Ik zit hier wel in enkel korte broek achter de werklaptop. Maar warmte moet je met warmte bestrijden, dus op zijn tijd een heerlijk kopje koffie.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nergens last van. Zit een serie te bingen. Ventilator boven mij voor mij aan.
Ook hahah gewoon in de stoel liggen en je mond openhoudenquote:
Is het wat? Zag hem voorbij komenquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:56 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n nieuwe badmuts is bezorgdDie past bij je rugzak
![]()
Het was een voorstel. Ik ga voorlopig niet naar de tandarts.quote:
Ik heb een lieve vrouwelijke tandartsquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook hahah gewoon in de stoel liggen en je mond openhouden
Ik hou denk ik mijn ledematen bij elkaar...quote:
Lekker toch. Mijn fysio had ook een kortebroek aaan vanmorgen. En koffie drink ik ook gewoon hoorquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit hier wel in enkel korte broek achter de werklaptop. Maar warmte moet je met warmte bestrijden, dus op zijn tijd een heerlijk kopje koffie.
En die heeft een mannelijke assistent?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb een lieve vrouwelijke tandarts
Nabij vind hem wel mooi.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is het wat? Zag hem voorbij komen
[..]Die past bij je rugzak
nee een vrouwelijke, maar die is beetje bozigquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die heeft een mannelijke assistent?
En bij m'n jas(Sen), shirts, broeken, schoudertas, handschoenen, sokken, regenkleding en parapluquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is het wat? Zag hem voorbij komen
[..]Die past bij je rugzak
hahaquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
En bij m'n jas(Sen), shirts, broeken, schoudertas, handschoenen, sokken, regenkleding en paraplu
haha, de assistente is bozig en de tandarts zelf heel aardig? Vaak is het andersom.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee een vrouwelijke, maar die is beetje bozig
Ik naam aan dat je dan ook gewoon je mond open moet houden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb een lieve vrouwelijke tandarts
ja dat welquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik naam aan dat je dan ook gewoon je mond open moet houden.
De laptop kan nu ook dicht, hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:00 schreef Fogel het volgende:
Joepie (not), nog even anderhalfuur een management meeting. Daarna kan de laptop dicht.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:00 schreef Fogel het volgende:
Joepie (not), nog even anderhalfuur een management meeting. Daarna kan de laptop dicht.
Ja, kan, maar iets met verplichtingen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De laptop kan nu ook dicht, hoor.
Ja inderdaad. Ook een mogelijkheid om te proberen om onder een vergadering in Thessaloniki uit te komenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is jammer. Wat moet, dat moet.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
* Vino_Tinto gunt gebrokenglas puntjes
quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je wilde de hele wereld naakt kunnen zien
Ik blijf proberen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
dat was maar 1 puntje voor gebrokenglas
Nooit opgevenquote:
quote:
quote:
whatsapp gechecked.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:13 schreef StevenHyde het volgende:
Iedereen check whatsapp. Dan pak ik wat punten
quote:
Nu gaan mensen zich dingen afvragenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ben er weer.
Moest even kakken @:mario390
owquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nu gaan mensen zich dingen afvragen
Waarom je me vanaf de plee een app stuurtquote:
ja dat is wel raarquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom je me vanaf de plee een app stuurt
koop ze allemaalquote:
Ik heb er 0quote:
neequote:Op woensdag 2 juli 2025 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je voor de winst deze maand Vino?
Waarom niet?quote:
Was het lekker?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb maar weer een zakje van de lego esdoorn bonsai aangebroken en opgemaakt.
Leuk boompje!quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb maar weer een zakje van de lego esdoorn bonsai aangebroken en opgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |