niet aan mijn kind wil uitgeven of kappers niet waardeer. Maar ik hoor dat in andere delen van het land ze het voor ¤5 of zelfs niks doen.’
Huh? Waarom zou je een kapper niet betalen voor haar/zijn werk?
Misschien als je er zelf iedere maand komt, dat ze dan zeggen ‘je bent zo’n goede klant, we knippen je kind wel even’ ofzo?
Dit vooral. AM noemt zo graag dat ze zo´n hecht gezin zijn maar er zijn de laatste tijd verschillende feestelijke gebeurtenissen geweest waarbij het gezin niet compleet was. Op zich begrijpelijk, volwassen kinderen hebben hun eigen leven, maar dat hecht-gezin-plaatje klopt niet meer zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:33 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij een diploma-uitreiking kan prima klein grut, maar ik mis vooral al die broers en zussen die zo gek zijn op Guus.
Dit is natuurlijk snel in scène gezet. Ik lees het net allemaal. Ik zou er in eerste instantie niet veel van hebben geloofd, totdat ik de tegen reactie van de poly lees en op beeld zie!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ranking the stars kijken was gisteren. Toen was de paniek nog niet uitgebroken 😜
Heb die Q&A bekeken … awkward idd! Volgens mij hadden J en K er niet echt zin in en voelden zich er nogal ongemakkelijk bij. Maar dat had ik ook met die reel van laatst dat M en J dezelfde kleding showden, zag er ook heel ongemakkelijk uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:27 schreef Limburgsemeid het volgende:
[..]
Je zou voor de lol eens die Q&A over de verbouwing moeten kijken op YouTube van hun. Ik kreeg daar zo’n ongemakkelijk gevoel bij. Vooral van K richting M.
Mij verbazen deze verhalen dan ook niet echt van vandaag.. dit zag je al weken aankomen.
Goed, of het waar is en hoe en wat is erg genoeg voor de kindjes die hier weer in zitten.
Exact, de familie loop er bij alsof ze de avondvierdaagse gaan lopen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:11 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sneue bedoeling de diploma uitreiking. Am slaat de plank behoorlijk mis door weer alles om zichzelf te laten draaien. Guus is zo’n leuke jongen. Lot vind ik niet perse verwend, het is gewoon een jongste kind.
Wat me wel opviel is dat Guus op van die oude bruine schoenen liep. Het was zijn diploma uitreiking, daar had an toch ook wat meer aandacht aan mogen besteden voor die jongen? Mijn tweeling jongens zijn net zo oud als Guus. Ik zag bij hun diploma uitreiking dat de meeste jongens veel aandacht aan hun uiterlijk besteed hadden. Goede sneakers, coole jeans en een “net” shirt of overhemdje.
Ik lees nu al een paar keer over de reactie Michelle, Koen en Jacqueline en moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb waar het dan over gaat en waar die reactie dan gezien isquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:05 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk snel in scène gezet. Ik lees het net allemaal. Ik zou er in eerste instantie niet veel van hebben geloofd, totdat ik de tegen reactie van de poly lees en op beeld zie!
Dit is precies wat ze deden toen de poly net uit kwam. En dit is ook precies wat ze deden toen juice channel meldde dat er ruzie was met de ouders en broer van MB omdat zij de poly niet konden accepteren. Volgens mb niets aan de hand. Pas veel later toen alles weer koek en ei was, heeft ze er voorzichtig iets over gemeld.
Ik kan me nog heugen dat de kinderen van mb op werden gehaald om Sinterklaas te vieren. K, jvp en mb mochten niet mee.
Zo is het nu ook. Ik denk, en dat komt precies door hun eigen reactie, dat er flinke “troubles in paradise” zijn. En dat verklaart precies waarom mb zoveel stress heeft gehad en 20 kilo is afgevallen
Ze waren vast en zeker de attractie van de diploma uitreiking, mijn god, alsof ze een dagje uit gingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:11 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sneue bedoeling de diploma uitreiking. Am slaat de plank behoorlijk mis door weer alles om zichzelf te laten draaien. Guus is zo’n leuke jongen. Lot vind ik niet perse verwend, het is gewoon een jongste kind.
Wat me wel opviel is dat Guus op van die oude bruine schoenen liep. Het was zijn diploma uitreiking, daar had an toch ook wat meer aandacht aan mogen besteden voor die jongen? Mijn tweeling jongens zijn net zo oud als Guus. Ik zag bij hun diploma uitreiking dat de meeste jongens veel aandacht aan hun uiterlijk besteed hadden. Goede sneakers, coole jeans en een “net” shirt of overhemdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |