SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod![]()
Gewone bril?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Nu twee weken wachten op m'n nieuwe bril.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Koelt goed af hierDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
En dan kun je weer alles zien?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Nu twee weken wachten op m'n nieuwe bril.![]()
Meh.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Prachtig
Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ugh benauwdHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Met wat kleuren en x ray vision heb ik nog een beetje moeite, maar verder gaat het wel.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door DeZwabber op 02-07-2025 15:01:53 ]🐙![]()
Je wilde de hele wereld naakt kunnen zienquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met eat kleuren en x ray vision heb ik nog een beetje moeite, maar verder gaat het wel.Hey there sunshine lift my heart
De meeste mensen zijn naakt niet mooi.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je wilde de hele wereld naakt kunnen zienHow can I make this topic about me?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga mijn volgende tandarts bezoek plannen voor oktober ofzoHey there sunshine lift my heart
Wat is cod?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:48 schreef StevenHyde het volgende:
Ik neem even pauze en doe een potje codWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik al een tijdje niet meer aangeraaktquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:48 schreef StevenHyde het volgende:
Ik neem even pauze en doe een potje cod![]()
![]()
Klikte perongeluk op spoiler tags,maar geen zin om het weg te halenquote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Plannen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga mijn volgende tandarts bezoek plannen voor oktober ofzo
EekI'm surrounded by morons!
Hey Vinoquote:
Tandarts is meestal jaartje vooruit plannenquote:
Maar wil niet nog een keer hoeven gaan in een hittegolfHey there sunshine lift my heart
Uhuquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klikte perongeluk op spoiler tags,maar geen zin om het weg te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Loveylquote:
* Fogel heeft een bloedhekel aan tandartsenquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tandarts is meestal jaartje vooruit plannen
Maar wil niet nog een keer hoeven gaan in een hittegolfI'm surrounded by morons!
Het valt mee, maar het is ook niet mijn favoriete bezoek.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel heeft een bloedhekel aan tandartsenHow can I make this topic about me?![]()
Hey GG. Nog een beetje vol te houden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
dit, maar wat moet dat moetquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel heeft een bloedhekel aan tandartsen![]()
Jawel. Jij?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG. Nog een beetje vol te houden?How can I make this topic about me?![]()
Tandarts is prima maar op een verstandkies na heb ik nooit iets hoeven laten fiksenHey there sunshine lift my heart
Ja nergens last van. Zit een serie te bingen. Ventilator boven mij voor mij aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey mijn snor is er weerHey there sunshine lift my heart
welke serie?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nergens last van. Zit een serie te bingen. Ventilator boven mij voor mij aan.![]()
Rustig blijven. Niet teveel doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje tandsteen denk ikHey there sunshine lift my heart
The waterfrontquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n nieuwe badmuts is bezorgd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: