SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die slaapt nogquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mooie TT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan ruzie krijgen? Dacht het nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan maak je die wakker.
#DenkenInOplossingenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb de italian blend van Kaldiquote:Ondanks dat de airco de hele nacht heeft aangestaan, heb ik wil een natte rugquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo warm was het dus vannachtquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb de italian blend van Kaldi
[..]
Ondanks dat de airco de hele nacht heeft aangestaan, heb ik wil een natte rug![]()
![]()
zo vroegquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb net een stuk gewandeld, was goed te doen
Ik twijfel of ik zo ga, maar moet nog douchen
Tijd voor ruzie nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was er om 6:00 uitquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
zo vroeg
Ik twijfel of ik zo ga, maar moet nog douchennormaal ga ik ook wel wat later maar dacht dan ben ik de warmte wat voor
![]()
En hoe lang wandel je dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Was er om 6:00 uitnormaal ga ik ook wel wat later maar dacht dan ben ik de warmte wat voor
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil wachten met douchen tot DHL is geweestIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: