Ik neem tegenwoordig al mn taart bak dinges in alufolie mee.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:17 schreef fietsie het volgende:
De laatste is nu de oven uit.... ze nu vlot terugkoelen is #1.
Een manier bedenken om ze makkelijk mee te kunnen nemen #2
quote:Op zondag 6 juli 2025 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Oh en m'n sportding is verplaatst naar 10 aug dus ik kan naar de CULBBQ
Dit moet een retorische vraag zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef fietsie het volgende:
Zou het een succes zijn om reeds gekruide en gemosterd-marineerde karbonaadjes nog even door ei en bloem te halen ?
Raar verhaal sowieso, vierenhalf uur gereden en maar 300km/u afgelegd? Lijkt me niet echt de plek en tijdstip voor files.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe leg je dit uit![]()
https://www.ad.nl/bizar/m(...)eerplaats~ac685af37/
Ik heb iets gehad wat er op lijkt (van Vattenfall) maar wat een enorm onding. Beetje wind en het waaide om, langslopen en aanraken en daar ding die weer. Kon ik de boel weer wassenquote:Op zondag 6 juli 2025 21:45 schreef AnneX het volgende:
Zoekt iemand nog een droogrek?
Dit vind ik zo’n leuk exemplaar. Er is ook een kleinere versie.
Was het balkon maar wat groter.![]()
https://www.amazon.com/JO(...)_US&ref_=as_li_ss_tl
Ohoh.quote:Op zondag 6 juli 2025 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb iets gehad wat er op lijkt (van Vattenfall) maar wat een enorm onding. Beetje wind en het waaide om, langslopen en aanraken en daar ding die weer. Kon ik de boel weer wassen
Italiëquote:Op maandag 7 juli 2025 07:42 schreef Lonaa het volgende:
Wij zitten weer in onze "Waarheen op vakantie"spiraal.
Al es in Berlijn geweest?quote:Op maandag 7 juli 2025 07:42 schreef Lonaa het volgende:
Wij zitten weer in onze "Waarheen op vakantie"spiraal.
Hoogtepunt van je weekend niet genoemd.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:33 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo.
Gisteren een buurtbraderie voorzien van podium en techniek, even rondje door de binnenstad voor lekkers op de markt en een ijsje, de rest van de middag geslapen () en om 17:00 weer op pad om de braderie af te breken en de techniek van een uitvaart.
Snel naar huis, omkleden en naar de "bedanktborrel" van de braderie. Was gezellig.Daarna nog even wat gedronken in de achtertuin bij vrienden die in die straat wonen.
Mild beetje naar de getver nuMaar mag want vandaag is HELEMAAL VRIJ.
![]()
Uhuquote:
Thnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |