Tuurlijk, de vrouwen zijn het probleemquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is er ook onderzoek gedaan hoeveel Nederlandse vrouwen kinderen misbruiken in het buitenland?
Of is dat afgedaan met een “ ach iedereen weet toch dat alleen mannen dat doen?” Hordes vrouwelijke cougars kunnen zich straffeloos op jongens gooien als er geen onderzoek naar gedaan wordt.
Het was natuurlijk een lichtelijk sarcastische post, maar met een serieuze ondertoon. Als je iets niet onderzoekt, dan weet je het niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Tuurlijk, de vrouwen zijn het probleem
"Ik ben 15"quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:25 schreef Cockwhale het volgende:
Als 21-jarige vroeger ook een 15-jarige aangeduwd. Oeps.
Oke Balkenende.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:36 schreef Saliethee het volgende:
Wat een goedpraterij hier. Best zorgwekkend dat zoveel mannen hier met excuusjes komen of dingen proberen om te draaien.
Wat een flutonderzoek. Als je het online anoniem aan kan geven, dan kun je net zo goed vragen of ze regelmatig verkleed als zwaardvis over straat lopen met lul uit hun broek en een blik verf boven op hun hoofd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:46 schreef Elan het volgende:
De onderzoekers van de Vrije Universiteit en onderzoekscentrum NSCR baseren zich op een onlinesteekproef onder ruim negenduizend mannen. Die gaven daarin zelf anoniem aan dat ze seks hebben gehad met minderjarigen.
Waar het hart vol van is ...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed vragen of ze regelmatig verkleed als zwaardvis over straat lopen met lul uit hun broek en een blik verf boven op hun hoofd.
Ga maar eens naar Gambia.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:43 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom worden er alleen mannen genoemd trouwens? Er zijn ook vrouwen die dit doen. Ik gok omdat de meeste mannen zijn dat alleen de mannen worden uitgelicht.
Maargoed walgelijk
Ik denk dat het wel aardig in de buurt van de waarheid komt, want een groot deel van de kindermisbruikers zal dit nooit toegeven.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat een flutonderzoek. Als je het online anoniem aan kan geven, dan kun je net zo goed vragen of ze regelmatig verkleed als zwaardvis over straat lopen met lul uit hun broek en een blik verf boven op hun hoofd.
De kans dat een paar figuren gaan trollen door het bevestigen, is 100%.
Kunnen ook jonge mannen zijn he? En ik mag hopen dat de definitie van misbruik is het hebben van seks met minderjarigen, niet het noodzakelijk schade toebrengen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar worden kinderen misbruikt door oudere vrouwen?
Dus vrouwen gaan daar massaal minderjarigen misbruiken?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kunnen ook jonge mannen zijn he? En ik mag hopen dat de definitie van misbruik is het hebben van seks met minderjarigen, niet het noodzakelijk schade toebrengen.
Massaal zou ik niet zeggen, maar net zoals dat er wel eens mannen in Thailand een 17jarige zullen betalen, verwacht ik dat vrouwen dat ook wel zullen doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus vrouwen gaan daar massaal minderjarigen misbruiken?
Ik verwacht. Oké.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Massaal zou ik niet zeggen, maar net zoals dat er wel eens mannen in Thailand een 17jarige zullen betalen, verwacht ik dat vrouwen dat ook wel zullen doen.
Misschien moet je de thread eens lezen, ik reageer alleen op iemand die zich afvraagt waarom vrouwen niet meegenomen worden in het onderzoek.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik verwacht. Oké.![]()
In de OP wordt gesproken over 20,000 mannen die minderjarigen misbruiken in het buitenland, en jij komt aan met vrouwen die naar Gambia gaan.
Er is totaal geen bewijs dat daar ook zo’n grootschalig misbruik van minderjarigen plaatsvindt. Maar jij vind het nodig dat toch aan te halen. Waarom eigenlijk?
Sekstoerisme is van alle tijden, en natuurlijk kennen de meeste mensen de verhalen over (oudere) vrouwen die naar Gambia of Kaap Verdië op vakantie gaan en daar een vakantieseksvriendje hebben. Ook een meerderjarige, net als zij.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien moet je de thread eens lezen, ik reageer alleen op iemand die zich afvraagt waarom vrouwen niet meegenomen worden in het onderzoek.
Ik reageer niet op OP, maar op een post waarom vrouwen niet in het onderzoek meegenomen worden, niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sekstoerisme is van alle tijden, en natuurlijk kennen de meeste mensen de verhalen over (oudere) vrouwen die naar Gambia of Kaap Verdië op vakantie gaan en daar een vakantieseksvriendje hebben. Ook een meerderjarige, net als zij.
In de OP gaat het over een specifiek soort sekstoerisme: die met minderjarigen door meerderjarigen. En dan gaat het niet over een jonge man die een vakantieliefde opdoet.
Als ik de vraagstelling lees zoals die in de AD wordt genoemd dan omvat die toch ook de 21 jarige die een 15 jarige als vakantieliefde opdoet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sekstoerisme is van alle tijden, en natuurlijk kennen de meeste mensen de verhalen over (oudere) vrouwen die naar Gambia of Kaap Verdië op vakantie gaan en daar een vakantieseksvriendje hebben. Ook een meerderjarige, net als zij.
In de OP gaat het over een specifiek soort sekstoerisme: die met minderjarigen door meerderjarigen. En dan gaat het niet over een jonge man die een vakantieliefde opdoet.
Ja, theoretisch wel. Nu denk ik dat die groep niet zo heel groot is, en kun je je ook afvragen of er sprake is van een vakantieliefde bij een 21+ man met een 16- inheems meisje in een land waar sekstoerisme een bekend fenomeen is. Maar, theoretisch kan het. Dat zijn er dan een paar die er niet onder vallen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik de vraagstelling lees zoals die in de AD wordt genoemd dan omvat die toch ook de 21 jarige die een 15 jarige als vakantieliefde opdoet.
Niemand downplayed het probleem, het probleem met dit soort onderzoeken is vooral dat je die cijfers met een korreltje zout kan nemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, theoretisch wel. Nu denk ik dat die groep niet zo heel groot is, en kun je je ook afvragen of er sprake is van een vakantieliefde bij een 21+ man met een 16- inheems meisje in een land waar sekstoerisme een bekend fenomeen is. Maar, theoretisch kan het. Dat zijn er dan een paar die er niet onder vallen.
Ik begrijp niet zo goed waarom dit probleem door zoveel mensen wordt gedownplayed of er moet worden verwezen naar wat vrouwen aan sekstoerisme doen. Waarom kan er niet gewoon worden ingegaan op dit probleem en het ook gezien worden als problematisch dat er een significante groep mannen is die naar het buitenland gaat om daar seks te hebben met minderjarige meisje en jongens?
Dus jij denkt dat de cijfers lager zijn ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niemand downplayed het probleem, het probleem met dit soort onderzoeken is vooral dat je die cijfers met een korreltje zout kan nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |