Klopt!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:34 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
als ik het goed zie aflos op 23-1-26, dus 6 maanden boeterente.
Lijkt me ook geen slecht project. Kan alleen niet vinden hoeveel er afgelost wordt in de 5 jaar dat de lening loopt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:47 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Project via Collin (herfinanciering ING lening) met een 2e hypotheek op een woonhuis:
Park Plantage VOF
¤ 300.000 | 8,5 % rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/park-plantage-vof/
Deze wil ik ook wel meenemen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:46 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe zorg mevrouw op Collin. Met goed dekkende 2 E hypotheek. https://www.collincrowdfund.nl/zorgklaver-b-v/
Wil deze lening wel meenemen. Hou me aanbevolen voor een linkje.
Ik denk dat ze de makelaardij bedoelen, niet de veiling: https://www.r365.nl/nl/nederlandquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:37 schreef KrekelJapie het volgende:
Waarom zou je een pand via Christie's verkopen?
https://investeren.sameningeld.nl/project/cromvoirt-pepereind-11
Alles wordt afgelost, geen slottermijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:55 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen slecht project. Kan alleen niet vinden hoeveel er afgelost wordt in de 5 jaar dat de lening loopt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:55 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen slecht project. Kan alleen niet vinden hoeveel er afgelost wordt in de 5 jaar dat de lening loopt.
Als de bijlage inderdaad klopt zou dit ook een lineaire lening zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:01 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Alles wordt afgelost, geen slottermijn.
Zie het betaalschema in de EBI, per maand ¤5000 aflossing.
Op collin staat perceel 5-088. En als ik deze bekijk op googlemaps gaat het om een oude woning. Niet echt courant.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:57 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Deze wil ik ook wel meenemen.
https://www.funda.nl/deta(...)sweg-5-008/43668880/
mmm, Waar zie jij dat dan staan? Ik lees in de Collin pitch "het woonhuis aan de Droge Wijmersweg 5 088, 1693HP te Wervershoof"quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef quepos het volgende:
[..]
Op collin staat perceel 5-088. En als ik deze bekijk op googlemaps gaat het om een oude woning. Niet echt courant.
Bij de uitgebreidere financieringsbehoefde met het Investeringsoverzicht staat het wel aangegeven:quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:04 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
Als de bijlage inderdaad klopt zou dit ook een lineaire lening zijn.
Klein foutje, ze lezen mee dus zal nog wel aangepast worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:29 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Bij de uitgebreidere financieringsbehoefde met het Investeringsoverzicht staat het wel aangegeven:
- Looptijd: 60 maanden met een maandelijkse lineaire aflossing
Bij de samenvatting bovenaan staat dat niet, bij andere leningen staat dat volgens mij (altijd?) wel.
Die op funda betreft 5 008. Als ik het goed heb. Anders mag je me corrigeren.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:21 schreef Horsemen het volgende:
[..]
mmm, Waar zie jij dat dan staan? Ik lees in de Collin pitch "het woonhuis aan de Droge Wijmersweg 5 088, 1693HP te Wervershoof"
Daar heb je helemaal gelijk in. Het Funda linkje dat ik er bij heb gezet klopt niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:09 schreef quepos het volgende:
[..]
Die op funda betreft 5 008. Als ik het goed heb. Anders mag je me corrigeren.
Streetview is niet beschikbaar. Lijkt wel behoorlijke bungalow. 1993 zou wel kloppen denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:38 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Het Funda linkje dat ik er bij heb gezet klopt niet.
Maar jij hebt het over een oude woning op een perceel 5 088. Als ik op het woz-waarde loket kijk zou de woning ook uit 1993 moeten ze. Duidelijk geen nieuwbouw maar net zo oud als de Funda woning. Kan je er een linkje bijzetten want ik kan de woning nu helemaal niet vinden?
Vanmiddag even snel gekeken, hier zit ik fout. Schijnbaar toch een recent huis, dus hou me aanbevolen voor een linkje.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:38 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Het Funda linkje dat ik er bij heb gezet klopt niet.
Maar jij hebt het over een oude woning op een perceel 5 088. Als ik op het woz-waarde loket kijk zou de woning ook uit 1993 moeten ze. Duidelijk geen nieuwbouw maar net zo oud als de Funda woning. Kan je er een linkje bijzetten want ik kan de woning nu helemaal niet vinden?
Voeg je voor de naam nog even sterretjes of een spoiler toe? Wel zo netjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:32 schreef zeeland6 het volgende:
het wil maar niet vlotten met onze vriend bij HCN. De*si & De*vi is weer een week te laat. Het lek is na de adempauze van 2 maanden dus nog niet boven.
quote:Beste investeerder,
Je hebt geīnvesteerd in het project Schanswetering 12 in Den Bosch. De looptijd van het project is op 4 juli 2025 geëindigd. De hypotheek is afgelost op 10 juli 2025.
Jouw investering(en), rente en boeterente worden gestort in jouw account.
Als ze dan toch meelezen en dit aanpassen, mogen ze ook nog een grammaticaal foutje verbeteren.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:44 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Klein foutje, ze lezen mee dus zal nog wel aangepast worden.
Ik zit nog even te kijken of ik deze hotelbroers goed genoeg vind om wat gelden tijdelijk over te boeken (over zo'n anderhalve week moet een lening met flinke slottermijn bij VdG aflossen en kan het weer terug).quote:... echter verlangd de huidige financier nu stevige aflossingen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |