Je kan toch een vraag hebben als je een bepaalde attractie bijvoorbeeld niet kan vinden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:13 schreef Evangelion het volgende:
Hoe vaak spreek je met het personeel in een pretpark?
Un/deux/trois/quatre billets d'entrée s'il vous plait!
Merci
Au revoir
Hoe groot is het park? Kan je alles inn1 dag doen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:22 schreef lily het volgende:
Het is weliswaar een behoorlijke tijd geleden dat ik er was maar verlopen lukt je niet want volgens mij loop je een rondje.
Die parken staan toch vol met borden en pijlen. Denk niet dat je met personeel hoeft te praten behalve voor ticket en eten/drinken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je kan toch een vraag hebben als je een bepaalde attractie bijvoorbeeld niet kan vinden.
Dat verschilt per park. In plopsaland kon ik Bumba attractie niet vinden en dat bleek verstopt in een souvenirwinkel wat je niet zou verwachten. Ik vroeg dat aan een personeelslid maar die sprak zo slecht dat ik het eerst niet kon vinden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die parken staan toch vol met borden en pijlen. Denk niet dat je met personeel hoeft te praten behalve voor ticket en eten/drinken.
Oja het blijven wel Belgenquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat verschilt per park. In plopsaland kon ik Bumba attractie niet vinden en dat bleek verstopt in een souvenirwinkel wat je niet zou verwachten. Ik vroeg dat aan een personeelslid maar die sprak zo slecht dat ik het eerst niet kon vinden.
ONZ is wat deurtjes verderquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:47 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik ben een keer doodgereden met een maaidorser in Walibi en daarna hebben ze mij volledig ontkleed. Toen zijn de poppen een voor een met hun gestoffeerde vuisten in mijn 'bilspleetje' gegaan. Voor mij een reden om nooit meer te gaan.
Waar vind je het beter passen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:52 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Welke lifestyle is Walibi precies?
Onder de P van R&P. 🤣quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waar vind je het beter passen?
Pretpark fanatiekeling is een lifestyle.
Neem een folder mee bij de ingang.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat verschilt per park. In plopsaland kon ik Bumba attractie niet vinden en dat bleek verstopt in een souvenirwinkel wat je niet zou verwachten. Ik vroeg dat aan een personeelslid maar die sprak zo slecht dat ik het eerst niet kon vinden.
Ze kunnen het meestal wel, maar weigeren het. Beetje zuid-nationalistisch gevoel of zo.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:36 schreef roos94 het volgende:
Las her en der dat personeel absoluut geen vlaams of uberhaupt engels spreekt enkel frans. Dus dat wordt nog wat.
Walibi Holland is echt een achtbanenpark, maar Walibi Belgium schijnt juist een familiepark te zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ze kunnen het meestal wel, maar weigeren het. Beetje zuid-nationalistisch gevoel of zo.
Het is eeuwen geleden dat ik in Walibi was, maar ik had het idee dat het vooral een park was met veel actie.
Maar hier kun je het hele park ontdekken. Fun World is voor de kleintjes.
Walibi Holland heeft al vele namen gehad in het verleden, maar is inderdaad voornamelijk achtbanen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:04 schreef roos94 het volgende:
Walibi Holland is echt een achtbanenpark, maar Walibi Belgium schijnt juist een familiepark te zijn
Achtbanen zijn zeer veilig mits je niet naar crackholes als India of China gaat.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:20 schreef DjVero het volgende:
Gezien de staat van de wegen daar ga ik zéker niet in een achtbaan in België.....
't Zal hobbelen worden, hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Achtbanen zijn zeer veilig mits je niet naar crackholes als India of China gaat.
Haha goeie, maar ik heb mijn eigen eten bijquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:22 schreef DjVero het volgende:
[..]
't Zal hobbelen worden, hoor.
Maar goed, ik zag dat je een vraag had over eten bestellen: "deux pommes frites avec mayo, s'il vous plait". Aldus ik in mijn beste Spaans.
fucking saai en voor kinderenquote:
Ik weet nog van heel lang geleden dat Walibi ook reclame maakte op de Nederlandse televisie. Het lijkt me dan min of meer vanzelfsprekend dat je dan ook personeel aanneemt dat ook Nederlands spreekt. Maar misschien hebben ze dat beleid, als ze dat ooit gehad hebben, niet voortgezet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:36 schreef roos94 het volgende:
Las her en der dat personeel absoluut geen vlaams of uberhaupt engels spreekt enkel frans.
Als ik je ongevraagd advies mag geven, dan raad ik je aan, voordat je besluit om daar met je kind van 4 jaar heen te gaan, eerst uit te zoeken wat voor attracties ze daar allemaal hebben en of ze daar veel attracties hebben waar een minimum lengte voor geldt. Het zou erg jammer zijn als je kind om die reden in een heleboel attracties niet mee mag, dan kun je beter een paar jaar wachten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:36 schreef roos94 het volgende:
Wij gaan binnenkort voor de 1e keer Walibi Belgium
Iemand ervaring hoe dit park is en ook voor kleintjes? (Kind 4 jr gaat mee)
Sportshirtje aan en je bent zo weer droog met deze temperatuur.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:24 schreef roos94 het volgende:
De dag waarop wij gepland hadden voorspeld nu dikke regen
Serieus joh? Doe even normaal. Debiele zomer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |