abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2025 @ 08:52:12 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218126095
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Kun je geen wildcamera ophangen @:gcjoel?

Wat is de truc met houten klompen eigenlijk? Ik heb ze wel eens gepast om te kijken of dat iets was voor in de tuin, maar ik kreeg niet voor elkaar dat ze ook gewoon aan m’n voet bleven zonder heel veel moeite. (Toegeven, het was ook niet bij een klompenmaker, maar bij de Welkoop)

Alles goed met de beestjes hier @:AnneX . Buren hebben echt fantastisch voor gezorgd O+

Gisteren naar de tuinen van Appeltern geweest. Hele middag rondgewandeld en veel ideeën/inspiratie opgedaan. Was echt de moeite waard. Conclusie is dat we nog heel wat werk hebben te verzetten :+
Ja zat wel te denken om eens te kijken voor zo'n camera.

Oeh appeltern, ik was er vorig jaar. Echt super leuk! En daarna meteen nog meer planten besteld voor de tuin. :D
pi_218126143
Goedemorgen!

quote:
7s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Wat is de truc met houten klompen eigenlijk?
Maatwerk. Fabrieksklompen is zoiets als een fabriekskunstgebit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218126744
Goedemorgen :W

Appeltern O+ daar kwamen we vroeger vaak.
pi_218126760
Mogge!

Dacht gisteravond dat m’n e-reader stuk was, backlight werkte niet meer (in bed lees ik altijd zonder lamp, handig wanneer ik tijdens lezen in slaap val). Meteen klaarwakker en uitzoeken wat het was. Bleek dat ik waarschijnlijk het schuifje backlight had uitgezet maar hoe dan, je moet nogal wat handelingen verrichten om dat voor elkaar te krijgen.
In ieder geval hoef ik niet op zoek naar een nieuwe *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_218127039
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Dacht gisteravond dat m’n e-reader stuk was, backlight werkte niet meer (in bed lees ik altijd zonder lamp, handig wanneer ik tijdens lezen in slaap val). Meteen klaarwakker en uitzoeken wat het was. Bleek dat ik waarschijnlijk het schuifje backlight had uitgezet maar hoe dan, je moet nogal wat handelingen verrichten om dat voor elkaar te krijgen.
In ieder geval hoef ik niet op zoek naar een nieuwe *O*
Gelukkig! Bij mijn Kobi gebeurd dat ook nogal eens maar dat gaat ook wel heel makkelijk.
pi_218127186
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Enkel omdat die in Blues' link niet in maat 47 te koop zijn toch?
:Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218127335
Sjonge…viel het mee..viel het tegen? bedden afhalen, verschonen en dekbed in hoes in 4 8)7 etappes met theepauzes tussendoor.
Dat was hiervoor zó gepiept. Affijn, de machine doet het werk verder.
Nu staan op alle kamers ramen en deuren open. Heerlijke temp.

Gister domweg vergeten bij schoenen wisselen om ook de zolen te wisselen.
Na een dagje lopen zónder is het vandaag ook gewoon strompelen. Stom hoor.
pi_218127714
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
In de klompenautomaat in Kinderdijk zijn ze er ook niet in jouw maat.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Briljant :D
pi_218128916
Een mooie wandeling gemaakt in de duinen/bos hier vlakbij O+

#duin en kruidberg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 05-07-2025 14:48:35 ]
  zaterdag 5 juli 2025 @ 14:42:57 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218129090
Ah, we zijn weer in de lucht.
Spoilers!
pi_218129748
Bezoek weg, nu rest huishoudelijke dingen. Eind volgende week weer bloedje heet dus nu ik wat energie heb door het heerlijke weer ook maar meteen doen
pi_218132695
Hallooooo…ooooo….ooooo

# hoe druk zijn jullie?

Zelf deed ik allerlei simpele hh dingen en reorganiseerde ook een halve kast. w/
  zaterdag 5 juli 2025 @ 19:39:17 #188
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218132761
Ik heb niets te melden. Ik ben alleen thuis, kijk tv en maak zo een kliekje Indiaas klaar.
Spoilers!
pi_218132851
Ook niet zoveel te melden. Heerlijk gegeten (daging smoor), ondertussen lezen en voetbal kijken.

Eindelijk blouse af, broek korter gemaakt, er moet ook eea gestreken worden, dat spul heb ik nu in de huiskamer gelegd, hopelijk ergert me dat zondat ik het ook echt ga doen
pi_218132883
Vandaag alleen een boekenclub gehad en daarna de Tour gekeken.
pi_218133039
Wat erg….zie op nieuws, dat er achttien.honderd !!! veilige plekken nodig zijn voor vrouwen en kinderen, die in elkaar worden gemept binnen een relatie.
pi_218133150
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef AnneX het volgende:
Wat erg….zie op nieuws, dat er achttien.honderd !!! veilige plekken nodig zijn voor vrouwen en kinderen, die in elkaar worden gemept binnen een relatie.
Denk dat dat alleen maar de vrouwen zijn waarvan bekend is dat noodzakelijk is. Zou de vrouwen die ook in aanmerking komt niet in de kost willen hebben, dat aantal zal enorm zijn.
pi_218133269
Ik had gisteren één hor in elkaar gezet en in kozijn gemonteerd, vandaag met een extra paar handjes van de buurvrouw nummer twee t/m vier. Ben er bijzonder tevreden mee :Y kozijntje gemaakt van latjes, gelakt in zelfde kleur als kozijn, daar met magneetband gaas op en dan in kozijn geschroefd. Valt door zelfde kleur helemaal niet op, en door magneetband kan ik hem ook makkelijk (deels) eraf halen indien beschadiging of als ik gewoon even mn hoofd uit het raam wil steken :+ .

Verder boodschappen, middagdutje, en nu oppassen bij buurmeisje.

zaterdag 5 juli 2025 @ 20:24:37 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218133299
Oefen appeltaart is gelukt.

Conclusie: korstje rondom mag dikker, om zonder springvorm te vervoeren te zijn
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218133365
Tuurlijk, gisteren is de glazenwasser geweest en nu regent het -O-
pi_218133377
Netjes @vlindertje89 ^O^

Wij hebben ons in de tuin uitgeleefd. Het is een groot ‘oerwoud’ en dat is wel lekker groen, maar alles verstikt elkaar, concurreert voor het water en vooral onderin is het of kaal of ‘woekerplant’. Oh en het past ook gewoon niet, 6 esdoorns en 4 eiken in de maak, plus al een giga laurier en een grote spar op 2m2 :') (en dat soort situaties for heel de tuin heen).

Dus -hoewel met toch een beetje pijn in het hart - de boel stevig aan het uitdunnen.

Net begonnen:

Zoek de stoeltjes :+

Uiteindelijk bijna alles versnipperd. Er moeten ook nog een stuk of 3-4 taxussen uit. Maar dat is voor de volgende keer.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 20:37:09 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218133437
Lekker groen :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218133444
Wat een werk @Candaasje _O_
pi_218133464
Wow Vlinder! _O_ daar ga je veel plezier van hebben.

Candaasje, hier ook een half oerwoud }:| komende herfst de kruidentuin opnieuw inrichten. Nu groeit alles door elkaar, en het meeste is oregano oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_218133473
Oef @Candaasje da’s geen snelle klus. Wel lekker groen, maar inderdaad om nou als een soort Indiana Jones met kapmes naar je stoeltjes te moeten is ook weer zo wat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')