Die stonden gisteren al bij de aftelling van het Blok.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Er zijn ook ramptoeristen op de Kijkdag afgekomen... die ook nog ff willen test-poepen...
Als dit in mijn wijk was en ik er overlast van had zou ik zeer zeker ook kijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Er zijn ook ramptoeristen op de Kijkdag afgekomen... die ook nog ff willen test-poepen...
En je betaalt waarschijnlijk ook nog veel geld voor de VVE (ik heb niet op Funda gekeken)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien stom hoor; als je geld hebt ga je toch niet in iets wonen dat op een starterswoning lijkt?
Van zulke dingen heb ik echt de ballen verstandquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En je betaalt waarschijnlijk ook nog veel geld voor de VVE (ik heb niet op Funda gekeken)
Maar ja, de omgeving van Grave is best aardig lijkt me... en de woningmarkt niet supergoed...
Wordt tijd dat je daar kijkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En je betaalt waarschijnlijk ook nog veel geld voor de VVE (ik heb niet op Funda gekeken)
Maar ja, de omgeving van Grave is best aardig lijkt me... en de woningmarkt niet supergoed...
Nou, met een paar ramen zou ik wel prettig vinden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom willen mensen een lichte slaapkamer?
Om te luchten wel jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, met een paar ramen zou ik wel prettig vinden.
Dat krijgen ze vast hun hele leven te horen...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die stonden gisteren al bij de aftelling van het Blok.
"Vrouwtje"... he wat denigrerend tegen over vrouwen weer!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ia die keuken zo hoog of dat vrouwtje zo laag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
"Vrouwtje"... he wat denigrerend tegen over vrouwen weer!
Ik ben zelf ook een vrouwtje van 1.58SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nait soezen!!!![]()
![]()
!!!!
Uhm...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
Die oproep voor het volgende seizoen"Heb je na het zien van Het Blok zin om zelf mee te doen?"
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een vrouwtje van 1.58
Dus nait soezen!!!![]()
![]()
!!!!
Toevallig wel. Heb meteen vandaag een nieuwe accu-schroefboor-machine gekocht bij de Gamma (serieus!).quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
Die oproep voor het volgende seizoen"Heb je na het zien van Het Blok zin om zelf mee te doen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |