Genoeg minderjarigen die zichzelf aanbieden op platforms zoals bullchat. https://www.google.com/search?q=bullchat+minderjarigequote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:53 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben overigens bang dat als je seks met minderjarigen zoekt je in Nederland ook wel een weg weet te vinden. Toch af en toe in het nieuws dat er weer een minderjarige is aangetroffen die werd uitgebuit.
Sorry hoor, maar 18-25 is gewoon legaal. Als ze het zelf wil, helemaal prima, we zijn allemaal mensen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:56 schreef asco het volgende:
Ik zou me al kapot schamen om legaal met een meid van 18/25 te gaan liggen vozen.
Nog jonger dan is er echt iets mis in je bovenkamer.
Dit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dank daarvoor.
Ik lees nu al dat 75% aangaf naar het buitenland te zijn gegaan met het doel seks te hebben met iemand jonger dan 18 jaar.
Onbegrijpelijk dat zoiets dan niet in een artikel wordt meegenomen…
Nou ja, dan zijn er dus nog meer zieke mannen dan ik dacht.
Nee, het is geen statisch onderzoek. Het doel is om vast te stellen wie de misbruikers zijn, welke methoden zij hanteren en of er sprake is van herhalingsrisico. Het onderzoek is niet bedoeld om de omvang van de mogelijke populatie misbruikers te bepalen.quote:
16 of 3 is nogal een verschil.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 18-25 is gewoon legaal. Als ze het zelf wil, helemaal prima, we zijn allemaal mensen.
Alles daaronder is fout ja.
Als je zelf dik volwassen bent is 16 ook gewoonweg fout.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:26 schreef Nober het volgende:
Komt er nog een serieus onderzoek of blijft het bij dit natte vingerwerk?
[..]
16 of 3 is nogal een verschil.
Als je zelf 65+ bent is 19 ook gewoonweg fout.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je zelf dik volwassen bent is 16 ook gewoonweg fout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |