Nou ja oké, maar de optie is er als back-up eventueel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, hij laat zien dat Duitsers eigenlijk gewoon Twentenaren zijn
[..]
Hmm, ik hoop dat er nog een wat betere link komt. Een in Spanje wonende Nederlander met een Colombiaanse ex die hem jaren terug interviewde, vind ik eerlijk gezegd wel erg mager.
Hij moet gewoon niet winnen, dan is dat probleem ook opgelost! Maar ik zie niet in wie hem zou kunnen verslaan. Al was hij in zijn eentje een ploeg, dan wint heel Visma nog niet van hem.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja oké, maar de optie is er als back-up eventueel.
Mmmm dat klinkt lekker zegquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Mweh. Ik weet niet wat mijn buren aan het maken zijn, maar het ruikt alsof ze gevulde knoflook met knoflookvulling makenJemig.
quote:
Geen verrassing dat jij het lekker vindt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Mmmm dat klinkt lekker zegMisschien nog knoflook-ijs toe ook
Het klopt dat ik knoflook echt heerlijk vindquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen verrassing dat jij het lekker vindt.
[ afbeelding ]
Mijn buurman komt trouwens uit Limburg, zou dat ook knoflook-gebied zijn? Het ligt wel in het zuiden.
Ik hou ook wel erg van knoflook hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen verrassing dat jij het lekker vindt.
[ afbeelding ]
Mijn buurman komt trouwens uit Limburg, zou dat ook knoflook-gebied zijn? Het ligt wel in het zuiden.
Ze complementeren elkaar zelfs heel goedquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klopt dat ik knoflook echt heerlijk vindMaar ui ook. Het zijn geen vijanden van elkaar.
Nee, is helemaal niet verrassendquote:
Zeker niet! Ik ben wel meer team ui.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klopt dat ik knoflook echt heerlijk vindMaar ui ook. Het zijn geen vijanden van elkaar.
Laatst was het warm en vond je het allemaal wel lekker en je bent al een soort van halve buitenlander. Moet je ook niet eens naar Spanje gaan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou ook wel erg van knoflook hoorMeer nog dan van ui.
Over 2 weken bevind ik mij weer een paar dagen op Mallorcaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker niet! Ik ben wel meer team ui.
[..]
Laatst was het warm en vond je het allemaal wel lekker en je bent al een soort van halve buitenlander. Moet je ook niet eens naar Spanje gaan?
Ik zag het ook al. Ik vroeg me al af. Is dat nog wel een Nederlandse ploeg.quote:
Geen idee. En nee, maar daar mis je ook niks aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Lieke Martens is net bevallen toch? Zij speelt niet mee toch?
Die heeft al afscheid genomen van het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Lieke Martens is net bevallen toch? Zij speelt niet mee toch?
Die was eigenlijk voor haar zwangerschap al gestopt. Alleen wist ze dat zelf nog niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. En nee, maar daar mis je ook niks aan.
Nu al?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heeft al afscheid genomen van het Nederlands elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |