Ik ben ook geen 12 meer, en toch doe ik nog regelmatig pindakaas, hagelslag (puur) en aardbeienjam op mijn bammetje.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:50 schreef Optimizer het volgende:
Ik doe enkel kaas, vleeswaren of iets smeerbaars uit de koeling op mijn brood, ik ben geen 12 meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:57 schreef r_one het volgende:
Het hagelt het hagelt ....Dat blonde jochie met die rode pet schuin op z’n hoofd is muzikant (en Beatleskenner) Yorick van NordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zingen zat er al vroeg in dusquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat blonde jochie met die rode pet schuin op z’n hoofd is muzikant (en Beatleskenner) Yorick van Norden
Venz heeft geen wittequote:Op donderdag 3 juli 2025 18:53 schreef The_Verve het volgende:
Hagelslag is voor mietjes. Echte bazen eten Chocovlokken.
Ach jochie toch. Ben je een beetje onzeker? Hoeft niet hoor!quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:50 schreef Optimizer het volgende:
Ik doe enkel kaas, vleeswaren of iets smeerbaars uit de koeling op mijn brood, ik ben geen 12 meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |