Ja zat wel te denken om eens te kijken voor zo'n camera.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Kun je geen wildcamera ophangen @:gcjoel?
Wat is de truc met houten klompen eigenlijk? Ik heb ze wel eens gepast om te kijken of dat iets was voor in de tuin, maar ik kreeg niet voor elkaar dat ze ook gewoon aan m’n voet bleven zonder heel veel moeite. (Toegeven, het was ook niet bij een klompenmaker, maar bij de Welkoop)
Alles goed met de beestjes hier @:AnneX . Buren hebben echt fantastisch voor gezorgd![]()
Gisteren naar de tuinen van Appeltern geweest. Hele middag rondgewandeld en veel ideeën/inspiratie opgedaan. Was echt de moeite waard. Conclusie is dat we nog heel wat werk hebben te verzetten
Maatwerk. Fabrieksklompen is zoiets als een fabriekskunstgebit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Wat is de truc met houten klompen eigenlijk?
Gelukkig! Bij mijn Kobi gebeurd dat ook nogal eens maar dat gaat ook wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Dacht gisteravond dat m’n e-reader stuk was, backlight werkte niet meer (in bed lees ik altijd zonder lamp, handig wanneer ik tijdens lezen in slaap val). Meteen klaarwakker en uitzoeken wat het was. Bleek dat ik waarschijnlijk het schuifje backlight had uitgezet maar hoe dan, je moet nogal wat handelingen verrichten om dat voor elkaar te krijgen.
In ieder geval hoef ik niet op zoek naar een nieuwe
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enkel omdat die in Blues' link niet in maat 47 te koop zijn toch?
Briljantquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In de klompenautomaat in Kinderdijk zijn ze er ook niet in jouw maat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 05-07-2025 14:48:35 ]
Denk dat dat alleen maar de vrouwen zijn waarvan bekend is dat noodzakelijk is. Zou de vrouwen die ook in aanmerking komt niet in de kost willen hebben, dat aantal zal enorm zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef AnneX het volgende:
Wat erg….zie op nieuws, dat er achttien.honderd !!! veilige plekken nodig zijn voor vrouwen en kinderen, die in elkaar worden gemept binnen een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |