SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Downy Luchtbedquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)-cm/1004004012255798
Als je dat kind erbij krijgt dan laat maar.quote:
yeaaa, nee. Zwaar groot log, helemaal shit voor festivalcampingquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou zeg, ben je kieskeurig!?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Zonde wel eigenlijk.
Al voldoen die van een ander meestal toch niet.....
quote:
Hele nacht op die hobbels liggenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Licht qua kleur?quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:00 schreef rival het volgende:
Gaat de TT over die mannen Bal? Dat mag niet he.
En dit.quote:
Maar slaapt wel 100x beter.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
yeaaa, nee. Zwaar groot log, helemaal shit voor festivalcamping
Oh nee, dat had ik niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende: [..] Ja dat ze zo lekker onder het vlees snijden en er een stuk huid los bovenop ligt
![]()
Nou, de meeste blowers die ik ken zijn ook rokers. Dus die hebben een andere verhouding tabak dan wat ik lekker vindt. Ik rook niet.quote:
Je moet het luchtbed natuurlijk niet keihard oppompen.quote:
Moet je die wel hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
2x op en neer lopen? Dude wat voor mietje ben je dan? Gewoon zo'n rugzak van 90 liter op je rug binden en gaan.
Nee maar waarom mag dat niet ?quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:00 schreef rival het volgende:
Gaat de TT over die mannen Bal? Dat mag niet he.
Moet je die kopen, aanrader. Dat je die nog niet hebtquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je die wel hebben.
Dit jaar heb ik wel een grotere rugtas waarmee het moet lukken.
Hey rugzak, waar ga je met crackie heenquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
2x op en neer lopen? Dude wat voor mietje ben je dan? Gewoon zo'n rugzak van 90 liter op je rug binden en gaan.
Ik ben 167 cm en ik heb ook een rugzak van iets van 70 of 80 liter hoor. Gewoon gaan met die banaanquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hey rugzak, waar ga je met crackie heen
hoezo mietje?quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Moest gniffelen.quote:
Post was voor NatteKat bedoeltquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo mietje?ik ben klein, waar wil je dat ik al die spullen laat
Nee, roomblankquote:
Ik heb er één van 60L nu, groot zat.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je die kopen, aanrader. Dat je die nog niet hebt
Waarom ben je dan uit Rotterdam vertrokken?quote:
Gewoon alles op en aan binden. Huppa.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er één van 60L nu, groot zat.
Daarom moest ik gniffelen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan uit Rotterdam vertrokken?
ja daar waren wel echt veel knappe mannenquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan uit Rotterdam vertrokken?
quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke klemzuipen gaat wellicht wat ver maar goed aangeschoten is helemaal oke. En iedere dag drinken want 'haha gezellig' vindt men ook oke. Maar het is gewoon drugs, ik snap dat verschil niet met inderdaad andere drugs
helemaal als we het gaan hebben over drugs die niet schadelijk is voor je lichaam bij af en toe gebruiken, in tegenstelling tot alcohol? maar ja, wie ben ikIk vind daar ook wat van. Ik drink geen alcohol maar jointje roken doe ik zo nu en dan wel. Vind alcoholhoudende dranken niet lekker en ik word er snel misselijk van, 0,0 bier kan ik bijvoorbeeld prima hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas is blowen wel schadelijk ivm het roken ervan, vapen is beter wat dat betreft. Maar THC op zich is veel minder schadelijk dan alcohol.
Sorry voor de teleurstelling.quote:
Maar wél getint.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar waren wel echt veel knappe mannen
quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sorry voor de teleurstelling.
Dat geloof ik meteenquote:
ahhh zo, ja dat klopt misschien welquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Nou, de meeste blowers die ik ken zijn ook rokers. Dus die hebben een andere verhouding tabak dan wat ik lekker vindt. Ik rook niet.
waar wil je dat ik een rugzak laat als mn rug al bezet is door een tent die echt nergens anders kan vanwege het formaat en vormquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben 167 cm en ik heb ook een rugzak van iets van 70 of 80 liter hoor. Gewoon gaan met die banaan
Voor 5 dagen Oostenrijk zat ie propvol, al moest er ook nog een kleinere tas in. Denk dat er nog minimaal één bij moet komen om alle kampeer- en zwemzooi ook mee te kunnen nemen. Waarschijnlijk twee, maar dat is nog steeds één keer wandelen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon alles op en aan binden. Huppa.
Tent iemand anders laten dragen en karretje.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen
[..]
ahhh zo, ja dat klopt misschien wel
[..]
waar wil je dat ik een rugzak laat als mn rug al bezet is door een tent die echt nergens anders kan vanwege het formaat en vorm
Nee, ik ook niet. Nu wel zin in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, en nouja ik vind die verschillen gewoon weird denk ikquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind daar ook wat van. Ik drink geen alcohol maar jointje roken doe ik zo nu en dan wel. Vind alcoholhoudende dranken niet lekker en ik word er snel misselijk van, 0,0 bier kan ik bijvoorbeeld prima hebben.
Helaas is blowen wel schadelijk ivm het roken ervan, vapen is beter wat dat betreft. Maar THC op zich is veel minder schadelijk dan alcohol.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tent iemand anders laten dragen en karretje.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er is een Spanje een vrij bekende Portugese Voetballer (Diogo Jota van Liverpool) verongelukt (samen met zijn broer). Van de foto van het wrak van de auto word je ook niet echt vrolijk....Hoe is dat gebeurd vraag ik me dan af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Er is een Spanje een vrij bekende Portugese Voetballer (Diogo Jota van Liverpool) verongelukt (samen met zijn broer). Van de foto van het wrak van de auto word je ook niet echt vrolijk....Te hard gereden zeker? Gezien het wrak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een Spanje een vrij bekende Portugese Voetballer (Diogo Jota van Liverpool) verongelukt (samen met zijn broer). Van de foto van het wrak van de auto word je ook niet echt vrolijk....jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Las dat ze van de weg waren geraakt en de auto in brand was gevlogen
Te hard? Als ie er zo uitziet dan vloog ie veel te laag.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Te hard gereden zeker? Gezien het wrak...
Er is een Spanje een vrij bekende Portugese Voetballer (Diogo Jota van Liverpool) verongelukt (samen met zijn broer). Van de foto van het wrak van de auto word je ook niet echt vrolijk....Het is dat je aan het wiel nog kan zien dat dit ooit een Lambo was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Jij past gewoon zelf in zo'n rugzak.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo mietje?ik ben klein, waar wil je dat ik al die spullen laat
klapband tijdens het inhalenquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is dat gebeurd vraag ik me dan af.
Uitgebrand iig. Hoe precies wordt nog onderzocht... Waarschijnlijk een klapband bij een inhaal manoeuvre...quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Te hard gereden zeker? Gezien het wrak...
hahahaha, ik zou dit willen testen maar denk dat er een groot deel in pastquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij past gewoon zelf in zo'n rugzak.
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, ik zou dit willen testen maar denk dat er een groot deel in past
wacht, ik had ooit dat filmpje laten zien dat ik een ikea shoppingbas pas toch?![]()
Dafuq.quote:
wat is er 65cm?quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oke die rechter is écht te groot, dus een van die andere twee. Ga dit besluiten als heel mn tas is ingepakt
ouiquote:
Ene is wat langer, breder en dikkerquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:13 schreef Nizno het volgende:
zit er een verschil ook in de maten of is het alleen de dikte/kwaliteit/weetikwat da verschilt?
Is ook weirdquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en nouja ik vind die verschillen gewoon weird denk iksnap het wel als mensen niet van rook houden oid maar doe neit alsof dat zoveel erger is dan alcohol, die snap ik niet. Maarja, he, het zijn mensen en we zijn niet te snappen
[..]dit doet me denken aan die oplossingen van 'heb pijn aan mn arm' en dat ergens een moeder zegt 'dan hak je hem er toch af Xd xD hahahaha xD'
ja, hahhhaaah xD
ik kan niet op mn rug slapen...quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is net genoeg om op je rug stil te liggen
Junk gespot.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Is ook weird![]()
Mij boeit het verder niet zo wat men ervan vind. Ben op FOK al meerdere keren voor junk uitgemaakt omdat ik aangaf dat ik wel eens een joint rook, vervolgens posten dezelfde users in een ander topic dat ze stoer aan de zuip zijn geweest en met koppijn rondlopen. Je zou er maar trots op zijn...
Ik heb deze week bijv. verlof en rook dat wat meer. Ga zo nog stukje lopen en de jonko gaat mee.
dan zou ik die iets breder langer en dikker is kiezenquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oui
[..]
Ene is wat langer, breder en dikker
Onder de vangrail doorquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te hard? Als ie er zo uitziet dan vloog ie veel te laag.
Alsof je veel draait in een slaapzak.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is net genoeg om op je rug stil te liggen
Ik kan heel goed op m'n rug in slaap vallen, maar ik eindig hoe dan ook op m'n buik.quote:
klapband!quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is dat gebeurd vraag ik me dan af.
Ik denk dat ik heel veel stroom zou opwekken als je mij aan een generator aan sluit. Slaapzak of niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof je veel draait in een slaapzak.
Jij schuifelt zo je tent uit?quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel veel stroom zou opwekken als je mij aan een generator aan sluit. Slaapzak of niet.
ik kan ook niet op mijn buik slapen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan heel goed op m'n rug in slaap vallen, maar ik eindig hoe dan ook op m'n buik.
Mijn ervaring is dat ik dat wel doen en vervolgens als ik dan wakker wordt dat heel die rits 600 keer verdraaid zit.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof je veel draait in een slaapzak.
Auw. Dan beter een luchtbed of matje, dan rol je er hoogstens af.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan ook niet op mijn buik slapen.
ik begin op 1 zij en draai me regelmatig om. kortom ik lig met een matje zo naast het matje. Op een stretcher vroeger lag ik ook vaak er naast, omdat ik op het kanterpunt kwam
Nee, ik blijf wel netjes op m'n plekquote:
Kan ook dat het hier meer richting 1,5 is hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Wij doen bij kampeerfestivals wel vaak dat we meermaals lopen, maar da's ook omdat we niet heel licht pakken. Past toch wel in de auto.
Ik wil zeggen dat het ook flink korter is dan 2km lopen, maar daar twijfel ik nu aan.
Ik begin het liefst op mn buik.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan heel goed op m'n rug in slaap vallen, maar ik eindig hoe dan ook op m'n buik.
Lepeltje lepeltje?quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:20 schreef bondage het volgende:
Linkerzij, daar begin ik. Met vriendin tegen rug
Kom daar toch niet dus tja. Hier hebben we sinds kort staatswiet, goed spul.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
hier gaat ze het legaliseren van de wiet weer terug draaien gelukkig
Achja, klinkt beetje bekrompen en is sowieso niet mijn volkquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Is ook weird![]()
Mij boeit het verder niet zo wat men ervan vind. Ben op FOK al meerdere keren voor junk uitgemaakt omdat ik aangaf dat ik wel eens een joint rook, vervolgens posten dezelfde users in een ander topic dat ze stoer aan de zuip zijn geweest en met koppijn rondlopen. Je zou er maar trots op zijn...
Ik heb deze week bijv. verlof en rook dat wat meer. Ga zo nog stukje lopen en de jonko gaat mee.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest een keer tent, slaapzak, matje/luchtbed en kleding enzo meenemen op de fiets. Ook een leuke
mjaquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn slaapposities zijn iets anders geworden door Ambar. Meestal liggen we wel tegen elkaar aan. Ik onder de deken hij er op. Lekker knus. Liefst kontjes tegen elkaar.
Als ik met date slaap dan op mn zij, zij in mn armen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:20 schreef bondage het volgende:
Linkerzij, daar begin ik. Met vriendin tegen rug
ja voor normaal wel, maar dit is niet normaal. Dit is 'ik moet ergens op slapen'. Als het makkelijk past ga ik misschien wel voor die optie, anders wordt het basic omdat ik dat groene matje ook heb en die is in principe ook best goede kwaliteit maarja, kijk die verpakkingquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik die iets breder langer en dikker is kiezen
Ik ook niet, er zit hier een shop die ze gratis meegeeft bij bepaald bedrag aan wiet. Ik dank altijd vriendelijkquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Een voorgedraaide word ik ook nooit vrolijk van.....
heb je date?!?!!? wat leuk!!quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik met date slaap dan op mn zij, zij in mn armen.
We hebben sowieso een lomp grote tent voor op festival, maar we binden het lompe spul op een karretje.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ook dat het hier meer richting 1,5 is hoor.
Ik pak wel echt alleen wat ik nodig heb maar dat is in je eentje gewoon veel door die tent. En het is zo'n quechua dus je kunt ook niet heel veel :/
ik had volgens mij quechua op mn rug, dan tussen die tent en mn rug had ik mn slaapmatje zitten. Dan nog een rugtas op mn buik met schoenen aan vastgebonden en een weekendtas ergens aan de zijkant en mn slaapzak hield ik vast
![]()
dat trok die tent overigens niet dus die strap zij halverwege van 'ik stop er mee![]()
' dat was jammer
Genieten maar met mate. Ik kan het sowieso niet teveel doen wat heb veel verantwoordelijkheid betreft werk en het kan daar invloed op hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, klinkt beetje bekrompen en is sowieso niet mijn volk. Dus is ook niet erg denk ik dan
. Voor de maatschappij vind ik het wel jammer trouwens..
Ik hou ook van jointjes maar zou ook graag wat willen minderen tbh. Komt wel, of niet
[..]dan nog liever lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |