Laatste vlucht is al wegquote:
Jammerquote:
quote:
quote:
* boksquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
Airco staat nog wel aan hier in de slaapkamer
Trustequote:
Goedzo.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen dagje werken op kantoor en dan savonds uit eten met het gezin. Wel zin in moet ik zeggen
Het is bijna morgenquote:
Ik vind die gewoon lekkerderquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
ja en?
zelf maken is niet zo moeilijk toch?
Ik at die vaak bij backstage in Nijmegen. Een kroeg die helaas sinds covid niet meer open is geweesr. In ieder geval niet terwijl ik er wasquote:
Vlamtosties?quote:
Zegt me niet direct iets. Even googlen of ik daar vroegah ooit ben geweestquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik at die vaak bij backstage in Nijmegen. Een kroeg die helaas sinds covid niet meer open is geweesr. In ieder geval niet terwijl ik er was
Dio en gonzo misschien?quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zegt me niet direct iets. Even googlen of ik daar vroegah ooit ben geweest
Ohquote:
Ben er nog nooit geweest zie ikquote:
wat?quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit gaan ze binnenkort live op Netflix uitzenden. Erg vet
wat?quote:
oh ik dacht dat ze een enorme hotdog met broodje de lucht in gingen schietenquote:
Het is geen ter land ter zee en in de luchtquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze een enorme hotdog met broodje de lucht in gingen schieten
ik zag vanmiddag een lesauto rijden van https://www.dumo.nu/quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:36 schreef DJMO het volgende:
@:rob is gemeen
Ik ben gek op honden, hij moet er niks van hebben.
In de aflevering van Melinda Gordon die ik net zat te kijken komt er een geest van een hond voor. Dus ik denk: de ideale oplossing : een spookhond!
Maar Nou mag ik zelfs geen spookhond van hem adopteren
neem een hotdogquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:36 schreef DJMO het volgende:
@:rob is gemeen
Ik ben gek op honden, hij moet er niks van hebben.
In de aflevering van Melinda Gordon die ik net zat te kijken komt er een geest van een hond voor. Dus ik denk: de ideale oplossing : een spookhond!
Maar Nou mag ik zelfs geen spookhond van hem adopteren
Ja nee, die neemt hij in beslag om op te eten en dan heb ik nog steeds niksquote:
LOLquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
ik zag vanmiddag een lesauto rijden van https://www.dumo.nu/
ik dacht echt ff dat jij het was![]()
![]()
![]()
![]()
Duif met maretak in z'n snavelquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan niet eens zien wat het is op desktop
Een vogelquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan niet eens zien wat het is op desktop
Spuit 12quote:
We gaan een mooie nacht tegemoet.quote:
ik denk dat ik over een uur ofzo mijn bewustzijn verliesquote:
Ik werd wakker van een burenruzie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat ik over een uur ofzo mijn bewustzijn verlies
Oei... Dat is niet zo bestquote:
Mijn flat is over het algemeen ook lekker rustig, goed geïsoleerd ook. Maar als er dan eens een incident is, dan is 't ook wel meteen raakquote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
ben gelukkig gezegend met een rustige flat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |