Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Dat soort dingen worden meestal niet gemeld.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ik hoop dat Geert's vriendin er een punt achter gezet heeft, zo via de mail
Al zie ik 'm graag gaan, een ander naar familiebericht gun ik zelfs hem niet.
Zou het wel mooi vinden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden meestal niet gemeld.
Het zijn toch meestal wat meer ernstige boodschappen die ze persoonlijk krijgen, maar hoop met je mee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het wel mooi vinden.
Zoiets als "Ik wil dat je het die lul op TV laat voorlezen!"
edit: Denk ook eerder zoiets als dat ze niet langs wil komen ofzo. Ook jammer, had het wel leuk gevonden als ze langs was gekomen om het uit te maken
De nadruk zal ongetwijfeld meer naar de SexSetjes&Rellen gaan, dat scoort nog het hoogst, is langer te rekkken en leveren betere beelden op, die Lullige Spelletjes Voor Poen kun je gewoon doorspoelenquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
Zit eigenlijk ook niet te wachten op een extra reclameblok voor een paar minuten meer dom gelul van vervelende lui die toch al veel te vaak in beeld zijn. Terugkijken met mogelijkheid om sommige figuren gewoon zelf uit het programma te spoelen wordt wel verleidelijker ja.
Het enige nadeel is dan niet meer live mee ouwehoeren hier. Als dan de volgende nieuwe deelnemers de groep er niet leuker op maken is de vraag of blijven kijken überhaupt nog wel de moeite waard is.
Dat heb ik dus ook. Ik wacht even af wat er binnenkomt anders haak ik af.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
Zit eigenlijk ook niet te wachten op een extra reclameblok voor een paar minuten meer dom gelul van vervelende lui die toch al veel te vaak in beeld zijn. Terugkijken met mogelijkheid om sommige figuren gewoon zelf uit het programma te spoelen wordt wel verleidelijker ja.
Het enige nadeel is dan niet meer live mee ouwehoeren hier. Als dan de volgende nieuwe deelnemers de groep er niet leuker op maken is de vraag of blijven kijken überhaupt nog wel de moeite waard is.
Ik kijk altijd terug en het is wel jammer dat ik nooit live mee kan praten, maar ik heb het er voor over om sommige stukjes te kunnen skippen en niet geforceerd te worden om op reclame te hoeven focussen. Soms is het wel heel extreem qua dom gelul in een uitzending en moet ik ruim 10 minuten doorspoelen. Ook als er nutteloze flashbacks zijn van vertrekkende bewoners die mij helemaal niet interesseren en hun eindpraatje houden is er gelijk de helft van de uitzending weg aan doorspoelen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
Naar de haaien.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
En zo te zo te zien nul geld om met thuis te bellen... dat wordt bedelen bij de anderen, prachtig scanario om uit te rollen en hoe scociaal zijn die nu.. dillema;s![]()
[ afbeelding ]
Kijk vanavond evenquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het kijken wordt er niet leuker op met die shark-shark kinderen. Vind Geert de ergste van de 3, Joey is een jaknikker, meeloper.
Geert die thuis een vriendin heeft en in de loods zit te sjansen alsof hij vrijgezel is. Walgelijk, zal je vriendje maar zijn en iemand die zo makkelijk kan liegen, zal dat in het dagelijks leven ook doen.
En El Che, tja wat moet je ervan zeggen, kneusje, die graag leuk gevonden wil worden.
De slangen staan dan nog 1 puntje onder de gieren.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Mooiste momentje Erik helemaal in zijn knollentuin op dat trapding en met zijn motoriek...Ze kunnen vanaf volgende cyclus die naam van het bondje de Haaien beter omdopen tot bondje de Ratten, wat een engnekken. Snap ook niet waarom Robert ze vanaf nu niet permanent gaat lopen afluisteren, ik zou niets meer vertrouwen nu. Maar ik denk dat het hele plannetje de prullenbak in kan nu Geert mogelijk eerder vertrekt als we de beelden moeten geloven.
En die Slangen die Erik willen dumpen als ze laatste zijn is ook laf. Zij moeten dus deze laatste opdracht winnen om boven de Gieren uit te komen, en dat gaat wel lukken ga ik vanuit, Erik gaat als een malle op dat ding en mag straks Demi onder haar prammen grijpen...lekker rman! Bol broekje voor Erik incoming! Top TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |