Dank je wel. Heel fijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Eurosport laat nu wel Djokovic zien.
Leuk dat je er weer bent. Nog genoten van de RG finale?
Ja, aandoenlijk toch. Slapende Hugh en Ollie.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:27 schreef Lois het volgende:
Elke keer als de empire iets verteld denk ik dat ze zegt “2-1 for Ollie” en dat klinkt zo lief ❤
Hugh grant is ondertussen in slaap gevallen, is ook al een ouwe man natuurlijk.
Nou vooruit. Toch blijft het een saaie man.quote:
Ik heb de wedstrijd echt 1 minuut kunnen kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou vooruit. Toch blijft het een saaie man.
Waarom?quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou vooruit. Toch blijft het een saaie man.
Zo passieloosquote:
Ik was wel voor Alcaraz, maar het was inderdaad wel sneu voor Sinner. Ik heb toch iets meer met Alcaraz vanwege zijn gevarieerder spel en meer beleving op de baan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Heel fijn.
Ja, maar uiteindelijk was ik toch voor Sinner. Alcaraz vind ik zo druk. En ik vond het vooral jammer *hoe* Sinner verloor (dus na Championship points te hebben gehad). En jij?
Waarom ballen veel spelers tegenwoordig na elk gewonnen punt hun vuist? Becker deed dat
vroeger vaak één meer, bijvoorbeeld wanneer hij bij een 2-0 achterstand in sets brak in de derde set. Dat had uitstraling - tegenwoordig komt het een beetje gestrest over vind ik.
Bahbah. Curwa.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.eurosport.nl/(...)23200324/story.shtml
Stukje Poolse cultuur @:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |