Ben je in ride to happiness geweest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit was je vraag niet, maar aangezien je een vier jarige hebt en je gaat naar België, overweeg de volgende keer om naar Plopsaland in De Panne te gaan. Echt superleuk voor kleintjes. Wij zijn twee keer gegaan (en allebei de keren daar vlakbij overnacht want eindje weg) maar het is echt wel de moeite waard. PlopsaAqua wat er naast ligt zou ik dan skippen, dat is echt pure geldklopperij.
Ik denk het niet. Het meest spannende wat ik gedaan heb was met mijn oudste was de k3 achtbaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ben je in ride to happiness geweest?
Ooh die is saaaiquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het meest spannende wat ik gedaan heb was met mijn oudste was de k3 achtbaan
Iets voor misschien de volgende keer! Zou er best nog wel een keertje naartoe willen. Wat ik wel echt een nadeel vond was het ongezonde voedsel wat ze in het park aanboden, tegen asociale prijzen. Ook de medewerkers die bij de attracties stonden, veel oogden vrij simpel (en ik hoop niet dat dit heel onaardig overkomtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ooh die is saaai![]()
Ride to happiness is de nummer 7 achtbaan van de hele wereld op de achtbanen ranglijst. En ben je er gewoon glad voorbij gelopen
Oh ik herken wat je zegt. Ook personeel wat enkel frans spreekt en geen engelsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Iets voor misschien de volgende keer! Zou er best nog wel een keertje naartoe willen. Wat ik wel echt een nadeel vond was het ongezonde voedsel wat ze in het park aanboden, tegen asociale prijzen. Ook de medewerkers die bij de attracties stonden, veel oogden vrij simpel (en ik hoop niet dat dit heel onaardig overkomt). Stel dat er wat gebeurt, dan moeten ze wel in actie kunnen komen. Misschien wel om kosten te drukken.
In Waver gaan ze ook alleen maar Frans spreken. Ben daar jaren terug geweest en het ligt in het Franstalige gedeelte. Verwacht daar geen Engels en al helemaal geen Nederlandsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oh ik herken wat je zegt. Ook personeel wat enkel frans spreekt en geen engels
Roos, welke achtbaan ging zelfs jou te ver? Dat je dacht: ammenooitniet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:24 schreef roos94 het volgende:
Zo'n leuk park!
Mecalodon is mijn favoriete achtbaan hier. Ik heb ze allemaal gedaan met wachtrijen tussen de 0 en 25 minuten. Alleen Vampire&Cobra waren zo pijnlijk![]()
Mijn dochter heeft zich ook opperbest vermaakt.
Geen enkele. Ik ga overal in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Roos, welke achtbaan ging zelfs jou te ver? Dat je dacht: ammenooitniet.
Die naam danquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Eentje waarbij ik wel drie kleuren in mijn broek scheet was Ride to Happiness
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |