Hey Loveylquote:
* Fogel heeft een bloedhekel aan tandartsenquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tandarts is meestal jaartje vooruit plannen
Maar wil niet nog een keer hoeven gaan in een hittegolf
Het valt mee, maar het is ook niet mijn favoriete bezoek.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel heeft een bloedhekel aan tandartsen
Hey GG. Nog een beetje vol te houden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 4: de Top 20 Roept!
dit, maar wat moet dat moetquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel heeft een bloedhekel aan tandartsen
Jawel. Jij?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG. Nog een beetje vol te houden?
Ja nergens last van. Zit een serie te bingen. Ventilator boven mij voor mij aan.quote:
welke serie?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nergens last van. Zit een serie te bingen. Ventilator boven mij voor mij aan.
Rustig blijven. Niet teveel doenquote:
The waterfrontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n nieuwe badmuts is bezorgd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |