No thanks!quote:Op zondag 6 juli 2025 15:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb in de aanbieding, heermoes en wilde braam. Het eerste ziet er nog wel aardig uit en in een grasveld valt het niet op. Het tweede is alleen met goede dik lederen lashandschoenen fatsoenlijk aan te pakken.
Dank voor de tip, ik sla hem op!quote:Op zondag 6 juli 2025 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hoor, dat gaat prima. Het kan beter want je ziet het nog wel als een user een foe quote, dat is wel jammer. Maar het gaat eigenlijk best. Het is voornamelijk in 1 topic dat ik het meest gebruik maak van de foe-optie en verder sporadisch.
Je tuinplannen zien er tof uit zeg! Tijdens het lezen ga ik ook wel terug in de tijd qua bende die het heer was en (kleine) verwondingen aan puin en doornsHet is hier niet zo'n supernatuurlijke tuin want dat trekt J helaas niet. We hebben daarin een middenweg gevonden.
Ik kan dit laagblijvend zaadmengsel enorm aanraden, we hebben dit in de achtertuin: https://www.cruydthoeck.n(...)aaimes-losse-grammen We hebben spijt dat we het niet overal hebben. Sowieso wil ik nog van dat grote gazon af maar dat aanleggen was destijds even de makkelijkste oplossing, stukje bij beetje halen we er steeds een hapje van af. Het scheelt ook dat het niet in het zicht ligt en dat het niet meer zo vaak gemaaid wordt. In het najaar gaan we 1/3 van dat gazon verwijderen en een wildbloemenweide van maken. Er komt ook een takkenril naast. Heb er al flink zin in.
Deze site gaf me destijds veel inspiratie voor het aanleggen van een windsingel met lange bloeiboog.
Als ik denk dat ik weet wie jij bedoeld heeft ze alweer een andere usernaam, of ik zit er naast.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:31 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag dat de enige persoon die ik via een script negeer inmiddels anoniem is
Het is afschuwelijk duur, maar regio-zaden zijn wel echt beter.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik sla hem op!
We hebben wel kleine zakjes biologisch gras/klaverzaad voor de konijnen en een zak blije bijenmix van een online winkel die ook per regio daarvoor geschikte mengsels samenstelt. (Duuuuuuuur jonguhmaar het was om uit te delen voor de PvdD dus dat kon niet biologisch en inheems genoeg natuurlijk.
gelukkig had ik nog wat over voor onze eigen tuin)
C. en ik zitten wel redelijk op dezelfde lijn qua ideeën. Hij is af en toe wat lomper dan ik, snoeit rigoureuzer en regelmatig sta ik weer slakken te redden tussen zijn voeten vandaan
Zeg, ben jij misschien jarig ofzo?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:14 schreef fietsie het volgende:
Appeltaart #3 moet nog 50 minuten in de oven en dan ben ik klaar
(ik doe meestal geen 75 maar 90 minuten)
Anders dan andere jaren, waar ik vaak laat in de avond nog stond te bakken
Nog -net- niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeg, ben jij misschien jarig ofzo?
Meestal door een boomer voorligger....quote:Op zondag 6 juli 2025 17:20 schreef Tele6 het volgende:
Mocht iemand weten wat het is waardoor een auto gaat zuchten dan ben ik benieuwd trouwens
Door de helft en dan in rechthoekige tupperware met de gesneden helft tegen de zijkant van de tupperware geduwd? Zo heb ik het wel eens gedaan. Maar ik heb meerdere rechthoekige tupperware.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:17 schreef fietsie het volgende:
De laatste is nu de oven uit.... ze nu vlot terugkoelen is #1.
Een manier bedenken om ze makkelijk mee te kunnen nemen #2
Hmm zo'n praktisch ingestelde voorraad tupperware heb ik helaas niet... Ik heb er nu 1 op een pizzabord en dacht die bovenop de springvorm van de tweede te zetten ofzo... en dan in een heule grote tas...quote:Op zondag 6 juli 2025 17:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Door de helft en dan in rechthoekige tupperware met de gesneden helft tegen de zijkant van de tupperware geduwd? Zo heb ik het wel eens gedaan. Maar ik heb meerdere rechthoekige tupperware.
Mocht er ook een sportief geluid hoorbaar zijn. Lijkt het op een lekke uitlaat in het voorste deel.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:20 schreef Tele6 het volgende:
Mocht iemand weten wat het is waardoor een auto gaat zuchten dan ben ik benieuwd trouwens
Ik zit naar die andere finale te kijken.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:30 schreef fietsie het volgende:
Schitterend parcours in de finale van de 2e tour-etappe overigens
Drie klimmetjes, twee bruggen, een paar mooie 90 graden bochten met hoogteverschil, en een sprint helling opquote:Op zondag 6 juli 2025 17:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik zit naar die andere finale te kijken.
Eindelijk weer een leuk spektakel.
Hier een streekgenoot die voor het eerst op een F1 podium staat.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Drie klimmetjes, twee bruggen, een paar mooie 90 graden bochten met hoogteverschil, en een sprint helling op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |