abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218102003
Hier verder zweten en wegdrijven *O*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 2 juli 2025 @ 17:37:15 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_218102162
Wegdrijven zeker, maar niet van het zweet :D

Het komt hier met bakken uit de hemel en het onweer laat alles trillen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218102225
Wat gerommel en druppels, maar het is wel iets afgekoeld naar 27 graden... oh en het stijgt weer en het is een stuk vochtiger.
Fake it till you make it...
pi_218102280
quote:
2s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:37 schreef Troel het volgende:
Wegdrijven zeker, maar niet van het zweet :D

Het komt hier met bakken uit de hemel en het onweer laat alles trillen :D
Daarom, wegdrijven, maakt niet uit door wat :+
If they say
pi_218102373
Ik ben vannacht weer aan het werk in de keuken/bedrijfskantine.
Benieuwd hoe warm het daar is.
I’ll keep you posted! :')
pi_218103402
Sterkte Venco!
Buiten is het nu 19 graden *O* Woonkamer 24,5. Over de rest hebben we het maar niet :')
Wat altijd zo kut is met hitte, is dat muren dat absorberen waardoor het in eerste instantie flink afkoelt en dan later de warmte gewoon weer in huis is. Ik ga muren ontwerpen met koelelementen erin 8-)
If they say
  woensdag 2 juli 2025 @ 19:54:13 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_218103699
Hier zijn 3 druppels regen gevallen. Ik hoop dat er straks nog wat aan komt maar vooralsnog gaat alles langs ons heen :')
pi_218103848
Oh das balen Kyara..

Hier 2x flink geregeld en mn zomerjurkje voelt toch wat fris nu :')

Wat zijn Nederlanders toch een heerlijk volkje, altijd wel iets te zeiken over t weer, te koud, te warm, te nat, te droog...
Vanmiddag in t zwembad begon t flink te waaien en dat was ook reden tot klagen want t was wel winderig :')
S. 2014
J. 2016
pi_218103850
Geen regen
Werewolf
  woensdag 2 juli 2025 @ 20:21:18 #10
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_218103972
Hier ging het even goed los , uiteraard toch net toen ik de honden uit liet, dus we liepen een verkorte ronde.
Ik ga zo wel nog met ze naar de losloop ter compensatie.
Het ging letterlijk van 38 naar 18 net maar de zon schijnt alweer, het is nu alweer 23 buiten.
Binnen is het nog 29 graden, ik kan niks tegen elkaar open zetten, alles zit aan 1 kant :+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_218104118
oh-oh wat goed nieuws van de internist!

Het heeft hier kneiterhard geregend eventjes, geen onweer gehoord.
pi_218104167
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh das balen Kyara..

Hier 2x flink geregeld en mn zomerjurkje voelt toch wat fris nu :')

Wat zijn Nederlanders toch een heerlijk volkje, altijd wel iets te zeiken over t weer, te koud, te warm, te nat, te droog...
Vanmiddag in t zwembad begon t flink te waaien en dat was ook reden tot klagen want t was wel winderig :')
Klagen verbindt. :+
pi_218104508
Wij hadden vanmiddag zomerfeest (waarvan ik hoofd organisatie was) van 2 tot 5. Om 16:30 was er een mega stortbui. We zagen hem gelukkig aankomen, dus we hebben redelijk wat nog op tijd op kunnen bergen, maar heel veel ook niet. En vanaf 14:15 begon het ook al met soms flinke windstoten, dus alle grote parasols en overkappingen moesten we toen al afbreken ivm veiligheid, dus uiteindelijk is het record ‘aantal mensen onder een afdakje van 3x3 meter’ verbroken.

Maar heel eerlijk, eigenlijk was het best lekker om even af te koelen, en een einde passend bij dit schooljaar! Het was alleen fijn geweest als het net 15 minuten later was :D

En het is nu heerlijk afgekoeld! Van 27,5 graden binnen naar 24 al.
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:44:05 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_218104837
Hier heeft het behoorlijk geregend en ook best lang geregend. En flinke onweer, het is ook in ieder geval ingeslagen in onze bliksemafleider, dus dat is goed :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218104842
Leuk record @FlyingFish :D
Mazzel iig dat het het grootste gedeelte van de tijd droog is gebleven, al was het warm :)

Hier ook, buiten is het nu 18 graden O+
Straks wel boven de mobiele airco aanzetten om de luchtvochtigheid naar benee te krijgen want dies nu 70% :')
If they say
pi_218106363
Goedemorgen, ik heb lekker alles openstaan, al vanaf een uur of 6, heerlijk fris buiten *O*
Fake it till you make it...
pi_218107240
Hier gisteren eerst in de hitte nog even gewerkt en daarna personeelsfeest waar ze lekker airco hadden. Dus dat was prima te doen.

Kreeg ik gisteren te horen dat vandaag de loodgieter zou komen tussen 8.30-9.00 dus ik al een beetje balen zo na het personeelsfeest dat ik toch redelijk op tijd m’n bed uit moest.. je raad het al.. hij is er nog niet.

Het is dat het om een garantieding gaat anders hoeft deze sowieso niet meer terug te komen. (En dat heeft vooral te maken met niet komen wanneer afgesproken, en als hij er is maar 1 ding te doen terwijl er 3 dingen op het lijstje staan voor hem maar waar hij dan geen tijd voor heeft en nog een keer voor langs komt :{ )

Maar goed.. ben benieuwd hoe laat hij langskomt nu want heb geen zin om er de halve dag voor thuis te blijven als ik niet weet hoe laat hij komt.
  donderdag 3 juli 2025 @ 09:45:17 #18
176471 oh-oh
pi_218107359
Oh daar heb ik echt zo een hekel aan, mensen die je maar laten wachten, en hoeveel afspraken kan hij gehad hebben voor die van jou?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_218107730
Nou dat inderdaad. Waarschijnlijk heeft hij wel gewoon uitgeslapen of zo. Was een uur later dan gepland uiteindelijk. Maar goed het werkt. Dus nu hoeft ie ook hier niet meer te zijn
pi_218110466
Fijn dat ie toch nog geweest is Hillie en dat hij niet meer hoeft terug te komen :)

Hier net paniek, droger deed niks meer. Jah, hij is 20 jaar oud en staat in de schuur en dat kan alleen dit type maar wordt niet meer gemaakt. Andere drogers kunnen niet tegen kou want dan kappen ze ermee.
Maargoed, ik bel zwager en hij vraagt of het licht het doet? Ja, tuurlijk...ehm, geen licht aan gehad want daglicht. Ik lichtknopje aandoen, nope. Kijk even in de meterkast. Jup, schakelaar stond om :@
Dus, mijn droger doet het nog *O*
Schuur staat nu open om de warmte te lozen.

Had al ruzie gemaakt met zoon want als ik een nieuwe droger moet, flikker ik waarschijnlijk de vaatwasser eruit, kan ie mooi binnen staan. Daar was meneer het niet mee eens. Mag ik voortaan afwassen. Prima, mag hij voortaan AL ZIJN SOKKEN één voor één ophangen O-)
Maar, dat hoeft allemaal (nog) niet want droger droogt weer :)
Maar kom op, een vaatwasser voor 2 personen :') Als die stuk gaat, komt er geen nieuwe.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 03-07-2025 15:50:59 ]
If they say
  donderdag 3 juli 2025 @ 15:07:28 #21
176471 oh-oh
pi_218110479
Wat een paniek om niks weer!
( Groucho Marx )
pi_218110789
Nouja, het is niet de eerste keer dat de droger niks doet. Er is al twee keer eerder een monteur bij geweest dus zo gek is dat niet :P De laatste keer dat ie er was, zei hij al dat droger eigenlijk op was dus het is afwachten tot ie echt de geest geeft.
If they say
  donderdag 3 juli 2025 @ 16:00:16 #23
176471 oh-oh
pi_218110857
Ik heb geen droger en geen vaatwasser, heerlijk!
( Groucho Marx )
pi_218110955
Kunnen ze het ook niet begeven :D
If they say
pi_218111150
Gelukkig doet ie het nu nog dan. Maar wordt er tegenwoordig niks meer gemaakt wat tegen de kou kan? Er zullen toch meer mensen zijn die zoiets in een garage hebben staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')