SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wilde kapen met deze TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had StevenHyde de drugsdealer als TTHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 2: De Likestrijd Gaat Verder!![]()
is ook zoquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:27 schreef StevenHyde het volgende:
Nou bijna half 10. Denk dat de buurt denkt dat ik hier voor een drugsdeal zit ofzoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
zie je de krantenkoppen al?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik had StevenHyde de drugsdealer als TT
Man houdt zich verdacht in auto vlakbij schoolfeest minderjarigen
""ja agent, ik zit op mijn dochter te wachten""![]()
Misschien héquote:
Omdat het geen echt woord isHey there sunshine lift my heart
"Ik zie daar een pak Bastognekoeken liggen. Hee maar dat heb ik eerder gezien, zit u misschien op zo'n website, ik ben even de naam kwijt, een forum of vlogsite?".quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
zie je de krantenkoppen al?
Man houdt zich verdacht in auto vlakbij schoolfeest minderjarigen
""ja agent, ik zit op mijn dochter te wachten""![]()
Niet met Janssen?Hey there sunshine lift my heart
ja agent, u bent bij deze gebolkt!quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ik zie daar een pak Bastognekoeken liggen. Hee maar dat heb ik eerder gezien, zit u misschien op zo'n website, ik ben even de naam kwijt, een forum of vlogsite?".![]()
![]()
Nee, in de ganzenstad zijn er nu rellen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
Dansjes met de gansjes door het ganse land![]()
Ga jij ff lekker reïncarneren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FC duckstad weer eens gewonnen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, in de ganzenstad zijn er nu rellen.Hey there sunshine lift my heart
Oh ben je aan het rellen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, in de ganzenstad zijn er nu rellen.
Uw ADH vitamine Worst
Syriërs...quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
FC duckstad weer eens gewonnen?![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker reïncarneren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker reïncarneren!
Ben al geen fan van dit leven hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop niet dat er nog een volgende isHey there sunshine lift my heart
Just eatquote:Hey there sunshine lift my heart
Kusje deropquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee. Die zijn gisteren bij mij langs gekomen. Pleegmoeder wilde mij geen 5 uur in het ov laten zwoegen met die operatiewond.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:53 schreef FreshFruit het volgende: [..] Heb je bezoekje gedaan aan je kanjers?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
I'm surrounded by morons!
De bezorgde burgers bij Kree zijn al zo oud dat ze kunnen rellenquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Die zijn gisteren bij mij langs gekomen. Pleegmoeder wilde mij geen 5 uur in het ov laten zwoegen met die operatiewond.![]()
wat bof je daar toch ontzettend mee!!!!![]()
![]()
Ik ook
Maar ook stapjesHey there sunshine lift my heart
Kusjesquote:
En knuffelsHey there sunshine lift my heart
maar die leest toch niet terugquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
kree heb ik al gementioned in het volkomen randomness topic.![]()
![]()
Ja. Is goudquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]![]()
wat bof je daar toch ontzettend mee!!!!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zout eropquote:I'm surrounded by morons!
Heb zoute chipjes opquote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 2: De Likestrijd Gaat Verder!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: