quote:Dat touwtje springen lijkt best makkelijk
Mwah, onder torenhoge druk iedere keer goed springen en daarna je balans bewaren op een smalle balk bij de landing terwijl er mensen voor en achter je staan valt vies tegen in de praktijkquote:
Je krijgt mij die balk niet op zelfs zonder dat “touwtje “.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:09 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Mwah, onder torenhoge druk iedere keer goed springen en daarna je balans bewaren op een smalle balk bij de landing terwijl er mensen voor en achter je staan valt vies tegen in de praktijk
Dat was juist één van de weinige spellen waarvan ik dacht dat doe ik ook wel effe.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:09 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Mwah, onder torenhoge druk iedere keer goed springen en daarna je balans bewaren op een smalle balk bij de landing terwijl er mensen voor en achter je staan valt vies tegen in de praktijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:54 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels ook klaar met seizoen drie. Vond hem wel iets beter dan twee. Helaas vaak (redelijk) voorspelbaar wat er zou gaan gebeuren.Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gokje;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nee!
Gokje;Huh, waar ben jij met kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaar. Hoezo?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]Oh zo. Ik begreep die "Nee!" niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bedoelt: Oh nee toch , wat een slecht idee (of zoiets).![]()
Ik vind van wel. In ieder geval beter bevallen dan seizoen 2.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:56 schreef Pinuts het volgende:
Is het het waard om aan seizoen 3 te beginnen? Seizoen 1 vond ik heel vet, seizoen 2 mwah.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]Misschien weet je meer dan ik. Ik reageerde op een ander en wist eigenlijk nog van niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bootscenes duurden te lang en kreeg daardoor een te prominente rol in het verhaal. De rol van de VIPS was de groot en aanwezig en voegde eigenlijk weinig toe aan het verhaal. Voor mijn gevoel zorgde dit voor de downgrade van de serie.De moeilijkheidsgraad van het touwtjespringen zat hem denk ik niet in het spel, maar in de tactiek die je kon toepassen om anderen te elimineren.quote:
Net klaar met het kijken van The Challenge, best vermakelijk. Zitten een heleboel zeer irritante figuren tussenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 02:38 schreef freaky40 het volgende:
Top serie en mooie afsluiting. Ook de nababbel aflevering gekeken en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er wel een spin off komt en/of een Amerikaanse versie. En bovendien komt er nog een season SQ The Challenge met echte deelnemers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |