SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Hier geen regen, maar het is al wel wat afgekoeld
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Hier nietquote:Hey there sunshine lift my heart
Jij wil gewoon over iedereen heenquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oei hopelijk hier nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
Hier werd het donker. En koelde het af. En waaide het.
En nu weer gewoon zon en 35 graden ....
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Und das geht so:
Dideldum didieldei,
Ist da noch ein Platzerl frei?
So allein, schoene Frau?
Mei san ihre Augen blau!
Tirili, tirilo,
Irgendwie kenn' ich Sie von irgendwo.
Schalali, schalala,
Herr Ober, bringen's uns no zwa!![]()
Oh haiquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De mobiele airco maar aangezet hopelijk doet het wat weinig vertrouwen in dat ding.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De hele lijstquote:
I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Onweer in mijn stad maar niet hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schmusibu, Schmusibo,
Geh' komm' sei doch net a so!
Schatziputz, Mausiherz,
Ich liebe Dich, das ist kein Scherz!
Fummel, fummel, gilli, gille,
Du nimmst eh die Pille?!
Kuess' die Hand schoene Frau!
Ihre Augen sind so blau!
Tirili, tirilo, tirila.
Kuess' die Hand schoene Frau!
Wenn ich in ihre Augen schau,
Dann bin ich dem siebten Himmel nah.![]()
Zo, ik heb het weer overleeft
Nu zusje nogHey there sunshine lift my heart
Jaaaah regen![]()
![]()
Buiten is het 32.0 °C
Woonkamer 28.3 °C
Schuur 39.7 °C
En het begint te waaien.How can I make this topic about me?![]()
Leuk grafiekje als je dat van de hele week bij elkaar zetquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Buiten is het 32.0 °C
Woonkamer 28.3 °C
Schuur 39.7 °C
En het begint te waaien.![]()
![]()
Nu koelt die airco het in no time van 30 naar 27 graden snap niks meer van dat ding.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fakking heet nog. Nog een half uurtje werken en dan mag die onweer wel komenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, de app maakt er grafiekjes vanquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk grafiekje als je dat van de hele week bij elkaar zetHow can I make this topic about me?![]()
dat is niett antwoord op mijn fragquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
bap is in julie chartshow 1982
opgetredenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Toen bestond ik nog niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
bap is in julie chartshow 1982
opgetredenlalalalalalalalaaaa 😠![]()
Bleiben fragenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is niett antwoord op mijn frag![]()
![]()
kenn ik nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is niett antwoord op mijn frag![]()
Dat nog niet, maar wel was er redelijk wat wind. Nu is het weer compleet windstil.quote:How can I make this topic about me?![]()
En de zon schijnt ook weerquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat nog niet, maar wel was er redelijk wat wind. Nu is het weer compleet windstil.![]()
![]()
welk bouwjaar danquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:54 schreef DuggaDont het volgende:
[..]
Er zit steeds meer grijs in m'n haar.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:54 schreef DuggaDont het volgende:
Ook al ben ik een oranje muppet van een fictieve planeet.
![]()
Onder de 30
Hier ook ineens een harde wind. Dacht koelt wel af. Maar was een vieze lauwe windquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat nog niet, maar wel was er redelijk wat wind. Nu is het weer compleet windstil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
O maar ik zie dat ik al boven Lovely sta in de score![]()
![]()
Wat zijn dat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Films.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Keine ahnung.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Infinity Pool(2023)6.1crime, horror, mystery, sci-fi, thriller117R16Brandon CronenbergBrandon CronenbergCleopatra Coleman, Alexander Skarsgård, Dunja SepcicJames and Em Foster are enjoying an all-inclusive beach vacation in the fictional island of La Tolqa, when a fatal accident exposes the resort's perverse subculture of hedonistic tourism, reckless violence and surreal horrorslalalalalalalalaaaa 😠![]()
Ken ik niet.. maar klinkt engquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:20 schreef DuggaDont het volgende:
[..]
Infinity Pool(2023)6.1crime, horror, mystery, sci-fi, thriller117R16Brandon CronenbergBrandon CronenbergCleopatra Coleman, Alexander Skarsgård, Dunja SepcicJames and Em Foster are enjoying an all-inclusive beach vacation in the fictional island of La Tolqa, when a fatal accident exposes the resort's perverse subculture of hedonistic tourism, reckless violence and surreal horrors![]()
![]()
ja maar is geen nederlandse filmquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:20 schreef DuggaDont het volgende:
[..]
Infinity Pool(2023)6.1crime, horror, mystery, sci-fi, thriller117R16Brandon CronenbergBrandon CronenbergCleopatra Coleman, Alexander Skarsgård, Dunja SepcicJames and Em Foster are enjoying an all-inclusive beach vacation in the fictional island of La Tolqa, when a fatal accident exposes the resort's perverse subculture of hedonistic tourism, reckless violence and surreal horrors![]()
Sneekweek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, er zijn een aantal Nederlandse films waarin zwembaden een belangrijke rol spelen of waarin zwembadscènes een opvallend element vormen. Hier zijn een paar voorbeelden:
🎬 1. Onder het Hart (2014) Regisseur: Nicole van Kilsdonk Genre: Drama / Romantiek Zwembad-element: In deze film zijn er intieme en emotionele scènes in en rond een zwembad die bijdragen aan de sfeer en het verhaal over liefde en verlies. 🎬
2. Zomer (2014) Regisseur: Colette Bothof Genre: Coming-of-age / Romantiek Zwembad-element: De film speelt zich af in een klein dorpje tijdens een hete zomer, met typische jeugdige ervaringen rond een zwembad als symbool van vrijheid en verlangen. 🎬
3. Spetters (1980) – Paul Verhoeven Genre: Drama Zwembad-element: Deze rauwe en provocerende film bevat meerdere scènes met water, zwembaden en jeugdige ontspanning, vaak met een seksueel en sociaal beladen ondertoon. 🎬
4. Wat zien ik!? (1971) – Paul Verhoeven Niet per se een zwembadfilm, maar bevat enkele scènes met badhuizen/water, in het kader van het Amsterdamse leven in de jaren '70. 🎬
5. Penny's Shadow (2011) Voor jongere kijkers: Paardenfilm met elementen van ontspanning in de zomer; zwembadscènes zitten in de sfeer van tienervriendschappen.![]()
bedank vor zoekenquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:24 schreef Lovely het volgende:
Ja, er zijn een aantal Nederlandse films waarin zwembaden een belangrijke rol spelen of waarin zwembadscènes een opvallend element vormen. Hier zijn een paar voorbeelden:
🎬 1. Onder het Hart (2014) Regisseur: Nicole van Kilsdonk Genre: Drama / Romantiek Zwembad-element: In deze film zijn er intieme en emotionele scènes in en rond een zwembad die bijdragen aan de sfeer en het verhaal over liefde en verlies. 🎬
2. Zomer (2014) Regisseur: Colette Bothof Genre: Coming-of-age / Romantiek Zwembad-element: De film speelt zich af in een klein dorpje tijdens een hete zomer, met typische jeugdige ervaringen rond een zwembad als symbool van vrijheid en verlangen. 🎬
3. Spetters (1980) – Paul Verhoeven Genre: Drama Zwembad-element: Deze rauwe en provocerende film bevat meerdere scènes met water, zwembaden en jeugdige ontspanning, vaak met een seksueel en sociaal beladen ondertoon. 🎬
4. Wat zien ik!? (1971) – Paul Verhoeven Niet per se een zwembadfilm, maar bevat enkele scènes met badhuizen/water, in het kader van het Amsterdamse leven in de jaren '70. 🎬
5. Penny's Shadow (2011) Voor jongere kijkers: Paardenfilm met elementen van ontspanning in de zomer; zwembadscènes zitten in de sfeer van tienervriendschappen.![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)temperatuur-liveblog
Ook code oranje in provincies Groningen en Drenthe om zware onweersbuien![]()
Zolder overstroomd.
Had mn raam dicht moeten doen
niet unbedingtquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ohh, Mario wil gewoon graag naar jonge meiden in bikini kijken.![]()
Dat wordt dweilenquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Zolder overstroomd.
Had mn raam dicht moeten doen![]()
![]()
Ik heb inmiddels voor de zekerheid ramen en deuren gesloten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Zolder overstroomd.
Had mn raam dicht moeten doenHow can I make this topic about me?![]()
Klopt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al gedaan!quote:![]()
Nu mn raam weer open en proberen dicht te doen bij de volgende bui
Ff goed in de gaten houden..quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al gedaan!![]()
Nu mn raam weer open en proberen dicht te doen bij de volgende bui![]()
![]()
Dat zei ik net ook tegen een collegaquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:31 schreef mario390 het volgende:
hääää pennys shadow is abenteuer op de paardinsel
waar is daar zwembad??Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Huh?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:hard aan de arbeid jij
Penny wil ook zwemmenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Of is Shadow het paard van Penny?
En woont het op een paardeneilandSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik ook welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Op een eiland zijn geen zwembaden nodig, ze gaan maar gewoon in de zee zwemmenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
De Penny was toch een tijdschrift?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, voor paardenmeisjes!quote:
quote:
Was jij een paardenmeisje?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ja ik zeg dat.quote:
Maar zal wel weer zo een zijn dat allebei kanSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
![]()
Geen idee, ik zie gewoon diequote:Op woensdag 2 juli 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik zeg dat.
Maar zal wel weer zo een zijn dat allebei kan![]()
![]()
Ik zie ook die!quote:
Mijn zusjes deden vroeger pony`s verstoppen en als dan de paardenmeisjes kwamen zeggen dat ze dood waren.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:42 schreef mario390 het volgende:
ik kann niet met zweetige slip inkopen gaan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:44 schreef KoningWouter het volgende:
Het valt me een beetje tegen hoe sterk het afkoelt. Het is verre van fris nog.
Slip uit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:42 schreef mario390 het volgende:
ik kann niet met zweetige slip inkopen gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gemeen van je zusjesquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zusjes deden vroeger pony`s verstoppen en als dan de paardenmeisjes kwamen zeggen dat ze dood waren.![]()
![]()
27 graden nu hier..quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:44 schreef KoningWouter het volgende:
Het valt me een beetje tegen hoe sterk het afkoelt. Het is verre van fris nog.![]()
Snapte ik, maar vond het wel een leuke vertypingquote:
Dat was best wel vals ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man denkt in oplossingenquote:
Komt door de warmtequote:Op woensdag 2 juli 2025 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Snapte ik, maar vond het wel een leuke vertyping![]()
![]()
22 hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gebeurd ook nog wel..quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
26,5 hier
Mag nog wel wat af als je het mij vraagt![]()
Heerlijke space. Iedereen schreeuwt door elkaar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is weer droog, heb de ramen en deuren maar weer opengegooid. Lekker de wind door het huis.How can I make this topic about me?![]()
Gaat nu over Saddam Hoessein.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wijntje doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft het geregend bij jou ?quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is weer droog, heb de ramen en deuren maar weer opengegooid. Lekker de wind door het huis.![]()
![]()
Er komt wel wat aan rond 20:00 ben benieuwd, hoop wel op een beste regenbuiquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier flinke bui gehad en straks komt er weer 1
Hoef ik de planten zelf ff geen water te geven![]()
![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Forum Opties Forumhop: Hop naar: